ජේ වී පී ලා ෆොන්සිව අත හරී ෆොන්සි යු එන පී යට

Status
Not open for further replies.

Mr Dilshan

Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    මචන්ලා අපි මේ මොහොතේ ඉඳන් මේ වේසිගෙ පුතාගේ thread 1ta reply නොකර ඉමු.
    මේකට reply කරොත් මේක අයෙත් උඩට එනවා
     
    • Like
    Reactions: Gouken and chint
    Jan 6, 2011
    2
    2
    0
    සහන් අමරතුංග ගෙන් එළකිරි ඇඩ්මින් ට...

    මම හැමෝගෙන්ම සමාව ඉල්ලන්න ඕනේ මේ ත්‍රෙඩ් එක දාන්න ෆේක් එකකින් ආවට.
    මම සහන් අමරතුංග ,හැමෝටම මතක ඇති කොටහේනේ ඉන්න ලක්ෂාන් ගැන දාපු ත්‍රෙඩ් එක නිසා.
    කොහොම වුනත් අවාසනාවකට වගේ මට මේක ඇතුලේ තව ත්‍රෙඩ් දාන්න බැරි කරලා තියෙනවා.එක බෑන් එකක් නෙවි.එත් මගේ ත්‍රෙඩ් ඇඩ්මින්ගේ අවදානයට යොමු කරන්න කියලා තියා ගෙන ඒවා නොදා ඉන්නවා.
    ඒ ගැන මගේ ප්‍රශ්නයක් නැහැ.මොකද ඒක එළකිරි එකේ නීතිය නම් ඒක ඒ විදියට වෙන්න ඕනේ.

    ඇත්තටම මට ලක්ෂාන් එක්ක කිසිම පුද්ගලික තරහක් නෑ.එත් එයා අපේ හිටපු හමුදා වීරයාට කරන අපහාසයන්ට විරුද්ද නිසා තමය ගොඩාක් මහන්සි වලා හොයා ගෙන එයා ගැන පුද්ගලික විස්තර දාන්න තීරණය කලේ.ඒ ත්‍රෙඩ් එකෙන් මට ඕන වුනේ මේ ගොල්ලෝ දේශපාලනය කරන්නේ බඩ ගැන හිතලා මිසක් වෙනත් දෙයක් නොවන බවට ඔප්පු කරන්න.
    එළකිරි එකේ ඇඩ්මින් හිතන විදියටම ,මමත් විශ්වාස කරනවා දෙපැත්තේම දේශපාලන අදහස් තියෙන්න ඕන බව.ඒක සම්පුර්ණ ඇත්ත.එත් කාටද අය්තියක් තියෙන්නේ අපේ ජාතික වීරයෙකුට කතා විදියට අපහාස කරන්න?රනිල්ට හරි සෝමවංස ට හරි බනිනවා නම් අපිට ඉවසන්න පුළුවන්.එත් ජාතික වීරයෙකුට අපහාස කරන කොට අපිට ඉවසන්න බෑ.
    ඒ වගේම අපි විරුද්දය් මහින්දටත් කවුරු හරි කතා විදියට අපහාස කරනවානම්.ඒවා මේ වගේ ප්‍රසිද්දියේ දාන්න දෙන්න හොද නෑ.

    මට ඇඩ්මින් එක්ක තියෙන ප්‍රශ්නේ මෙකය්.එයා මගේ ත්‍රෙඩ් ඒක ක්ලෝස් කරලා ඒක එළකිරි එකේ නීති වලට විරුද්දය් කියලා.එකේ කියලා තිබුනා එකම කෙනෙකුට (ලක්ෂාන් ta) ඒක දිගට බනින ඒක එළකිරි එකේ නීතිය ට පටහැනි කියලා.එතකොට ලක්ෂාන් ඒක දිගට රටේ ජාතික වීරයෙකුට මඩ ගහන ඒක එලකිරේ එකේ නීතියට එකගද?ඒක දිගට හැම දාම මේ විදියට ලක්ෂාන් දාන ත්‍රෙඩ් ඇඩ්මින් ක්ලෝස් නොකරන්නේ මොකද?
    ඔබේ පිළිතුර බලා පොරොත්තු වෙමි.
    ඉස්තුත්ය්.

    ප.ලි.
    කරුණාකර මගේ මෙම්බර් ෂිප් ඒක පොඩි කාලයක් තියාගන්න ඉඩ දෙන්න මේ ත්‍රෙඩ් එකේදී මතුවන ප්‍රශ්න වලට උත්තර දෙන්න.මම අලුත් ත්‍රෙඩ් නොදාන බවට පොරොන්දු වෙනවා.නමුත් මට රිප්ල්ය් කරන්න ඉඩ දෙන්න.
     
