ugh !it seems this is kind of a hot thread![]()










u should read this thread 


boru kiyanna epa ban.. umbe thathwa ya hitha ganna epa.. guru warayo kiyanne. honda hadiyawak thiyana buddimath minisu.. modayanta.. kohomath ey wage minissu ekka inna bah thama.. ... office yana kello thama wadi hariyak badu thama.. umbala saajaye neme inne..hehehe..wiuru mali ga wala
ugh !u should read this thread
![]()



monawa unath karume wenas karanna be widawanna wenawa



yep karma cnt change bnz....apoooo bandinnanam epa macha mage yaluwektath inne teacher kenek....un umba kwwa wagema waradimai hoyanne hoyala cntrol karanna enawa chamax....ketjyen kiwwoth fb eke kellekge pic ekakata lik parakwath daanna ba....![]()
![]()

eka iting teacher kenek wenna one ne godak kello ehema tama but understanding nam ehem wenne iting kauru unath![]()



itng eka mata kiyanneeyata undestanding nattam itin mama mona karannada???![]()
oya dana ganna epa eyawa hada gannaitng eka mata kiyanneoya dana ganna epa eyawa hada ganna


yep yep..... kohomada oya ehema undestanding nathi kenek nemeida?? 



yep yep..... kohomada oya ehema undestanding nathi kenek nemeida??
![]()
man hari understanding habey itng oya bumatto bakamuno wage inna aya ekka nam itng sada wali tama 








ඇයි මචෝ,,Machan
techers la hodai nurs lata wada.
mokada dannawada
Nures hamawelema kiyanne "koo anith paththa harila nidaganna " kiyala
Techer hama weleema kiyanne "api eeyee nawaththapu thaning patangamu" kiyala
ඇයි මචෝ,,
තවසැරයක්,තවසැරයක් කියලා කෑ ගහන්නෙත් ගුරුතුමිය විතරයිනේ

