තමන්ගේ computer එකේ තියෙන files/films/සින්දු ලෝකේ ඕනිම තැන&#3482

gpnuwan

Well-known member
  • Sep 24, 2009
    1,240
    189
    63
    Man use karala baluwa machan, hodata vada karanava...... Problem eka machan Apita file copy Past karanna edit karanna mokuth be neda?
     

    gunemalli

    Member
    Oct 13, 2009
    342
    53
    0
    Sheffield, United Kingdom
    Man use karala baluwa machan, hodata vada karanava...... Problem eka machan Apita file copy Past karanna edit karanna mokuth be neda?

    මචං, දැනට ෆයිල් edit කරන්න බෑ. හැබැයි copy, paste & delete කරන්න පුළුවන්. මම මේ දැන් චෙක් කරා. මෙන්න මේ පහල තියෙන පින්තුරේ බලන්න. ඊතලයෙන් පෙන්නලා තියෙන අයිකන් එක ක්ලික් කරාම ෆයිල් එක කොපි කරන්න පුළුවන්. පේස්ට් කරන්න ඕනි තැනට ගිහින් ඒ ෆෝල්ඩරයේ කලින් පෙන්නපු අයිකන් එකේ ක්ලික් කරලා "Paste Files" තෝරන්න. එච්චරයි.
     

    gunemalli

    Member
    Oct 13, 2009
    342
    53
    0
    Sheffield, United Kingdom
    forgot to add the picture.

    copy.png
     

    dilanz51

    Member
    Jan 25, 2008
    58
    2
    0
    I tried to access my files on another computer with no internet access using my ip address.It says the page cannot be dsiplayed...Did this work for anyone?..Plz could anyone tell me how to access my files on another com with no internet access?.

    How do i type my ip address in the url is it without space or without.
     

    gunemalli

    Member
    Oct 13, 2009
    342
    53
    0
    Sheffield, United Kingdom
    I tried to access my files on another computer with no internet access using my ip address.It says the page cannot be dsiplayed...Did this work for anyone?..Plz could anyone tell me how to access my files on another com with no internet access?.

    How do i type my ip address in the url is it without space or without.
    Machan i sent you a reply to your PM. I'm pretty sure it's a firewall issue. let me check and resolve it for you.
     
    • Like
    Reactions: dodangodarohan

    kpushanaka

    Member
    Apr 2, 2008
    85
    0
    0
    machan meken torrent download karannda yana vidiha(steps) sceen shot tikath 1kka dannda puluvanda, avagema kohomada ban anith machine valata access venne mata therenne na!!!!!pls help 2 understand!!!!:(