ලාබයි නේ යකෝ ඔය ගානට...තව වැඩි වෙයි කිව්වා. ඇඳුම් අරන් තියාගෙන සවුත්තු වෙනවනෙ. T shirt 1950. Branded නෙවෙයි.
මොකද ඕයි කරන්නෙ?
![]()
නිර්මාණිකොහෙද බං 5000/- ඩෙනිම තියන්නේ..
මටත් ඇදුම් ටිකක් ගන්න ඕන..
සනීපෙනම් දන්නවා. හැබැයි මං ගුපියෙකුත් බයියෙකුත් ජෙප්පෙකුත් නෙවෙයි.ජොකෙක් නැතුව යනකොට තියෙන සනීපෙ දන්නවද ගුපියො.
මොකක්ද ඒ කිව්වෙ කියලවත් තේරුනේ නෑ.Licc jeans කොහොමද?
mehe idela wedak nehene.. avrudu keepayakata kalin yanna tibbe me magula raten

ඒ මොකද්ද බන්??LICC sale ekata yaman. heta anthima dawasa. 1800 i![]()
Bus wala yanna epaජොකෙක් නැතුව යනකොට තියෙන සනීපෙ දන්නවද ගුපියො.
Licc jeans කියලා ඇදුම් factory එකක් තියනවා google කරලා බලපන්.
මොකක්ද ඒ කිව්වෙ කියලවත් තේරුනේ නෑ.
------ Post added on Jun 3, 2022 at 6:57 PM
මුන් bussiness නවත්වන්නද හදන්නේ බං sale දාලා ඉවර කරලාLICC sale ekata yaman. heta anthima dawasa. 1800 i![]()