ඩයලොග් එකෙත් දෙනවා උපහාර ඉන්ටනෙට් වගේ එක&#3482

thiwanka5257802

Well-known member
  • Apr 20, 2011
    1,924
    415
    83
    galle
    dongle eka free denne 2 years Postpaid packges use karana ayata witharai matanam free dongle eka ganna puluwan eth rata inna eka thama case ekaaaaaa...:(
     

    Neranjan1st

    Well-known member
  • May 17, 2007
    1,503
    192
    63
    Galle
    Meka gannath hithenawa....aniwaryenma 2yrs use karanna onida bn meka?

    ow machan,,,2yr use karanna nam wenawalu,, mage kalin thibbe 3GB ekak,,ekata wadanam laabai, 845k gewwa vat adu karanna kalin,, vat adu unath 776 k wage enawane,, eth normal speed use karanna puluwan 4gb wenakan witharai,, aluth eke giya mase man 7gb ta tikak wadiyen use karala 663k awilla thibbe bill eka,,awlakata thiyenne late night packages active karanna bari eka,,
     
    • Like
    Reactions: argan and sch007

    argan

    Well-known member
  • Jul 27, 2007
    16,100
    2,076
    113
    37
    <<< Benthara Gangen Eha >>>
    ow machan,,,2yr use karanna nam wenawalu,, mage kalin thibbe 3GB ekak,,ekata wadanam laabai, 845k gewwa vat adu karanna kalin,, vat adu unath 776 k wage enawane,, eth normal speed use karanna puluwan 4gb wenakan witharai,, aluth eke giya mase man 7gb ta tikak wadiyen use karala 663k awilla thibbe bill eka,,awlakata thiyenne late night packages active karanna bari eka,,

    Hmmm....2yrs case eka thamai thiyenne nathnam package eka ela....mobitel upahara case eke okkoma eka bilata enne ethakota hithaaganna baa bila gana....ekai mama dialog ekata maaru wenna baluwe, kohomath mobitel speed ekath chaa me dawas wala.....dialog speed eka ela neda? umbata keeyak wage enawada DL speed eka?
     

    rwnfrnnd

    Active member
  • Sep 9, 2008
    653
    40
    28
    Gam5
    ow machan,,,2yr use karanna nam wenawalu,, mage kalin thibbe 3GB ekak,,ekata wadanam laabai, 845k gewwa vat adu karanna kalin,, vat adu unath 776 k wage enawane,, eth normal speed use karanna puluwan 4gb wenakan witharai,, aluth eke giya mase man 7gb ta tikak wadiyen use karala 663k awilla thibbe bill eka,,awlakata thiyenne late night packages active karanna bari eka,,

    මචං ඕකෙන් 6GB පැන්නහම යන්න එපා :no: අමතර ඩේටා වලට Rs. 0.20 (per MB) ගානේ කැපෙනවා මොකද ඕක ලිමිටඩ් පැකේජ් එකක්නේ.
    අනික ඔයාගේ 7GB වලින් වැඩි ප්‍රමාණයක් නයිට්-ටයිම් වෙලාවේදී යූස් කරපුව වෙන්න ඇති නේද?
     

    Neranjan1st

    Well-known member
  • May 17, 2007
    1,503
    192
    63
    Galle
    Hmmm....2yrs case eka thamai thiyenne nathnam package eka ela....mobitel upahara case eke okkoma eka bilata enne ethakota hithaaganna baa bila gana....ekai mama dialog ekata maaru wenna baluwe, kohomath mobitel speed ekath chaa me dawas wala.....dialog speed eka ela neda? umbata keeyak wage enawada DL speed eka?

    ow machan mobitel Upahara Internet eka chaaa,,eke bill eka ekata enne mobile ekei internet sim ekei,,epa wenawa unge magula,,kapena wadipura MB use unoth kapena eka hariyata pennanne na eka gode thiyenne :/ :angry:
     

    Neranjan1st

    Well-known member
  • May 17, 2007
    1,503
    192
    63
    Galle
    මචං ඕකෙන් 6GB පැන්නහම යන්න එපා :no: අමතර ඩේටා වලට Rs. 0.20 (per MB) ගානේ කැපෙනවා මොකද ඕක ලිමිටඩ් පැකේජ් එකක්නේ.
    අනික ඔයාගේ 7GB වලින් වැඩි ප්‍රමාණයක් නයිට්-ටයිම් වෙලාවේදී යූස් කරපුව වෙන්න ඇති නේද?

    Na machan 7 GB kiwwe dawal kale 2GB and 12 am idan ude 9 wenakan dena 4GB th panala thawa wadipura 1GB wage use una..
    satha 20 gaane kapunath 1GB ekakata 245k wage yanne.Rent eka 350+vat + 245(1GB ekakata) awlakman na,,wenada 3GB walata 845k gewanawane,dan 776k da koheda 3GB eka,4gb pannahama melo wadak karanna ba eke,,dan speed ekath awlak na
     

    melanxpress

    Well-known member
  • Aug 18, 2008
    4,819
    223
    63
    33
    Malaysia & Kandy
    Dan denawa e Package eka... ona kenekta ganna puluwn...
    but

    Rs 2000 gewanna one... Dongle ekath ganna one... (unlock hari dialog hari dongle ekak thynwanm one na...)
     

    ndnk

    Member
    Mar 5, 2008
    6,503
    34
    0
    38
    wadak na ban.. 6gb walin 4gb kawadawath use wenne na. Oka download karanna ra eli wenakan hitapanko... redde package thamai dennne