ට්‍රම්පච්චිගෙ සීන් එක මාස 4කට කලිං

hapriyankara

Well-known member
  • May 6, 2008
    5,381
    4,719
    113
    නොපෙනෙන මානයේ

    Dr.Sheldon_Suprakata

    Well-known member
  • Feb 7, 2018
    5,709
    1
    14,263
    113
    මු කියන හැටි බලපංකො



    ===============================


    ටහුඩු මු හරියටම කියනවනේ.
    කිව්වා වගේම උණ්ඩේ වැදුනා , classified documents case එකක් dismissed උනා අද, ඊට පස්සේ Economy crash එකක්? :baffled:
     
    Last edited:

    hapriyankara

    Well-known member
  • May 6, 2008
    5,381
    4,719
    113
    නොපෙනෙන මානයේ
    According to what he says:
    - Trump will win the US election.
    - An economic crash is incoming

    ටහුඩු මු හරියටම කියනවනේ.
    කිව්වා වගේම උණ්ඩේ වැදුනා , classified documents case එකක් dismissed උනා අද, ඊට පස්සේ Economy crash එකක්? :baffled:

    Part 1 completed.

    Part 2 incoming :baffled: