uuta bari A/L ne ban. uba O/L th failne![]()
mama AL karala degree ekath karala inne
uuta bari A/L ne ban. uba O/L th failne![]()
sarath ponseka kiyala full name ekama use wenawa aduyine machan.
ponseka hari sarath hari kiyala kiyana eka thama lesi
මචන්ලා අපි මේ මොහොතේ ඉඳන් මේ වේසිගෙ පුතාගේ thread 1ta reply නොකර ඉමු.
මේකට reply කරොත් මේක අයෙත් උඩට එනවා

මචන්..ෆොන්සේකා කියලා කතාරහන්..
lankawe lokuma guna makuwa sarath ponseka
sarath kiyana eka hari madi nisa
ekane ban mama ponseka kiyala pawichchi karanne
පුතෙ උබෙ තාත්තාට කත කරන විදිහට මිනිස්සුන්ට කත කරන්ඩ එපා හැම කෙනම උඹෙ තාත්ත වගෙ පොන්* කැ* පක්* නෙවි උබ තාත්තට ඔය type කතාකරනකොට පාරෙ යන වල් බල්ලොත් අම්මට හු*ලා යයි පස්සෙ කැ ගහන්ඩ එප අපො මගෙ මල්ලිට නැට්ටක් නංගිට තොම්බක් තියනො කියල












හරි අපි කියමු සරත් ෆොන්සේකා මහත්තයාගේ ජෙනරාල් පට්ටම ගලවල නිසා ලක්ෂාන් එයට පොන්සේකා කියල කතා කරනවා.
දැන් මොකවත් නැති A /L fial උන පොල් විපුලයට අපි මොකක්ද කියන්නේ.
මමනම් කියන්නේ තොගේ අම්මට තෝව හම්බ උනේ බල්**ක් හු** කියල තමා
යකෝ පොන්නයෝ තෝ අවජාතක උනාට සරත් ෆොන්සේකා කියන්නේ වැදගත් මහත්තයෙක්.
(මට තියෙන ප්රධානම ප්රශනය ඇයි GT මේ පොන්නයට මෙච්චර පුක දෙන්නේ කියල)