god fuck gahuvada satan ehema karanakam. okkoma hoda vada god ta denava.kari vada bara ganna devil kenek hada gena innava
hm mehemai bun oya serama mitaya kata
Habi jesu kiyala ekek me loke hitiya bun
Sakshi thiyanawa
Ubata oya esara wela ahapu seen eka mel gebson karapu me film eka baluwoth wataha gana pluwan

https://youtu.be/4Aif1qEB_JU





බුදුදහම උනත් ලංකාවට ඉම්පෝර්ට් කරේ ඉන්දියාවෙන් නේ..අශෝක ගේ මිෂන් එකක් අනුව...

Peace
