Ow scalp aka dry wena aka wenne..alcohol ganna epa bonna epa kiyala mata doctor kiyala tinne oya case aka anawalu alcohol walata .,anika godak nidaganna eka hodai ;stress wenna epa kiyalA tinawaOya dandruff newei ban. Oya skin condition ekak. Scalp psoriasis wage.
Menna meka dokek gen illagena balapan.Ow scalp aka dry wena aka wenne..alcohol ganna epa bonna epa kiyala mata doctor kiyala tinne oya case aka anawalu alcohol walata .,anika godak nidaganna eka hodai ;stress wenna epa kiyalA tinawa
Mata after shower dila tinawa bothalayak oluwe halaganna nikan cologne wage akak..eka thamai mata wena ratakadith dunne e rate dokagen ahuwama.Menna meka dokek gen illagena balapan.
Enstilar Foam.
Lankawe ekek magen ahuwa UK idan ewanna puluwan da kiyala.
Prescription ekak natiwa denna ba kiwwa. Uu nam kiwwe meken control wenawa kiyala.
Ube scalp eke sample ekak lab ekakin test karala balapan machan. Ethakota hariyatama danaganna puluwan wei. Kohomath oluwata prescription natiwa beheth karanna epa.Mata after shower dila tinawa bothalayak oluwe halaganna nikan cologne wage akak..eka thamai mata wena ratakadith dunne e rate dokagen ahuwama.
hebei mehe skin specialist mulin beheth nee kiwwama mama araka pennuwa mata ahawal ratedi dunna kiyala.epara tamai eka dunne..ekama nemei poddak wenas brand akak
Indian un godak karanawa meka
Thatte gewama issori nathi wenawada
Oka lankawe na bnMenna meka dokek gen illagena balapan.
Enstilar Foam.
Lankawe ekek magen ahuwa UK idan ewanna puluwan da kiyala.
Prescription ekak natiwa denna ba kiwwa. Uu nam kiwwe meken control wenawa kiyala.
Ado nama kiypnkoMata after shower dila tinawa bothalayak oluwe halaganna nikan cologne wage akak..eka thamai mata wena ratakadith dunne e rate dokagen ahuwama.
hebei mehe skin specialist mulin beheth nee kiwwama mama araka pennuwa mata ahawal ratedi dunna kiyala.epara tamai eka dunne..ekama nemei poddak wenas brand akak
Owඔලුවෙ කැක්කුමට බෙල්ල කපාගන්නව වගෙ වැඩක් නෙ ඕක ...
Dandruf මම update තරමින් නම් 100% නැති කරන්න බැ ... Anti - Dandruf මගින් control කරන්න විතරයි පුලුවන්
Oka lankawe na bn
Ado nama kiypnko
Man ketaconzole shampoo use krnwa
Eth sathiyk gawe naththan aye enwa
Ow
ow meka wenama case ekak. dermatologist kenek channel karanna one.Oya dandruff newei ban. Oya skin condition ekak. Scalp psoriasis wage.