Data nan Dan ne call nan dialog 650.
ඕකට වඩා අඩු එකක් අර උඩ කියන්නෙ
Data nan Dan ne call nan dialog 650.
koi 155 da. ehema ekak unge site eke naneඕකට වඩා අඩු එකක් අර උඩ කියන්නෙ![]()
මේක හැමෝටම තියද නම් දන්නෙ නෑ.තියෙන අඩුම එක ඇති.
මට ඕන ඇක්ටිව් සිම් එකක් වියදම අඩුම වෙන.
මේක හැමෝටම තියද නම් දන්නෙ නෑ.
මම Data විතරයි use කරන්නෙ මේ sim එකේ. Hutch එකක *822# ගහල බලන්න.අන්න උබට තේරුණා මම අහන එක.
ඔය පැකේජ් එක මොකක්ද බන්?
මම Data විතරයි use කරන්නෙ මේ sim එකේ. Hutch එකක *822# ගහල බලන්න.
Hutch Katha Nidahasa Rs. 67, H-H Unlimited, H-O 50 mins. No data, No sms. Hutch app eken activate kara ganna puluwan.අන්න උබට තේරුණා මම අහන එක.
ඔය පැකේජ් එක මොකක්ද බන්?
Hutch Katha Nidahasa Rs. 67, H-H Unlimited, H-O 50 mins. No data, No sms. Hutch app eken activate kara ganna puluwan.
SMS nam nikan reload ekak daa gena hari yawanna puluwan neh. Data thamai avula. ara uda kiyapu packages walin ekak balanna.No data no sms නං වැඩක් නෑනෙ.
Ada ara Mega Data Deal eka na. Discontinue karalada danne naUse hutch for mobile internet.

No data no sms නං වැඩක් නෑනෙ.
adamai dakke. mewa app eke pennanne nadda ban?
Unge app eke voice pack na nedaadamai dakke. mewa app eke pennanne nadda ban?
ewath na thamai. ara 749 eka activate karanna thiyenne USSD ekakin. melo wedakata nathi app ekak. Datamart app eken usage balannai data pack activate karannai puluwan hinda anith app eken wedakma na wage.Unge app eke voice pack na neda![]()
Prepaid. Just reload 162 or dial #147# & activate.මේක මරු මගේ වැඩේට.
කොහොමද මචන් මේක ගන්නෙ?