අපෝ අර ටික ටයිප් කලාටත් පාඩුයිHAHAAA Uba ubaganamane oya kiyawanne.![]()

පල පල තෝ වැඩක් නෑ

අපෝ අර ටික ටයිප් කලාටත් පාඩුයිHAHAAA Uba ubaganamane oya kiyawanne.![]()


seriously no ! That is completely related to me like person because I found my
job using a relationship of government politics.
But SF he did his job and does he take help from mahinda?HE did not
have any relationship with mahinda,why should he be loyal to
mahinda? You can ask a person like me to be loayl to mahinda because
I personally find my job using a government political relationship.
NO! So ppl should learn how to speak.And what mahinda did is not fair man.That's
what I told you that mother lanka is crying today.
Help to mahinda its oky but don't just mouthopen here.
අපෝ අර ටික ටයිප් කලාටත් පාඩුයි
පල පල තෝ වැඩක් නෑ![]()




says a guy who goes around bashing others with P#$%^ wordsane pala gembo yanna.p**#aya.thota mawa kohomath wadak naha.mama tho wage p**#ayek neme hinda![]()
peechan! 

![]()
අඩෝ මරු පොටෝ එක .... අම්ම මුත්ත කාලෙවත් දැක්කෙ නැහැ මෙහෙම එකක්.... බලපන්කො කුඹුරක් මැද ඉන්න ලස්සන... දැක්ක ගමන් මම හිතුවෙ කෘමි නාශක ඇඩ් එකක් කියල.....



says a guy who goes around bashing others with P#$%^ wordspeechan!
dude grow up!![]()


හික් හික්.. මමනෙ මුලින් කිව්වෙ තොට පලයං කියලා!ane pala pala p****ya gihin kalawaddata p**a deepan..uba mona huiyekda![]()



හික් හික්.. මමනෙ මුලින් කිව්වෙ තොට පලයං කියලා!
ගිහිං සාටකෙ අස්සෙ හැංගියං..නැත්තම් not fair
ඒකනෙ..උඹත් මොන බි*ජෙක්ද
අඩෝ පාඩම් වැඩ තිබේ.. පස්සෙ එන්නම් එතකොට ආතල් සපයපං!![]()
හික් හික්.. මමනෙ මුලින් කිව්වෙ තොට පලයං කියලා!
ගිහිං සාටකෙ අස්සෙ හැංගියං..නැත්තම් not fair
ඒකනෙ..උඹත් මොන බි*ජෙක්ද
අඩෝ පාඩම් වැඩ තිබේ.. පස්සෙ එන්නම් එතකොට ආතල් සපයපං!![]()




හික් හික්.. මමනෙ මුලින් කිව්වෙ තොට පලයං කියලා!
ගිහිං සාටකෙ අස්සෙ හැංගියං..නැත්තම් not fair
ඒකනෙ..උඹත් මොන බි*ජෙක්ද
අඩෝ පාඩම් වැඩ තිබේ.. පස්සෙ එන්නම් එතකොට ආතල් සපයපං!![]()


හුහහ යකෝ ඔච්චර පීචං වෙන්නෙපාආතල් එකට දැම්මලු!
මේකෙ මහින්දට දෙන උන් ඉන්නවා..
ඒත් තෝ වගේ දේවල් නොදැන නිකං ගොං පාන ඩයල් අඩුයි! ඒකත් එක එක දවසට එක එක qualifications and jobs කියව කියව..
ඈ මල්ලි, ශුවර්ද උඹ අහිකුණ්ඨීකයෙක් නෙවෙයි කියලා ?![]()
හික් හික්.. මමනෙ මුලින් කිව්වෙ තොට පලයං කියලා!
ගිහිං සාටකෙ අස්සෙ හැංගියං..නැත්තම් not fair
ඒකනෙ..උඹත් මොන බි*ජෙක්ද
අඩෝ පාඩම් වැඩ තිබේ.. පස්සෙ එන්නම් එතකොට ආතල් සපයපං!![]()

















pissu pusa..uba thama podi lamayek ban.




thone yako mokuth nathi ahiguntakaya. uba OL wath passda?
mama 2004 AL, 2009 Moratuwa Campus eken out une. tho wage kalakanni ballek newei mama. wadak nathnam pare higa kapan internet eke awith ayya part noda. uba ayya uncle siya unath mata wadak naha.
mama meke 2006 idalama innawa. uba hithuwe mata thiyenne meka witharak kiyalada account eka. nikan nodi pala loku eka wenne nathuwa.
thoth wadiya pahara ballonta dunnoth wenne athula wage chaa wela yanna.
kariyek nowi katai p*kai wahagena hitapan
Dear ponseka fans,
machanla ubala ponsekata poddak hari garu karanawanam uu gana thread elakiri eke noda hitapan. ehema dammoth wena de dakkane dan. ponsekage mulu charaktuwama dammama ponsekatamai awamanayak wenne.
eka nisa api elakiri eke ponseka gana mita passe katha nokara imu. ubala thread open karanna epa. open karoth wenne illan kannai.
Kata parissam kara gaththanam mehema wenne nane![]()



thone yako mokuth nathi ahiguntakaya. uba OL wath passda?
mama 2004 AL, 2009 Moratuwa Campus eken out une. tho wage kalakanni ballek newei mama. wadak nathnam pare higa kapan internet eke awith ayya part noda. uba ayya uncle siya unath mata wadak naha.
mama meke 2006 idalama innawa. uba hithuwe mata thiyenne meka witharak kiyalada account eka. nikan nodi pala loku eka wenne nathuwa.
thoth wadiya pahara ballonta dunnoth wenne athula wage chaa wela yanna.
kariyek nowi katai p*kai wahagena hitapan

president made his as army general and president gave all facilities to fight the war against terrorists.



