ඩෑනි ප්‍රියසාද් ලෙෆ්ට් වෙලාලුද කලුවො?

Wadakaru

Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    ගොන් හුත්තිගෙ පුතා, උඹත් දවසක කඩේකට, පාරේ, සැලූන් එකකට ගිය වෙලාවෙ කාත් එක්ක හරි ඇරියස් තියෙන උන් ටිකක් ඇවිත් තියලා ගිහින් උඹටත් වැදුනාම එදාට කතා කරපන්.

    නිකන් පොන්නයෝ වගේ ඇඟිල්ල පුකේ ගහන් කියව කියව ඉන්න උඹලටත් එදාට තේරෙයි

    උබ වගේ පොන්නයෙකුට මොකා වෙඩිතියන්නද. නිකන් VIP කැරිය වගේ කෑ නොගහ ඉදපන්.
     

    Chickenkottu

    Well-known member
  • Sep 5, 2024
    1,054
    1,166
    113
    අපි හිතුවට රට පාලනය කරන්නෙ politicians ලා කියලාහිතුවට දැන්නම් හිතෙනවා උන් නිකන් බලල් අතවල් වගේ කියලා.. 😐😐
     
    • Like
    Reactions: haunte

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,708
    113
    ane gon wesige putho samanya un marena huththak gana mama othana kiwwada.dan kiyana ballige putha marena eka hondai kiyala kiwwe mongal gon huththige putho. umbata karima tharahak thiyenne neda ammala ekka mongal hukanna.umbe pake line wena unta dahan akuru loku karala mongal pakaya.
    ගොන් හුත්තිගෙ පුතා ඔය වගේ ඒවලින් වෙන්නෙ අහක ඉන්න උනුත් වෙඩි කන එක පොන්නයෝ. ඔච්චර රට හදන්න ආසවක් තියෙනවානම් හිරේ දාපන්. ඇයි දැන් ඉන්න එකාගෙ ඇට දෙක නැද්ද ඒකවත් කරන්න? 🤭 🤭
     

    Chickenkottu

    Well-known member
  • Sep 5, 2024
    1,054
    1,166
    113
    මූව මොකටද මරන්නේ 🤔
    සිරාවට මචන් හේතුව මොකක්ද? මුගේ අර ඇන්ටි ඉස්ලාම් වාදය පාතාලේ පිටින් දාන්න වගේ හදන්න කට්ටිය
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,841
    1
    11,179
    113
    උබ වගේ පොන්නයෙකුට මොකා වෙඩිතියන්නද. නිකන් VIP කැරිය වගේ කෑ නොගහ ඉදපන්.
    mu me mole karawechcha mongal gotha hukannekne. mudukku sakkili huththek. kunuharapa kiwwa kiyala online pakayek wenawa kiyala wenda athi hithyan inne manda manasikaya
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    ane gon wesige putho samanya un marena huththak gana mama othana kiwwada.dan kiyana ballige putha marena eka hondai kiyala kiwwe mongal gon huththige putho. umbata karima tharahak thiyenne neda ammala ekka mongal hukanna.umbe pake line wena unta dahan akuru loku karala mongal pakaya.

    අම්ම ලෙඩ ඇදේ පන අදිනකොට හොර ඔප්පුවට ඇගිලි අත්සන ගන්න ගිය එකෙක් ඕකා. දැන් කිරියෙ උන්ගෙ අම්මලට බනිනව.
    සමහරවිට ඕකා ඩෑන්ටත් ගෑනිව ඩීල් කරන්න ඇති. ඒකයි බයවෙලා ඇත්තෙ.
     
