ඩ්‍රග්ස්‌ අරන් මේකිගෙ‌ හැටි බලපංකො

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,652
    75,710
    113
    රැට්ට ට මොකද උනේ .
    ලොචි , සිරිල් හියපු වීඩියෝ එකෙන් පස්සේ වැඩකට ඇති එකක් ආවේ නෑනේ .
    ලොචි රූම් ඇදල බුට් තියල අවුල් ගහලද දන්නේ නෑ
    You cannot be on top all the time doing stupid shit ban. In SL there aren't proper content creators. Most just fade away after they peak in fame. Apita unath ban hamadaama ekama eka balala epa wenawane. Ewage tama itin
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,652
    75,710
    113
    You cannot be on top all the time doing stupid shit ban. In SL there aren't proper content creators. Most just fade away after they peak in fame. Apita unath ban hamadaama ekama eka balala epa wenawane. Ewage tama itin
    Just to add to this, Also you need to be careful of the frequency, duration of the stuff. For instance look at Dino & Blok, they don't put out stuff every week but when they put something they make the people wait for it.

    Ratta, Lochi wage unge tiyenne single dimension ekak. Ratta muuna goo karan action daanwa, ara gaani nalawa nalawa action danawa. Themes and shit are almost the same every episode.
     

    SLhuman

    Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,073
    4,630
    113
    nirosha seriously looks sick......could be drugs. take a photo of her 20 years ago and see the difference.
     

    BuLaTha

    Well-known member
  • Jul 23, 2019
    3,454
    1
    8,588
    113
    සොරබොරවැව
    නෝනාවරුනි මහත්වරුනි ඩිරෙක්ට් කලේ කවුද.. මලේ.. අන්න ඌ තමා තියන් පැලුවේ.. මේකිව.. අපාර්ට්මන්‍ට් පවා අරන් දීලා තියන් හිටියේ..
     

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    Just to add to this, Also you need to be careful of the frequency, duration of the stuff. For instance look at Dino & Blok, they don't put out stuff every week but when they put something they make the people wait for it.

    Ratta, Lochi wage unge tiyenne single dimension ekak. Ratta muuna goo karan action daanwa, ara gaani nalawa nalawa action danawa. Themes and shit are almost the same every episode.
    Blok & Dino ගෙ අන්තිමට ආපු ඒවා නම් හොදටම මදි
     

    honesty

    Well-known member
  • May 2, 2015
    2,488
    4,678
    113
    නෝනාවරුනි මහත්වරුනි ඩිරෙක්ට් කලේ කවුද.. මලේ.. අන්න ඌ තමා තියන් පැලුවේ.. මේකිව.. අපාර්ට්මන්‍ට් පවා අරන් දීලා තියන් හිටියේ..
    ara demala???
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,875
    23,561
    113
    මොනව උනත් ලෝචි ලස්සනයි ඉතින් බොරු කියන්න ඕනෙ නෑනෙ
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,951
    15,391
    113
    Lochi ekka nam dance karala thiyenawa taphouse eke. Before corona obviously. Loku cn naha. Cigaa gahala chill eke innawa kella. Loku cn naha.
     

    SLhuman

    Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,073
    4,630
    113
    නෝනාවරුනි මහත්වරුනි ඩිරෙක්ට් කලේ කවුද.. මලේ.. අන්න ඌ තමා තියන් පැලුවේ.. මේකිව.. අපාර්ට්මන්‍ට් පවා අරන් දීලා තියන් හිටියේ..
    sydney chandrasekara.....parliment eke gawa blowjob dila mattu wuna

    Irosha Ko dan
    Nirishage nangi
    married a photo grapher i think...habai eke patta kalla
    ------ Post added on Jan 10, 2022 at 7:12 PM