ටෙක් එකේ කෝස් එකක් කරලා රට යන්න පුලුවන් ද?

Edward Kenway

Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    German Tech karala a field ekata adala reputed company ekaka experience adaganna gaman German Language eka igena ganna .

    Direct apply karanna puluwan wei experience ekka... Blue Card eka ganna puluwan unoth nam gode goda
    university degree එකක් නැතුව blue card ගන්න බෑ (IT ඇර)
     
    • Wow
    Reactions: ksperj

    gevin.456

    Well-known member
  • May 11, 2017
    1,921
    1,797
    113
    ath dutuwai , tech eke onima mechanical ekak karahan, me lagadi ape ekek giya motor mecahic NVQ level 4 - new zealand giye , u dubai wala nissan/toyota/ wage company ekaka bohoma hodata wada kara kara hitiye , english ehema lokuwata baha, kohoma hari u dan sape inne,

    baya nathuwa karahan

    German tec නම් ගුඩ්.
    MEP nan hammata siri , rassa gedetta awilla katha karala deela yanne
    ------ Post added on Jan 17, 2025 at 10:33 AM