Oya UK da inne fren?Uk වලනම් ඔහොම අමාරුවක් නෑ, ලන්ච් අවුට් ගියාම කොහොමත් ෆක් කරනවා. මෙහෙ උන්ට ඒවා මැජික්.
උබ එයාගෙන් අහපන් හස්බන් කොලුකාරයෙක්ද කියලා , ඌ ඒමනම් ටීචවත් එක්ක ආයෙ ඩොකාගෙ ගෙදර පලයන්, උබට ගෙදර නැවතිලා ඩේලි කෙලින්න පුලුවන් ටීචර්ට.
හස්බනුත් කරයි උබට ඒගැන වැඩිය හිතන්න එපා , අවුඩිය උබ ඉල්ලා ගනිං.

Thota mona guidance da ponnayo. Kanna athe sathe nathuwa chatar job ekak kara kara inna umbataමුන්ට හුකන්න අපිට ගයිඩන්ස් දෙන්නහ් වෙලා තියෙන්නෙහ් ...
Oya wage seen ekkata enter wena eka newei amaru. Galawena eka. Dennama agree nam ona welawata nawattann shape. Nattan passe ena prashna balapanko.ඒක තමයි බන් මම කියල තියෙන්නේ. දැන් මිනිහත් එක්කත් සම්බන්දයක් නැති නිසා මොනව හරි කරගන්න කියල බැලුවේ. ඒ ගෑනිට පට්ට විදියට ඇටෙන්ෂන් ඕන ගතියක් තියෙනව. මම ඒ ගෑනිගෙ දේවල් අහද්දි හෝ ගාල කියවනව. ගොඩක් වෙලාවට මම තමයි ෆෝන් එක තියන්නේ.
හුකන්න නෙමේ බන් නිකන් එන්ටර් වෙන්න වගේ.
------ Post added on Mar 17, 2021 at 9:05 PM
බලපන් ගෑනි ඔන්ලයින් ඉන්නව. මිනිහ ඔන්ලයින් නෑ. මේකි දැන් පැයක විතර ඉදන් එක දිගට ඔන්ලයින් කාත් එක්ක චැට් කරනවද දන්නෑ.
![]()
math okamai kiyanna giyeOne year Gihin kiyanne Wena ekak set wela.. bota kata karala wadak une nane