මාත් ඔක්කොම දාලා ටියුෂන් එකක් පටන් ගන්න කියලා බැලුවේ!!

ehema kiyana tharam lesi wedak newei oka...![]()
hama ekatama hari yanne naha
tuition karana ewun kochchara innawada. sarthaka wenne tika denai. ekek prado ekak gaththama u highlight wenawa
ලපයා වගේ වෙයන් .. ජනාධිපති වෙන්න ඇහැකි ..A/L ewunta thama set wenne ban.
Muthugala wage pamporiyak gahuwa nam lamai set wei![]()
පොඩියට පටන් ගන්න, මෙකෙ අය කකුලෙන් අදි (දන්නවානෙ සීන් එක?මාත් ඔක්කොම දාලා ටියුෂන් එකක් පටන් ගන්න කියලා බැලුවේ!!
onna oka thama pasnemage relative ekek innawa. pora dan 2years wagae tisse karnawa. lagadi wanidyak gatha. porath podiyata patan gathe. habai wedding, function kisi deyakata pora enne na. busy busy kiyala.
O/L Maths tutionA/L ewunta thama set wenne ban.
Muthugala wage pamporiyak gahuwa nam lamai set wei![]()
ow ban. apita penne nathi wunata eka patta kattak. pora ge wife kiyala tibba mage wife ta kohe giytah taniyen thmai yanna wenne husband natuwa. idala hitala lamiwath eliyata ekkan yanne. but salli tiyei.onna oka thama pasne