ටීචර්ස්ල බැඳලා ඉන්න එවුන් ඉන්නවද??

kushan_mg

Active member
  • Dec 24, 2007
    868
    199
    43
    boru kiyanna epa ban.. umbe thathwa ya hitha ganna epa.. guru warayo kiyanne. honda hadiyawak thiyana buddimath minisu.. modayanta.. kohomath ey wage minissu ekka inna bah thama.. ... office yana kello thama wadi hariyak badu thama.. umbala saajaye neme inne..hehehe..wiuru mali ga wala


    machan hondata balapan mage post eka, mama kivve ne teacheresla buddimath ne kiyala
     

    azarox

    Well-known member
  • Nov 23, 2010
    5,184
    557
    113
    Colombo
    apoooo bandinnanam epa macha mage yaluwektath inne teacher kenek....un umba kwwa wagema waradimai hoyanne hoyala cntrol karanna enawa chamax....ketjyen kiwwoth fb eke kellekge pic ekakata lik parakwath daanna ba....:p :p
     

    sachii

    Member
    Sep 17, 2008
    8,708
    268
    0
    Ĭǹ Ẏṑũř Ȟĕâřŧ
    apoooo bandinnanam epa macha mage yaluwektath inne teacher kenek....un umba kwwa wagema waradimai hoyanne hoyala cntrol karanna enawa chamax....ketjyen kiwwoth fb eke kellekge pic ekakata lik parakwath daanna ba....:p :p

    eka iting teacher kenek wenna one ne godak kello ehema tama but understanding nam ehem wenne iting kauru unath :yes:
     

    azarox

    Well-known member
  • Nov 23, 2010
    5,184
    557
    113
    Colombo
    ah ela gl kenekne.....:lol::lol::lol:
    yep bakamuno,bumatto wage inna glzlata dankale boyslath kamati na...lol
    bt jokes danna, kollek katha karapu pliyata flirting kiyala hithanneth nathi, boyslath ekka bokken inna glzla oyaganna ithin lakawenamamarui.....:rofl::rofl::oo::oo:
     

    NUWAN BUWA

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    41,753
    3,131
    113
    44
    යටියන්තොට..
    Machan

    techers la hodai nurs lata wada.
    mokada dannawada

    Nures hamawelema kiyanne "koo anith paththa harila nidaganna " kiyala

    Techer hama weleema kiyanne "api eeyee nawaththapu thaning patangamu" kiyala
    ඇයි මචෝ,,
    තවසැරයක්,තවසැරයක් කියලා කෑ ගහන්නෙත් ගුරුතුමිය විතරයිනේ
     

    wisal

    Member
    Jul 2, 2009
    7,624
    759
    0
    Israel
    මමනම් හිතුවේ 2.00 පස්සේ නිවාඩු කියන එකයි සෙනසුරාදා ඉරිදා නිවාඩු කියන එකයි විතරයි ඒත් ඔවුන්ට මචන් මොනාහරි කියලා පැහැදිලි කරන්නමන් බෑ :angry:
     

    pizzu puza

    Well-known member
  • Oct 24, 2011
    4,926
    357
    83
    බෝක්කුව උඩ
    ඇයි මචෝ,,
    තවසැරයක්,තවසැරයක් කියලා කෑ ගහන්නෙත් ගුරුතුමිය විතරයිනේ

    eka nan aththa.. :D
    anika nurse lata wage night duty ehema set wunama patta char ne.

    Hondama de awurudde masa 3kui, senasurada irida sha rajaye niwadu okkomai, thawa dawas 42 kui, wadakarana dawas walin hawasa 1.30n passei niwadu eka. :D
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    කෙල්ල හොඳ නම් එච්චරයි බං... පොඩ්ඩක් අස්‍රය කරලා තීරණය කරහන්... හදිස්සි වෙන්න එපා.....