ඩැන්ඩ්රුෆ් තිබුන කියල ඇයි තට්ටෙ ගාන්නෙ ?

Lithobius

Well-known member
  • Jun 6, 2016
    277
    327
    63
    මොන පිස්සුද බං. මාත් කී පාරක් ගෑවද. ගානකම් හොඳයි. ආපහු වැවෙනකොට එනවා.
     

    Batfleck

    Well-known member
  • May 20, 2020
    3,080
    4,741
    113
    Sri Lanka
    Ow scalp aka dry wena aka wenne..alcohol ganna epa bonna epa kiyala mata doctor kiyala tinne oya case aka anawalu alcohol walata .,anika godak nidaganna eka hodai ;stress wenna epa kiyalA tinawa
    Menna meka dokek gen illagena balapan.

    Enstilar Foam.

    Lankawe ekek magen ahuwa UK idan ewanna puluwan da kiyala.
    Prescription ekak natiwa denna ba kiwwa. Uu nam kiwwe meken control wenawa kiyala.
     

    ChamaraGL

    Well-known member
  • Oct 1, 2013
    8,679
    3,402
    113
    Menna meka dokek gen illagena balapan.

    Enstilar Foam.

    Lankawe ekek magen ahuwa UK idan ewanna puluwan da kiyala.
    Prescription ekak natiwa denna ba kiwwa. Uu nam kiwwe meken control wenawa kiyala.
    Mata after shower dila tinawa bothalayak oluwe halaganna nikan cologne wage akak..eka thamai mata wena ratakadith dunne e rate dokagen ahuwama.
    hebei mehe skin specialist mulin beheth nee kiwwama mama araka pennuwa mata ahawal ratedi dunna kiyala.epara tamai eka dunne..ekama nemei poddak wenas brand akak
     

    Batfleck

    Well-known member
  • May 20, 2020
    3,080
    4,741
    113
    Sri Lanka
    Mata after shower dila tinawa bothalayak oluwe halaganna nikan cologne wage akak..eka thamai mata wena ratakadith dunne e rate dokagen ahuwama.
    hebei mehe skin specialist mulin beheth nee kiwwama mama araka pennuwa mata ahawal ratedi dunna kiyala.epara tamai eka dunne..ekama nemei poddak wenas brand akak
    Ube scalp eke sample ekak lab ekakin test karala balapan machan. Ethakota hariyatama danaganna puluwan wei. Kohomath oluwata prescription natiwa beheth karanna epa.

    Ayurvedic dokek try kale nadda?
     

    Yeezus

    Well-known member
  • Nov 20, 2024
    4,946
    1
    6,820
    113
    Indian un godak karanawa meka
    Thatte gewama issori nathi wenawada



    ඔලුවෙ කැක්කුමට බෙල්ල කපාගන්නව වගෙ වැඩක් නෙ ඕක ...
    Dandruf මම update තරමින් නම් 100% නැති කරන්න බැ ... Anti - Dandruf මගින් control කරන්න විතරයි පුලුවන්
     

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    Menna meka dokek gen illagena balapan.

    Enstilar Foam.

    Lankawe ekek magen ahuwa UK idan ewanna puluwan da kiyala.
    Prescription ekak natiwa denna ba kiwwa. Uu nam kiwwe meken control wenawa kiyala.
    Oka lankawe na bn
    Mata after shower dila tinawa bothalayak oluwe halaganna nikan cologne wage akak..eka thamai mata wena ratakadith dunne e rate dokagen ahuwama.
    hebei mehe skin specialist mulin beheth nee kiwwama mama araka pennuwa mata ahawal ratedi dunna kiyala.epara tamai eka dunne..ekama nemei poddak wenas brand akak
    Ado nama kiypnko
    Man ketaconzole shampoo use krnwa
    Eth sathiyk gawe naththan aye enwa

    ඔලුවෙ කැක්කුමට බෙල්ල කපාගන්නව වගෙ වැඩක් නෙ ඕක ...
    Dandruf මම update තරමින් නම් 100% නැති කරන්න බැ ... Anti - Dandruf මගින් control කරන්න විතරයි පුලුවන්
    Ow
     

    ChamaraGL

    Well-known member
  • Oct 1, 2013
    8,679
    3,402
    113
    Oka lankawe na bn

    Ado nama kiypnko
    Man ketaconzole shampoo use krnwa
    Eth sathiyk gawe naththan aye enwa


    Ow
    1748013957615.png
     
    Last edited: