ඩෑනි ප්‍රියසාද් ලෙෆ්ට් වෙලාලුද කලුවො?

Ysa Karu

Well-known member
  • May 29, 2014
    20,843
    1
    11,182
    113
    උඹල වගේ ගොන් හුකන්නලාට මොකක්හරි එකකට තියලා ගියාම අනාත වෙන උන් ටිකට ඕක තමා කියන්න වෙන්නෙ
    ane bn nikn awith thiyala ynda eka ekata puk gatta kahan nane. dan kiyana eka mona sakkiliyekda kiyala umbata pen nathi unata apita penawa. okata ohoma wela nan ekemma hondai.oka wage paharayo ballo wage thama marila ynda one hukanno. hama huththtama kunuharapa kiyana umbath gon hukannek thama
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,878
    1
    51,855
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    මීට සුලු මොහොතකට පෙර සිදුවූ වෙඩි තබීමකින් ඩෑන් ප්‍රියසාද් ජීවිතක්ෂයට පත්වී ඇති බවට වාර්ථාවී ඇත.කොලොන්නාව ලක්සද සෙවණ ෆැල්ට් එක අසලදී මෙම වෙඩි තැබීම සිදුවී ඇති බවට තොරතුරු ලැබී ඇත.
     

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113
    පච කොටා ජාතික ආරක්ෂාව උපරිමේට රැකලනේ තියෙන්නේ . ඔය පොන්න වේෂී පත්වුන දවසේ ඉදන් මිනී මැරුම් , වෙඩි තියන අපරාධ කොච්චර වැඩි උනාද ? රට‍ේ ඉන්න හැම එකාටම වෙඩි තිබ්බත් පොන්න ජෙප්පෝ කියයි ජාතික ආරක්ෂාවට ප්‍රස්නයක් නෑ කියලා ..
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,727
    113
    ane bn nikn awith thiyala ynda eka ekata puk gatta kahan nane. dan kiyana eka mona sakkiliyekda kiyala umbata pen nathi unata apita penawa. okata ohoma wela nan ekemma hondai.oka wage paharayo ballo wage thama marila ynda one hukanno. hama huththtama kunuharapa kiyana umbath gon hukannek thama
    ගොන් හුත්තිගෙ පුතා, උඹත් දවසක කඩේකට, පාරේ, සැලූන් එකකට ගිය වෙලාවෙ කාත් එක්ක හරි ඇරියස් තියෙන උන් ටිකක් ඇවිත් තියලා ගිහින් උඹටත් වැදුනාම එදාට කතා කරපන්.

    නිකන් පොන්නයෝ වගේ ඇඟිල්ල පුකේ ගහන් කියව කියව ඉන්න උඹලටත් එදාට තේරෙයි
     

    Chickenkottu

    Well-known member
  • Sep 5, 2024
    1,054
    1,166
    113
    Ado samanyen mehema ekekwa maranne na ban. Mokak hari aulak tiyanawa. Aniwa rajayen support ekak athi nattam oka walakwaganna tibba
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,843
    1
    11,182
    113
    ගොන් හුත්තිගෙ පුතා, උඹත් දවසක කඩේකට, පාරේ, සැලූන් එකකට ගිය වෙලාවෙ කාත් එක්ක හරි ඇරියස් තියෙන උන් ටිකක් ඇවිත් තියලා ගිහින් උඹටත් වැදුනාම එදාට කතා කරපන්.

    නිකන් පොන්නයෝ වගේ ඇඟිල්ල පුකේ ගහන් කියව කියව ඉන්න උඹලටත් එදාට තේරෙයි
    ane gon wesige putho samanya un marena huththak gana mama othana kiwwada.dan kiyana ballige putha marena eka hondai kiyala kiwwe mongal gon huththige putho. umbata karima tharahak thiyenne neda ammala ekka mongal hukanna.umbe pake line wena unta dahan akuru loku karala mongal pakaya.
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,790
    28,158
    113
    වෙඩි නම් වැදිලා. හැබැයි hospital ඉන්නෙ