awula thiyenne directors lata wiyadan karanne rate minissunge salli nathuwa un gedarin genath neme. habai boruwata kiyanawa padi ganne nathuwa rata wenuwen wada kiyala. iraj owa kiyapan konde bandapu cheenata.ane manda umbelath..dawas dekekata kalin light na kiyela marenna haduwa..dan director post ekekata maragannewa...umbela meeta kalin lankawe nemeida hitiye?![]()
awula thiyenne directors lata wiyadan karanne rate minissunge salli nathuwa un gedarin genath neme. habai boruwata kiyanawa padi ganne nathuwa rata wenuwen wada kiyala. iraj owa kiyapan konde bandapu cheenata.

itin eke tamai ahuwe meeta kalin lankawe nemeida hitiye kiyela![]()
unp eke tiyena kale umbela me widiheta ka gahuwa da?meeta kalin uneth eka danuth wenne eka. ehema kiyala dan wena de hari kiyala sadaranee karanaya karanna lankawe un modayo neme. aula thiyenne lankawe un wankai. thamange sakkuwata salli wateddi 2/3 hari denawa. passe watuna salli polith ekka pathwena un badu widiyata unge sakkuwata dagannawa sanwardanayata muwa wela. okai karuma system eka meke.
unp eke tiyena kale umbela me widiheta ka gahuwa da?![]()
uththaraya saralai pata kannadi dagena ratak wenuwen katha karanna baha. ehema katha karanawa kiyanneme ratama bedila.
waradda dakkama katha karaban. ekata bai, toi, jepi moka unath wadak naha. ehema hithanaw kiyannema kelagannawa.
badu genalla mahajana mudal walin nadaththu weddi apita nam ridenawa... mokada un nadaththu karana badu salli walin api gewana ewath ekata aithi. puken hithanakota owa mathak wenne naha ban umbalata. dukai, dukai, dukaiKuhaka wenna epa bung
genu lamayekta hari yanekota irisiyai neda?

baduwak kiyela saakshi tiyenewada?badu genalla mahajana mudal walin nadaththu weddi apita nam ridenawa... mokada un nadaththu karana badu salli walin api gewana ewath ekata aithi. puken hithanakota owa mathak wenne naha ban umbalata. dukai, dukai, dukai![]()
baduwak kiyela saakshi tiyenewada?baduwak wena eke nusudusu kemakda? qualified nan baduwak unath awilak nane?
baduwak kiyela oppu wela nane...dan oya horu horu kiyela hanwadu gahapu un aththetama hora kaala nane balapuwahama? boru madane? umbela itin mada gaha gaha indapan..monewa hari tiyenewanan kelinma saakshi ekka oppu kerapan..neethiya akuretama kriyathmaka weiwinayak hadena thanaka baduwak genath dagaththama mokadda wenne kiyala hithapan. gota dakina winaya garuka rata hadeida ban.
baduwak kiyela oppu wela nane...dan oya horu horu kiyela hanwadu gahapu un aththetama hora kaala nane balapuwahama? boru madane? umbela itin mada gaha gaha indapan..monewa hari tiyenewanan kelinma saakshi ekka oppu kerapan..neethiya akuretama kriyathmaka wei
මේකේ එකෙක් කොමෙන්ට් කරන විදිහට පොරගේ ඔලුවේ තියෙන්නේ මොනවද හිතුනා
අපේ රටේ තරුණ සේවා එක බල්ලට දැම්මට රටකට වැදගත්ම එකක්
ඕනිම ආයතනයක අධ්යක්ෂ මණඩලයට ජෝකර් ලා එන එක කොච්චර හොදද කියන්න දන්නේ නැ
මොකාටා ජන්දේ දුන්නත් උන්ගේ වැරදි දේ වැරදි කියන්න කොන්දක් ඕනි මොලයක් ඕනි
වලන් හෝදන ඉඳුල් කන උන්ට නම් වැරදි දේ වැරදි කියන්න බැ![]()
![]()