මට Czechia වල client කෙනෙක් සෙට් උනා.
ඌ මට Chatroom system එකක් හදන්න $3000 දෙන්නම් කිව Delphi + Fluttter වලින්.
පස්සේ මු Czechia වල ඉදන් සල්ලි එවන්ඩ විදියක් නෑ කියල ඩුබායි වලට සල්ලි එවල එහෙ Exchange කරන තැනට ගිහින් ගන්ඩ ලු "Sa1611" මෙන්න මේ වගේ code එකක් ඌ දුන්න ඒක පෙන්නලා ගන්ඩ කීවා.
මන්ම එහෙ යාලුවෙක් යවන්න බැලුවේ. එත් මට එක සැකයි.
මුලින් එක තැනකට එන්ඩ කීවා. පස්සේ එතනින් වෙන තැනකට යවල හින්ද එතනට එන්ඩ ලු.
මෙන්න මේ දෙකට තමයි එන්ඩ කීවේ.
දෙවැනි එකේ Business name එකයි Address එකයි ගැලපෙන්නේ නෑ. අනික එක ගොඩක් වාරයක් forward කරලා.
මේක බොරුවක්ද?
ඇයි මෙහෙම එන්ඩ කියන්නේ?
කුඩු යවන්දද? අවයව ගලවන්දද?
ස්තුති
ඌ මට Chatroom system එකක් හදන්න $3000 දෙන්නම් කිව Delphi + Fluttter වලින්.
පස්සේ මු Czechia වල ඉදන් සල්ලි එවන්ඩ විදියක් නෑ කියල ඩුබායි වලට සල්ලි එවල එහෙ Exchange කරන තැනට ගිහින් ගන්ඩ ලු "Sa1611" මෙන්න මේ වගේ code එකක් ඌ දුන්න ඒක පෙන්නලා ගන්ඩ කීවා.
මන්ම එහෙ යාලුවෙක් යවන්න බැලුවේ. එත් මට එක සැකයි.
මුලින් එක තැනකට එන්ඩ කීවා. පස්සේ එතනින් වෙන තැනකට යවල හින්ද එතනට එන්ඩ ලු.
මෙන්න මේ දෙකට තමයි එන්ඩ කීවේ.
දෙවැනි එකේ Business name එකයි Address එකයි ගැලපෙන්නේ නෑ. අනික එක ගොඩක් වාරයක් forward කරලා.
මේක බොරුවක්ද?
ඇයි මෙහෙම එන්ඩ කියන්නේ?
කුඩු යවන්දද? අවයව ගලවන්දද?
ස්තුති
