ටෙහානි ජාතික තරුණසේවා සභාවේ අධ්‍යක්ෂක මණ්ඩලයට

skymicro

Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    117369226_3380824891970350_292727028829074129_o.jpg
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,991
    28,903
    113
    ane manda umbelath..dawas dekekata kalin light na kiyela marenna haduwa..dan director post ekekata maragannewa...umbela meeta kalin lankawe nemeida hitiye? 🤭
     
    • Haha
    Reactions: Idias

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    ane manda umbelath..dawas dekekata kalin light na kiyela marenna haduwa..dan director post ekekata maragannewa...umbela meeta kalin lankawe nemeida hitiye? 🤭
    awula thiyenne directors lata wiyadan karanne rate minissunge salli nathuwa un gedarin genath neme. habai boruwata kiyanawa padi ganne nathuwa rata wenuwen wada kiyala. iraj owa kiyapan konde bandapu cheenata.
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,991
    28,903
    113
    awula thiyenne directors lata wiyadan karanne rate minissunge salli nathuwa un gedarin genath neme. habai boruwata kiyanawa padi ganne nathuwa rata wenuwen wada kiyala. iraj owa kiyapan konde bandapu cheenata.

    itin eke tamai ahuwe meeta kalin lankawe nemeida hitiye kiyela 😁
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    itin eke tamai ahuwe meeta kalin lankawe nemeida hitiye kiyela 😁

    meeta kalin uneth eka danuth wenne eka. ehema kiyala dan wena de hari kiyala sadaranee karanaya karanna lankawe un modayo neme. aula thiyenne lankawe un wankai. thamange sakkuwata salli wateddi 2/3 hari denawa. passe watuna salli polith ekka pathwena un badu widiyata unge sakkuwata dagannawa sanwardanayata muwa wela. okai karuma system eka meke.
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,991
    28,903
    113
    meeta kalin uneth eka danuth wenne eka. ehema kiyala dan wena de hari kiyala sadaranee karanaya karanna lankawe un modayo neme. aula thiyenne lankawe un wankai. thamange sakkuwata salli wateddi 2/3 hari denawa. passe watuna salli polith ekka pathwena un badu widiyata unge sakkuwata dagannawa sanwardanayata muwa wela. okai karuma system eka meke.
    unp eke tiyena kale umbela me widiheta ka gahuwa da? :unsure:
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    unp eke tiyena kale umbela me widiheta ka gahuwa da? :unsure:

    uththaraya saralai pata kannadi dagena ratak wenuwen katha karanna baha. ehema katha karanawa kiyanneme ratama bedila.
    waradda dakkama katha karaban. ekata bai, toi, jepi moka unath wadak naha. ehema hithanaw kiyannema kelagannawa.
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,991
    28,903
    113
    uththaraya saralai pata kannadi dagena ratak wenuwen katha karanna baha. ehema katha karanawa kiyanneme ratama bedila.
    waradda dakkama katha karaban. ekata bai, toi, jepi moka unath wadak naha. ehema hithanaw kiyannema kelagannawa.

    Kuhaka wenna epa bung 😁
    genu lamayekta hari yanekota irisiyai neda?
     
    • Haha
    Reactions: ryandok

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    Kuhaka wenna epa bung 😁
    genu lamayekta hari yanekota irisiyai neda?
    badu genalla mahajana mudal walin nadaththu weddi apita nam ridenawa... mokada un nadaththu karana badu salli walin api gewana ewath ekata aithi. puken hithanakota owa mathak wenne naha ban umbalata. dukai, dukai, dukai :(
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,991
    28,903
    113
    badu genalla mahajana mudal walin nadaththu weddi apita nam ridenawa... mokada un nadaththu karana badu salli walin api gewana ewath ekata aithi. puken hithanakota owa mathak wenne naha ban umbalata. dukai, dukai, dukai :(
    baduwak kiyela saakshi tiyenewada? :unsure: baduwak wena eke nusudusu kemakda? qualified nan baduwak unath awulak nane?
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    baduwak kiyela saakshi tiyenewada? :unsure: baduwak wena eke nusudusu kemakda? qualified nan baduwak unath awilak nane?

    winayak hadena thanaka baduwak genath dagaththama mokadda wenne kiyala hithapan. gota dakina winaya garuka rata hadeida ban.
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,991
    28,903
    113
    winayak hadena thanaka baduwak genath dagaththama mokadda wenne kiyala hithapan. gota dakina winaya garuka rata hadeida ban.
    baduwak kiyela oppu wela nane...dan oya horu horu kiyela hanwadu gahapu un aththetama hora kaala nane balapuwahama? boru madane? umbela itin mada gaha gaha indapan..monewa hari tiyenewanan kelinma saakshi ekka oppu kerapan..neethiya akuretama kriyathmaka wei
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    baduwak kiyela oppu wela nane...dan oya horu horu kiyela hanwadu gahapu un aththetama hora kaala nane balapuwahama? boru madane? umbela itin mada gaha gaha indapan..monewa hari tiyenewanan kelinma saakshi ekka oppu kerapan..neethiya akuretama kriyathmaka wei

    okkotama kalin ara jony mailakatawath atha thiyanna denne naha kiyapu ekata neethiya kriyathmaka unoth hondai.
     

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    මේකේ එකෙක් කොමෙන්ට් කරන විදිහට පොරගේ ඔලුවේ තියෙන්නේ මොනවද හිතුනා
    අපේ රටේ තරුණ සේවා එක බල්ලට දැම්මට රටකට වැදගත්ම එකක්
    ඕනිම ආයතනයක අධ්‍යක්ෂ මණඩලයට ජෝකර් ලා එන එක කොච්චර හොදද කියන්න දන්නේ නැ
    මොකාටා ජන්දේ දුන්නත් උන්ගේ වැරදි දේ වැරදි කියන්න කොන්දක් ඕනි මොලයක් ඕනි
    වලන් හෝදන ඉඳුල් කන උන්ට නම් වැරදි දේ වැරදි කියන්න බැ :p :(

    Me de nam aththa bn. Varadi deta vardi kiyanna one moka unath.