ඩයලොග් එකෙත් දෙනවා උපහාර ඉන්ටනෙට් වගේ එක&#3482

malibu

Well-known member
  • Oct 16, 2006
    2,599
    633
    113
    Singapore
    machan mei package ekata night time package eka active karanna barida?

    guys mama meka dialog eken check karala baluwa. mekata night time package ekath active karanna ba....
     
    Last edited:

    tilina123

    Well-known member
  • Sep 16, 2006
    1,024
    27
    48
    凡事真心爱的最
    BAU8ju0CEAAAnph-620x1024.jpg
     

    Neranjan1st

    Well-known member
  • May 17, 2007
    1,503
    192
    63
    Galle
    New Details Update :

    Onama kenekta ganna puluwan me package eka Rs1000k deela, Dongle ekath ganna onanam Free aniwaryen 2yr ta wada dialog postpaid Mobile or Broadband ekak use karala thiyenna ona..
     

    prazadx

    Well-known member
  • Sep 2, 2011
    2,008
    578
    113
    Gampaha
    math gaththa :D
    kalin use kale Mobitel, then hutch ekak gaththa mekema ekek set karagana. masayai use kale bill eka gewwata thawama active ne. un kiyanawa dongle eka awul lu. reddda thamai ae dongle ekata anik sim eka(Mobitel eka hodata weda). Aparade gewapu salli.
     

    lalin rulz

    Member
    Sep 16, 2012
    1,054
    230
    0
    Gampaha
    ona ekekta denawada ban
    mehemai seen eka,kalin postpaid connection ekak tiyanawa nam eyalata dongle ekath free ma gattahaki,ehema sim ekakwath nati ayata (e kiyanne prepaid ayata) aluthinma ganda wenawa rs 1500k yanwa okkotama,habai dongle eka nathooooo.thwa wisthara dana ganda one aya mata pm karanda ,ok,'''''''':yes::yes::yes::yes:
     

    chanuraperera

    Member
    Feb 11, 2009
    15
    0
    0
    1. oka gannanam 2 years parana pavichchi karana packge ekak thiyenna oni.
    2. 2 years aniwa masekatha 350/= ganea pawichchi karath nathath gewannath oni. naththan use karana ekea bill ekatha add wenawa.
    3. 9 am to 12 am 2 GB, 12 am to 9 am 4 GB. wadiwena hama MB 1kathama 0.20 RS ganea aya karanawa.
    4. 1000/= ayakaranawa apahu labennea naa..
    5.7.2 E303 Huawei dongal ekak hambawenawa free.(lock for dialog use only)
    unlock karanna puluwan kenek innawadooo.....
     

    chanuraperera

    Member
    Feb 11, 2009
    15
    0
    0
    1. oka gannanam 2 years parana pavichchi karana packge ekak thiyenna oni.
    2. 2 years aniwa masekatha 350/= ganea pawichchi karath nathath gewannath oni. naththan use karana ekea bill ekatha add wenawa.
    3. 9 am to 12 am 2 GB, 12 am to 9 am 4 GB. wadiwena hama MB 1kathama 0.20 RS ganea aya karanawa.
    4. 1000/= ayakaranawa apahu labennea naa..
    5.7.2 E303 Huawei dongal ekak hambawenawa free.(lock for dialog use only)
    unlock karanna puluwan kenek innawadooo.....