ටික්ටොක් එකවුන්ට් usa විදියට හදන්න පුළුවන්ද අපිට?

Boole

Well-known member
  • Nov 4, 2015
    5,777
    6,854
    113
    ටික්ටොක් එකවුන්ට් usa විදියට හදන්න පුළුවන්ද අපිට? එහෙම පුළුවන් ද මචන්. Monetization නෑනේ ලන්කාවට පුළුවන් විදියක් කියන්න ❤️❤️
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,050
    8,307
    113
    Chilaw
    puluwan, eth godak un hadanne UK widiyata,. salli ganna be USA widiyata haduwama LLC danna oni wage mokakda case ekak tiyenawa. dan matahaka ne bn seen eka.
     
    • Love
    Reactions: Boole

    mr.Z

    Well-known member
  • Jan 18, 2015
    1,528
    915
    113
    us proxy ekk gatta lagadi.. try kala. .hari giye na bn.. hadnna budu kattak kanna ona
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,050
    8,307
    113
    Chilaw
    us proxy ekk gatta lagadi.. try kala. .hari giye na bn.. hadnna budu kattak kanna ona
    windscribe nam kisima awulak ne.

    Phone offline damma, router ekata connect una, vpn eka active kala, haduwa. ohoma oni taram hadanawa kisima awulak ne.

    eth oka USELESS. :baffled: LLC seen ekata solution ekak nehene
     
    • Like
    Reactions: mr.Z