sorry ponnaseka thamai muge manthri pattamath tika dawasakin halei
2*2 kuduwaka thama danna ona![]()






sorry ponnaseka thamai muge manthri pattamath tika dawasakin halei
2*2 kuduwaka thama danna ona![]()






![]()
අඩෝ මරු පොටෝ එක .... අම්ම මුත්ත කාලෙවත් දැක්කෙ නැහැ මෙහෙම එකක්.... බලපන්කො කුඹුරක් මැද ඉන්න ලස්සන... දැක්ක ගමන් මම හිතුවෙ කෘමි නාශක ඇඩ් එකක් කියල.....


Kalawaddage letter eka kiyawala suddo awith muwa beragai kiyala hithala athi


![]()
අඩෝ මරු පොටෝ එක .... අම්ම මුත්ත කාලෙවත් දැක්කෙ නැහැ මෙහෙම එකක්.... බලපන්කො කුඹුරක් මැද ඉන්න ලස්සන... දැක්ක ගමන් මම හිතුවෙ කෘමි නාශක ඇඩ් එකක් කියල.....
මූඩ් ගොවියා ! anyway just a little joke man.
But there is a serious thing is going on here. If we continue treating our
heros like this then nobody in our culture will be a volunteers to save
or talk against others ! This is not good man, the hero is on the jail and the
war criminal is in the palace. Mother sri lanka is crying.
මූඩ් ගොවියා ! anyway just a little joke man.
But there is a serious thing is going on here. If we continue treating our
heros like this then nobody in our culture will be a volunteers to save
or talk against others ! This is not good man, the hero is on the jail and the
war criminal is in the palace. Mother sri lanka is crying.

niyama veerayo para suddanta rata paawala denne naha![]()




sirawata me windows8 porata mara account thogayak thiyenne![]()

sirawata me windows8 porata mara account thogayak thiyenne![]()

bari wela hari elakiri eke hamoma ponsekata wirudda unoth ewa hama ekakma mage weida![]()






munta katha koranna points nathi wunahama apata fake kiyanawa![]()

election kale hitapu parayo tika chater wela gihin. ithuru wela inna uguduwo tikatath dan kiyanna karanna deyak naha.bari wela hari elakiri eke hamoma ponsekata wirudda unoth ewa hama ekakma mage weida![]()


