චීනේ high speed දුම්රිය සේවා පට්ට, පට්ටම පට්ට....more than Europe
ඔන්ලයින් බුක් කරලා පස්සේ counter එකට ගෙවන්න ත් පුලුවන්. ඔන්ලයින් ගෙවන්න ත් පුලුවන්.
China bullet train journey 1600km ගියා cost එක Rs. 22,000 විතර. පැය 5.30 වගේ. ස්පීඩ් එක 310-320km/h
ඔන්ලයින් බුක් කරලා පස්සේ counter එකට ගෙවන්න ත් පුලුවන්. ඔන්ලයින් ගෙවන්න ත් පුලුවන්.
China bullet train journey 1600km ගියා cost එක Rs. 22,000 විතර. පැය 5.30 වගේ. ස්පීඩ් එක 310-320km/h

smart card eka sira... mage experience anuwa Singa, Malaysia, Japan, Thailand, Indonesia, Europe okkoma card systems... Unified card ekak hadanna puluwan nam train bus dekatama patta... ube oya kiyana dialog system eka fail wune godak un adapt wune nathi nisa... ekata hethuwa lankawe bus industry eka single unit ekak neme bus eka deka thiyena ayath innawa wena ratawal wala wage eka company ekak neme... anith eka bus duwanne owner dawase kuliyata denne... bus eka kiyak hewwada adala na ownerta dawase gana denna one... ehema nathuwa owner full income eka aran padiyata konda driver dana ewa thiyenawa... ee wage system ekatanam awulak na mokada bus ownerge account ekata salli yanawa cheating wenne na so uta wasi... but godak bus duwanne ara kiwwa wage daily rent ekata so amarui ehema karanna... karanna puluwan ekama de bus investment model ekak hadanna... mata puluwan bus ekak fund karanna mata eken ganak enawa maseta... so anduwata bus lokuwata ganna one na and eka compay ekakin bus okkoma manage karanawa danata inna kondo driversla okkoma ee company eke padiyata wada... lankawe hamotama invest karannath puluwan control ekath lesi
oka thama mage idea eka