    • Like
    Reactions: Gouken

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    පුලුවන්නම් අර fake ID එකට කියනවද මගේ photo එක දාන්නා කියල එක දානකන් මන් හරී අසාවෙන් බලන් ඉන්නවා කියන්න

    හෙට හමු වෙමු
    දැන් නිදා ගන්න යනවා
     

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    මචන්ලා අපි මේ මොහොතේ ඉඳන් මේ වේසිගෙ පුතාගේ thread 1ta reply නොකර ඉමු.
    මේකට reply කරොත් මේක අයෙත් උඩට එනවා

    :nerd:
     

    Srilankan1

    Well-known member
  • May 14, 2008
    14,438
    13,153
    113
    ලංකාවේ අපේ ලංකාව
    lankawe lokuma guna makuwa sarath ponseka

    ජෙනරාල් ෆොන්සේකා රට වෙනුවෙන් කරපු දේවල් උඹට අමතක උනාට මේ රටේ හොඳට කෙලෙහි ගුණ දන්න මිනුස්සු දන්නවා. ඒ හොඳටම ඇති. උඹ වගේ ගුණ මකුවන්ව පන්නලා දාන්ඩ ඕනේ රටෙන්.
     

    rauxz

    Member
    Aug 27, 2009
    7,393
    377
    0
    හිත ගිය තෑන......
    sarath kiyana eka hari madi nisa
    ekane ban mama ponseka kiyala pawichchi karanne

    මචං අපි කවුරුත් කැමති නෑ නේ අපේ නම වෙනස් කරලා කතා කරනවට.උඹත් කැමති නෑ නේ..
    ඉතින් ඒක හින්දා මචන්, ෆොන්සේකා කියලා කතා කරපන්..
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    guys, pls use english from here onwards. Sarath Fonseka is a real hero. I would like to know the university of windows8.
     

    L-smacker

    Member
    Jan 22, 2010
    1,450
    119
    0
    West Virginia
    පුතෙ උබෙ තාත්තාට කත කරන විදිහට මිනිස්සුන්ට කත කරන්ඩ එපා හැම කෙනම උඹෙ තාත්ත වගෙ පොන්* කැ* පක්* නෙවි උබ තාත්තට ඔය type කතාකරනකොට පාරෙ යන වල් බල්ලොත් අම්මට හු*ලා යයි පස්සෙ කැ ගහන්ඩ එප අපො මගෙ මල්ලිට නැට්ටක් නංගිට තොම්බක් තියනො කියල
     
    • Like
    Reactions: Mr Dilshan

    L-smacker

    Member
    Jan 22, 2010
    1,450
    119
    0
    West Virginia
    පුතෙ උබෙ තාත්තාට කත කරන විදිහට මිනිස්සුන්ට කත කරන්ඩ එපා හැම කෙනම උඹෙ තාත්ත වගෙ පොන්* කැ* පක්* නෙවි උබ තාත්තට ඔය type කතාකරනකොට පාරෙ යන වල් බල්ලොත් අම්මට හු*ලා යයි පස්සෙ කැ ගහන්ඩ එප අපො මගෙ මල්ලිට නැට්ටක් නංගිට තොම්බක් තියනො කියල
     

    HaximShinoda

    Member
    Dec 24, 2009
    131
    11
    0
    පුතෙ උබෙ තාත්තාට කත කරන විදිහට මිනිස්සුන්ට කත කරන්ඩ එපා හැම කෙනම උඹෙ තාත්ත වගෙ පොන්* කැ* පක්* නෙවි උබ තාත්තට ඔය type කතාකරනකොට පාරෙ යන වල් බල්ලොත් අම්මට හු*ලා යයි පස්සෙ කැ ගහන්ඩ එප අපො මගෙ මල්ලිට නැට්ටක් නංගිට තොම්බක් තියනො කියල



    Ahagaththa neda injineru mahaththayo honadatama????
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Radical78

    Well-known member
  • Mar 12, 2010
    16,024
    2,606
    113
    Searching..........
    හරි අපි කියමු සරත් ෆොන්සේකා මහත්තයාගේ ජෙනරාල් පට්ටම ගලවල නිසා ලක්ෂාන් එයට පොන්සේකා කියල කතා කරනවා.
    දැන් මොකවත් නැති A /L fial උන පොල් විපුලයට අපි මොකක්ද කියන්නේ.
    මමනම් කියන්නේ තොගේ අම්මට තෝව හම්බ උනේ බල්**ක් හු** කියල තමා
    යකෝ පොන්නයෝ තෝ අවජාතක උනාට සරත් ෆොන්සේකා කියන්නේ වැදගත් මහත්තයෙක්.
    (මට තියෙන ප්‍රධානම ප්‍රශනය ඇයි GT මේ පොන්නයට මෙච්චර පුක දෙන්නේ කියල)

    නියම කතාව.....
     
    Status
    Not open for further replies.