Nirosha bankawuda bna me??? ara irosha nirosha akka nangi kenekda??
mata penne uparima sugar wage
sirawata ban.රැට්ටා නම් මට දැන් පෙන්න බෑ. ඔය ගැනු දෙන්නත් අප්පිරියා උන් දෙන්නෙක්
sirawata ban.![]()
Ow ban dan nam joke trend eka giya ban ytb eke.ඔව් බන්. පොඩ්ඩක් හිට් වෙනකොට නටනකොට අප්පිරියා වෙනවා.
රැට්ටා අර උගේ චැනල් එක BAN උනාට පස්සේ හොටු පෙරාන ඇඩුවා වගේ නෙවේ අය එක හම්බුනාම.
Ow ban dan nam joke trend eka giya ban ytb eke.![]()
raize ekath na neda dan? Parana celerio eka tiyenne aluth videos welaඌ වීඩියෝ දන්නෙත් නෑ නේ වැඩිය දැන්. හුලන් බැහැලා වගේ හැබැයි.
Nirosha ban
Kudu seen eke inne
raize ekath na neda dan? Parana celerio eka tiyenne aluth videos wela
ah ehemada? Ane manda ban.eka uge newe kiyala tibba ban. samahra wita wikunanna athi 2ble karala