dan ponsekata kade yana tikai inneelection kale hitapu parayo tika chater wela gihin. ithuru wela inna uguduwo tikatath dan kiyanna karanna deyak naha.
ponseka supporterslata dan kata uththara nathi welai thiyenne

dan ponsekata kade yana tikai inneelection kale hitapu parayo tika chater wela gihin. ithuru wela inna uguduwo tikatath dan kiyanna karanna deyak naha.

rata pawa dipu pahara kalawadda. army eke salli gahapu hora.
පොඩ්ඩක් කතා කරන්න ඉගෙන ගත්තොත් නරකද ? සරත් මොන බලු වැඩේ කරත් ඒ මිනිහාගෙත් යුද්ධෙ දිනන්න සම්බන්දයක් තිබ්බ බව මතක් කර ගනින්.අනිත් එක උඹ වගේ ටොයිස් කොල්ලෙක් කොහොමද ඒ මිනිහා උබේ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගේ සලකන්නෙ?උබ මොකෙද්ද?උබ මොනවත් මේ රට වෙනුවෙන් කරලා තියද?

පොඩ්ඩක් කතා කරන්න ඉගෙන ගත්තොත් නරකද ? සරත් මොන බලු වැඩේ කරත් ඒ මිනිහාගෙත් යුද්ධෙ දිනන්න සම්බන්දයක් තිබ්බ බව මතක් කර ගනින්.අනිත් එක උඹ වගේ ටොයිස් කොල්ලෙක් කොහොමද ඒ මිනිහා උබේ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගේ සලකන්නෙ?උබ මොකෙද්ද?උබ මොනවත් මේ රට වෙනුවෙන් කරලා තියද?

පොඩ්ඩක් කතා කරන්න ඉගෙන ගත්තොත් නරකද ? සරත් මොන බලු වැඩේ කරත් ඒ මිනිහාගෙත් යුද්ධෙ දිනන්න සම්බන්දයක් තිබ්බ බව මතක් කර ගනින්.අනිත් එක උඹ වගේ ටොයිස් කොල්ලෙක් කොහොමද ඒ මිනිහා උබේ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගේ සලකන්නෙ?උබ මොකෙද්ද?උබ මොනවත් මේ රට වෙනුවෙන් කරලා තියද?

dan ponsekata kade yana tikai inneelection kale hitapu parayo tika chater wela gihin. ithuru wela inna uguduwo tikatath dan kiyanna karanna deyak naha.
පොඩ්ඩක් කතා කරන්න ඉගෙන ගත්තොත් නරකද ? සරත් මොන බලු වැඩේ කරත් ඒ මිනිහාගෙත් යුද්ධෙ දිනන්න සම්බන්දයක් තිබ්බ බව මතක් කර ගනින්.අනිත් එක උඹ වගේ ටොයිස් කොල්ලෙක් කොහොමද ඒ මිනිහා උබේ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගේ සලකන්නෙ?උබ මොකෙද්ද?උබ මොනවත් මේ රට වෙනුවෙන් කරලා තියද?

umba ponsekage kuli hewayekda ?![]()
machan uba issella katha karana hati ube ponnaseka ta kiyala dunnoth narakada![]()
නෑ මචන් මම මේ කතා කරන්නෙ රතු පාට ලේ ඇඟේ දුවන මනුස්සයෙක් විදියට


sadda wala hitiya nam adatath general ma thama![]()
![]()

නෑ මචන් මෙතන මට තියන අවුල සරත් ගැනවත් මහින්ද ගැනවත් නෙමි.මුන්ගෙ මහා පොර ටෝක්.මූන් හරියට කතා කරන්නෙ මිනිස්සු මුන් ගෙ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගෙ.umba nikan le puchchaganna eka witharai. mun eda wela hoyaganne kade gihin. mata prashne mechchara kunuharupa thread wala post karalath muwa ban kare naththe mokada kiala. munta kiyanna dewal nathuwa neme. eth munta kiala wadak naha. 2.50 tharkayak dala eken panala yanawa. hari waradda gana mun ekka katha karala wadak naha.![]()
මූ රට වෙනුවෙන් ලොකු ජොබ් එකක් කරනවලු කම්පියුටර් ෆීල්ඩ් එකේපොඩ්ඩක් කතා කරන්න ඉගෙන ගත්තොත් නරකද ? සරත් මොන බලු වැඩේ කරත් ඒ මිනිහාගෙත් යුද්ධෙ දිනන්න සම්බන්දයක් තිබ්බ බව මතක් කර ගනින්.අනිත් එක උඹ වගේ ටොයිස් කොල්ලෙක් කොහොමද ඒ මිනිහා උබේ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගේ සලකන්නෙ?උබ මොකෙද්ද?උබ මොනවත් මේ රට වෙනුවෙන් කරලා තියද?




නෑ මචන් මෙතන මට තියන අවුල සරත් ගැනවත් මහින්ද ගැනවත් නෙමි.මුන්ගෙ මහා පොර ටෝක්.මූන් හරියට කතා කරන්නෙ මිනිස්සු මුන් ගෙ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගෙ.
පි.ඇස්-ඔකුන්ට කන්න නැතුව බඩ විකාරෙ වෙන්න ඇති මචන්.දැන් හාල්,එලවලු මුන්ගේ අහවල් ඒවටත් වඩා ගනන් නෙ


අහවල් ඒව තියෙනවද දන් නැහැ.මූ රට වෙනුවෙන් ලොකු ජොබ් එකක් කරනවලු කම්පියුටර් ෆීල්ඩ් එකේ
අර අම්මගෙයි තාත්තගෙයි සල්ලි කන කාලකණ්නි පුතාගෙ පාට් එක
තව මහින්දට පු*ත් දෙනවානෙ උදේ හවා! රට බේරගත්තෙ එයාලුනෙ , කුරහං සාටකෙන් ටෙරාලාව ගසලා දාලා, අර කූඹින්ව ගසලා දානවා වගේ
වින්ඩෝස් 8 හෙන සුජාත ඩයල් එක! ඌ ***** එහෙම නෙවේ![]()
. උ රට වෙනුවෙන් ලොකු සේවයක් කරලා තියෙනවා. මේ බලපන් සාක්ෂි.

ayyala meke wena de mokakda
mama OL karala gedara inne api internet gaththa





නෑ මචන් මෙතන මට තියන අවුල සරත් ගැනවත් මහින්ද ගැනවත් නෙමි.මුන්ගෙ මහා පොර ටෝක්.මූන් හරියට කතා කරන්නෙ මිනිස්සු මුන් ගෙ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගෙ.
පි.ඇස්-ඔකුන්ට කන්න නැතුව බඩ විකාරෙ වෙන්න ඇති මචන්.දැන් හාල්,එලවලු මුන්ගේ අහවල් ඒවටත් වඩා ගනන් නෙ
මූ රට වෙනුවෙන් ලොකු ජොබ් එකක් කරනවලු කම්පියුටර් ෆීල්ඩ් එකේ
අර අම්මගෙයි තාත්තගෙයි සල්ලි කන කාලකණ්නි පුතාගෙ පාට් එක
තව මහින්දට
*** දෙනවානෙ උදේ හවා! රට බේරගත්තෙ එයාලුනෙ , කුරහං සාටකෙන් ටෙරාලාව ගසලා දාලා, අර කූඹින්ව ගසලා දානවා වගේ
වින්ඩෝස් 8 හෙන සුජාත ඩයල් එක! ********** එහෙම නෙවේ![]()
Sarath ge son in law (AKA Bullet Hora) sexy party photos
![]()
![]()
![]()
![]()