German Tec eke motor mechanical wage kara nam padi hondai pitarata giyath ona rataka gannawa. German tec yanna salli ona naha nikan ugannanne. Mama danna widiyata tec eken ogollanta gewanawa podi ganak.
Ehema nathan policiyata wage gihin athule inna gaman external degree ekak karanna. Anduwe athulata giyata passe mona degree unath kamak naha usasweem labenawa.
Forces giyoth loku background ekak naththan chance adui, gedara ennath baha. policiye athulta gihin qualification hada gathoth udata yanna puluwan lesiyen.
Ehema nathan policiyata wage gihin athule inna gaman external degree ekak karanna. Anduwe athulata giyata passe mona degree unath kamak naha usasweem labenawa.
Forces giyoth loku background ekak naththan chance adui, gedara ennath baha. policiye athulta gihin qualification hada gathoth udata yanna puluwan lesiyen.