Settle wenna pluwan rtakata ynna hoda fields monawdamiddle east nam yanna epasettle wenna puluwan country ekakata palayan.
university degree එකක් නැතුව blue card ගන්න බෑ (IT ඇර)German Tech karala a field ekata adala reputed company ekaka experience adaganna gaman German Language eka igena ganna .
Direct apply karanna puluwan wei experience ekka... Blue Card eka ganna puluwan unoth nam gode goda
demand list eka balala suit ekak karapanSettle wenna pluwan rtakata ynna hoda fields monawda
Thanks Machan niwradi karata..university degree එකක් නැතුව blue card ගන්න බෑ (IT ඇර)
MEP nan hammata siri , rassa gedetta awilla katha karala deela yanneGerman tec නම් ගුඩ්.