මචං මුගේ මොනටයිසිස් ඔන් වෙලා තියෙන්නේ කොහොමද?මූ මේ තම්බියා කියලා චැනල් එකක් දාගෙන මුල් views ටික ගන්න යන්නේ.
දැන් ඉතින් අපේ උන් ගිහින් රචනා ලියයි..
සමහර විට මූ සිංහල එකෙක් වෙන්න පුලුවන්.![]()
මූ මේ තම්බියා කියලා චැනල් එකක් දාගෙන මුල් views ටික ගන්න යන්නේ.
දැන් ඉතින් අපේ උන් ගිහින් රචනා ලියයි..
සමහර විට මූ සිංහල එකෙක් වෙන්න පුලුවන්.![]()
Sinhaluu lobai. Salli ekathu karala karala davasaka merila yanawa. Anatha life.One Gallface paththe friday giya nam balaganna tibba sinhala api koi taram ponna welada kyla,. e wagema kari thambi ganui lamainui ragana hatiyata arabic countries waladi un apita wali dala puke ari.
youtube monetization ඔන් උණත් නැතත් Ads Play වෙනවා Video වලමචං මුගේ මොනටයිසිස් ඔන් වෙලා තියෙන්නේ කොහොමද?
Ahhhh assalam walekumMoo thambiyek nevei.
Mo aniwa sinhala dial ekak, views hingakanwa.
moota kiyanna thiyenne , palliyata gihin pray karana video ekak upload karanna kiyala.
pakaya.