ow
කලින් හිටපු උන් විදිහටම මොනවද කරේ කියල පැහැදිලිව කිව්ව නම් මොනවා හරි කියන්න තිබුනඑතකොට කලින් කරපු උන් වගේම කරලා ශරීද?
matath thiyana prashnayak oka. me wage ewa wennema e wage minissuntamai. logic eka therum ganna baAi ban salli adu unma hapenne?nikanwath posh ekek ehema hapenne nane oya wage manthree wahanketa
Agreed,... but the problem is when the idiots in the governments think safety is not a priority and it is just a luxury, they keep taxing basic safety equipment. No just this government, even the past ones too.උන් කොහොම හරි ප්රශ්නේ විසදා ගනී.
උබලා ගන්න ඕන ආදර්ශය තමයි, පොඩි උන් ගෙනියන කොට අඩු ෂීට් බෙල්ට් හරි child ෂීට් එකක හරි අරන් පලයල්ලා.
karmamatath thiyana prashnayak oka. me wage ewa wennema e wage minissuntamai. logic eka therum ganna ba
------ Post added on Dec 12, 2025 at 5:15 PM
කලින් උන් ඉන්නකොට නිතිය ක්රියාත්මක කිරිමට ප්රමාදවිමක්, නොකිරිමක් ඇයි උයාලා කරන්නෙ. ඇප්පුවා නම් වෙරි බහිනකන් ඇයි හිටියේ.කලින් හිටපු උන් විදිහටම මොනවද කරේ කියල පැහැදිලිව කිව්ව නම් මොනවා හරි කියන්න තිබුන
That's the first thing that came into my mind.karma
කලින් ආණ්ඩුවෙන් එහෙම කරාද? මේ ආණ්ඩුවෙන් එහෙම කරාද?කලින් උන් ඉන්නකොට නිතිය ක්රියාත්මක කිරිමට ප්රමාදවිමක්, නොකිරිමක් ඇයි උයාලා කරන්නෙ. ඇප්පුවා නම් වෙරි බහිනකන් ඇයි හිටියේ.
රනිලුත් ඒමද කරේ?
කියන්නකෝ වටේ යන්නෙ.
ඔන්න ඇප දුන්නා. රනිලුත් කරන්න හිටියේ නේද?කලින් ආණ්ඩුවෙන් එහෙම කරාද? මේ ආණ්ඩුවෙන් එහෙම කරාද?
රනිල් ගහපු tax වලින් කා කා බි බී හිටියා. දැන් රටින් හම්බ උන ආධාර විකුණන් කා කා ඉන්නවා..බීලා ඉදලා තියෙන්නේ වීඩියෝ කරපු එකා .. උගත් කෙටි කතානායක බීලා ඉදලා නෑ .. ඒ නිසා බැලුන් පුම්බන්න දීලත් නෑ ..කට උත්තර අරගෙනත් නෑ .. දැන් ඇප දීලා .. නිතිය හරියටම ක්රියාත්මක උනා . තෑන්ක් යූ අනුර ..කැරි පගයව ඇට දෙකෙන් එල්ලන්න ඕන බීල ඉදල නං. අනුර හෙලිකොප්ටරෙන් ඇවිත් බදා ගන්නව නං දැක්කෙ නෑ. ඒක නිසා කලින් හිටපු උන්ට පුක දෙන සෙට් එකට බලා ගන්න පුලුවන් නීතිය හරියට ක්රියාත්මක වෙන හැටි.
Also the population percentage from the respective income category is reasoning to increase the possibilityThat's the first thing that came into my mind.
habai mama poddak balanne e frame eken elitata awilla answers penawada kiyala.
mehema theory ekak dala balanna puluwan
duppath minihek kiyamu. e kenage IQ eka low wenna thiyana probability eka high. ehema low IQ ekak thiyana ekek, athin safety measures kochchara miss wenna puluwanda.. passenger/driver/rider or pedestrian kenek widiyata ehema kenek athin kochchara errors wenna puluwanda.. salli karayo hena mola karayo wage gon kathawak nemei. just what I observed. in the end we can all put that all into the Karma bag too.