ට්සාර්ගේ අධිරාජ්‍යයේ විශ්මනය්ජනක චායාර&#

D_Mad

Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    ohe godak muslim aya innawa Uzbek, Tajik, Krygis, Azerbaijan, turkmenistan etc.. habai un api mehe dakina unta wada wenas. extremist la newi. godak un duppath. unge gameh patta dote. thawa Tatar kiyala jathiyak innawa.


    Russia continent eka gattama unge Asian russia & European russia kiyala dekata bedenawa caucuses mountain walin.

    south west side eke godak muslim aya inna prantha thiyenne. Kalmykia wala inne buddhists aya (un issara mongolia walin awa aya. asain un.)
    mongolia kittuwa prantha wala buddhist aya innawa.



    rata loku nisa e e pathi wala inna un penumen wenas.

    :):) elama.. wadiya danne na owa gena.. balanna asai.. nadda hoda documentery series 1k ?
     

    Black_Horse

    Active member
  • Aug 30, 2017
    315
    109
    43
    Thanks මචන් ....

    Superb work ........

    ඇත්තටම නිවිසැනසිල්ලේ පරණ ලෝකය ගැන ටිකක් study කරන්ඩ පුලුවන්නම් මාර interesting machan ..........

    ඉඳල හිටලා හරි මෙහෙමවත් කියවන්ඩ ලැබෙන එකත් වටිනවා ........

    Documentary ටිකක් හදපන්කෝ බන් හීමීට ..........
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    Thanks මචන් ....

    Superb work ........

    ඇත්තටම නිවිසැනසිල්ලේ පරණ ලෝකය ගැන ටිකක් study කරන්ඩ පුලුවන්නම් මාර interesting machan ..........

    ඉඳල හිටලා හරි මෙහෙමවත් කියවන්ඩ ලැබෙන එකත් වටිනවා ........

    Documentary ටිකක් හදපන්කෝ බන් හීමීට ..........

    ela mchn thanks.. maara asai mewa baladdi :)
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    Patta macho......:yes::yes::yes:
    You must spread some Reputation around before giving it to D_Mad again.:growl::growl::growl:


    Meka hadapan...
    එහෙ ගිහින් පාඩුවෙ ජීවත් වෙල ඉදලා වැලිගම යනවා අන්තිමට...:eek::confused:

    sorry mchn.. hadanna dan late wadi.. edit button1 na dan.. iyene thread1 damme... :(:(
    rep+++