ඩයලොග් සියලුම චැනල් එළකිරියන්ස් ලාට..

djrox91

Well-known member
  • Sep 27, 2011
    686
    359
    63
    Matara
    Mama nam mage Post paid eke All channels dan 5 months idala free balanawa. Podi trick ekak thiyenne. eka karapu gaman badu wada.

    Pre paid ekata nam e trick eka wada karanne na.

    Mewa system bugs bn. Dialog un fix karanawa ithin.
    Lifetime nam sure na.

    Machan matath poddak kiyala denawa da
     

    virginboy27

    Well-known member
  • Nov 9, 2018
    979
    1,419
    93
    දැන් ඔන්න අප්ඩේට් එකක් යනව. සමහර විට බග් එක ෆික්ස් කරල ඇති. :love:
     

    gsg0400

    Junior member
  • Apr 23, 2010
    69
    10
    8
    Galle
    පර්ඩේ වලට බැරිද පැකේජ් වලට විතරද පුලුවන්
     

    lalindutj

    Well-known member
  • Sep 12, 2010
    3,267
    1,166
    113
    ඔන්න මගෙන් පොඩි හෙල්ප් එකක්. :love:

    OcTxleL.png

    dan ubata un free dei lifetime :lol::lol:
     

    [email protected]

    Junior member
  • Aug 13, 2014
    111
    8
    18
    Mama nam mage Post paid eke All channels dan 5 months idala free balanawa. Podi trick ekak thiyenne. eka karapu gaman badu wada.

    Pre paid ekata nam e trick eka wada karanne na.

    Mewa system bugs bn. Dialog un fix karanawa ithin.
    Lifetime nam sure na.

    Machan matath meka kara ganna widiha kiyapanko :D
     

    RavinduSha

    Well-known member
  • Aug 24, 2014
    1,120
    662
    113
    Kurunegala
    Mama nam mage Post paid eke All channels dan 5 months idala free balanawa. Podi trick ekak thiyenne. eka karapu gaman badu wada.

    Pre paid ekata nam e trick eka wada karanne na.

    Mewa system bugs bn. Dialog un fix karanawa ithin.
    Lifetime nam sure na.

    RLT4U has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space.

    puluwannam matath pm ekak danna
     

    C100

    Junior member
  • Jul 4, 2008
    220
    10
    18
    Mama nam mage Post paid eke All channels dan 5 months idala free balanawa. Podi trick ekak thiyenne. eka karapu gaman badu wada.

    Pre paid ekata nam e trick eka wada karanne na.

    Mewa system bugs bn. Dialog un fix karanawa ithin.
    Lifetime nam sure na.

    Machan matath pm ekak dapan