    • Like
    Reactions: Ysa Karu

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,708
    113
    උබ වගේ පොන්නයෙකුට මොකා වෙඩිතියන්නද. නිකන් VIP කැරිය වගේ කෑ නොගහ ඉදපන්.
    උඹටනම් අවුලක් නෑ, අම්ම දිහා බලන් අතේ ගහලා කාමරේට වෙලා ඉන්නනේ තියෙන්නෙ වරුන incest වේසිගෙ පුතා 🤭 🤭
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,708
    113
    අම්ම ලෙඩ ඇදේ පන අදිනකොට හොර ඔප්පුවට ඇගිලි අත්සන ගන්න ගිය එකෙක් ඕකා. දැන් කිරියෙ උන්ගෙ අම්මලට බනිනව.
    සමහරවිට ඕකා ඩෑන්ටත් ගෑනිව ඩීල් කරන්න ඇති. ඒකයි බයවෙලා ඇත්තෙ.
    ලොල් අනුන්ගෙ අම්මලා ගැන කියවන්න කලින් උඹේ අම්ම මතක් කරලා අතේ ගහන එක නවත්තපන්කො වරුන incest වේසිගෙ පුතා 🤭🤭
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,841
    1
    11,179
    113
    ගොන් හුත්තිගෙ පුතා ඔය වගේ ඒවලින් වෙන්නෙ අහක ඉන්න උනුත් වෙඩි කන එක පොන්නයෝ. ඔච්චර රට හදන්න ආසවක් තියෙනවානම් හිරේ දාපන්. ඇයි දැන් ඉන්න එකාගෙ ඇට දෙක නැද්ද ඒකවත් කරන්න? 🤭 🤭
    mongal pakayo ewa gihin ahapan lapayagen bari nan uge maha ekagen hari.track pakekne umbath balagena giyama.trackda bn sirawatama adala nathi magul kiywanne
     

    WAPU

    Well-known member
  • Nov 8, 2024
    484
    466
    63
    www.pure-pro.com
    පච කොටා ජාතික ආරක්ෂාව උපරිමේට රැකලනේ තියෙන්නේ . ඔය පොන්න වේෂී පත්වුන දවසේ ඉදන් මිනී මැරුම් , වෙඩි තියන අපරාධ කොච්චර වැඩි උනාද ? රට‍ේ ඉන්න හැම එකාටම වෙඩි තිබ්බත් පොන්න ජෙප්පෝ කියයි ජාතික ආරක්ෂාවට ප්‍රස්නයක් නෑ කියලා ..

    A lamb is sacrificed by the masters. Election is near and the crooks are desparate.
     
    • Haha
    Reactions: Rick Sanchezz

    War Fighter

    Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,140
    1
    28,729
    113
    ඊලග පොඩි චන්ද රැස්වීමේදී මාලිමාවේ එවුන් - "වෙඩි තැබීම් නවත්තන්න නම් පාර්ලිමේන්තු බලය විතරක් නොවෙයි, ගමේ බලයත් ඕන වෙනවා. ඒ නිසා මෙදා පාර පුංචි චන්දය අපිට දෙන්න"
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,708
    113
    mongal pakayo ewa gihin ahapan lapayagen bari nan uge maha ekagen hari.track pakekne umbath balagena giyama.trackda bn sirawatama adala nathi magul kiywanne
    පොන්නයට ලපයට බැන්නාම ඇයි ඇඬෙන්නෙ? උප්පැන්නෙ නම නැතත්ත් උඹේ මහ එකාද බන්? ;);)

    හිතන හිතන එකා මැරෙන්න සුදුසුයි කියලා කියලා මරන්න පුලුවන්නම් නීතියක් කියලා එකක් තියෙන්නෙ ඕන නෑනේ පොන්ස්
     
    • Like
    Reactions: AKI-SL

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    සිරාවට මචන් හේතුව මොකක්ද? මුගේ අර ඇන්ටි ඉස්ලාම් වාදය පාතාලේ පිටින් දාන්න වගේ හදන්න කට්ටිය

    මූ කුඩ්ඩෙක් නිදහස් කරගන්න පොලීසියට තගදාපු කේස් එකක් තිබුනා. වෙන මරන්න තරම් මූ කරපු දෙයක් අහලා නෑ.
     

    Chickenkottu

    Well-known member
  • Sep 5, 2024
    1,054
    1,166
    113
    මූ කුඩ්ඩෙක් නිදහස් කරගන්න පොලීසියට තගදාපු කේස් එකක් තිබුනා. වෙන මරන්න තරම් මූ කරපු දෙයක් අහලා නෑ.
    මූ මලොත් අනිවා කුඩු කේස් එකකට කියලා කියනවා 😐😐