You cannot be on top all the time doing stupid shit ban. In SL there aren't proper content creators. Most just fade away after they peak in fame. Apita unath ban hamadaama ekama eka balala epa wenawane. Ewage tama itinරැට්ට ට මොකද උනේ .
ලොචි , සිරිල් හියපු වීඩියෝ එකෙන් පස්සේ වැඩකට ඇති එකක් ආවේ නෑනේ .
ලොචි රූම් ඇදල බුට් තියල අවුල් ගහලද දන්නේ නෑ
Just to add to this, Also you need to be careful of the frequency, duration of the stuff. For instance look at Dino & Blok, they don't put out stuff every week but when they put something they make the people wait for it.You cannot be on top all the time doing stupid shit ban. In SL there aren't proper content creators. Most just fade away after they peak in fame. Apita unath ban hamadaama ekama eka balala epa wenawane. Ewage tama itin
Blok & Dino ගෙ අන්තිමට ආපු ඒවා නම් හොදටම මදිJust to add to this, Also you need to be careful of the frequency, duration of the stuff. For instance look at Dino & Blok, they don't put out stuff every week but when they put something they make the people wait for it.
Ratta, Lochi wage unge tiyenne single dimension ekak. Ratta muuna goo karan action daanwa, ara gaani nalawa nalawa action danawa. Themes and shit are almost the same every episode.
fuckers made them like short teledrams.Blok & Dino ගෙ අන්තිමට ආපු ඒවා නම් හොදටම මදි
මැද එකී කෞද
ara demala???නෝනාවරුනි මහත්වරුනි ඩිරෙක්ට් කලේ කවුද.. මලේ.. අන්න ඌ තමා තියන් පැලුවේ.. මේකිව.. අපාර්ට්මන්ට් පවා අරන් දීලා තියන් හිටියේ..
ado matath dakapu gaman mathak une Freddie Mercury anthima kale wageHIV ban
raize ekath na neda dan? Parana celerio eka tiyenne aluth videos wela


umba kiyana widiyata cid,cia,raw eke wada karanne ganu witarai.Ubala ewath balanawada?
Gaanu hodai![]()
sydney chandrasekara.....parliment eke gawa blowjob dila mattu wunaනෝනාවරුනි මහත්වරුනි ඩිරෙක්ට් කලේ කවුද.. මලේ.. අන්න ඌ තමා තියන් පැලුවේ.. මේකිව.. අපාර්ට්මන්ට් පවා අරන් දීලා තියන් හිටියේ..
married a photo grapher i think...habai eke patta kallaIrosha Ko dan
Nirishage nangi