ekekn denenk ehema athi ! vadi dena ehema nahaමුන්ගේත් අලුත් උන් උන්ගේ පල්ලි වල කියන ඒවත් උන් එච්චර ගණන් ගන්නේ නෑ.
% eka nan ape unge ganatama wage thiyenawa athi z gen eke unge.ekekn denenk ehema athi ! vadi dena ehema naha
ey ban me erozan ta education or knowledge kiyala deyak nedda..Dn mona padanamenda mata wahallu kiyanne?
Ice scripted ne, hebei un kata krna eka scripted wage.
anika podi lamai neweiKawda kiyanne mun thambi kiyalamun sinhalu
Mn ne kiwwe ne bn, mn kiwwe me interview eka scripted kiyala hitenawa kiyala.උබ දැකල නැත්තන් අයිස් ගහන පොඩි උන්, බත්තරමුල්ල ළමා මහේස්ත්රාත් අධිකරනයට ගිහින් බලාගනින් ඕව සුලබ සිදුවීම් වහන් වහන් උන්නට..
Tawama podi ekek wage. Hema dema akurak nera pehedili karala kiyala denna onaey ban me erozan ta education or knowledge kiyala deyak nedda..
[SIZE=]එහෙනම් උන්ව අල්ලපන් තොරතුරු හෙලිකරල එහෙම නැතුව රාජපක්ශ බයිලෙ ගහල පොඩි උන්ට අයිස් ගහන්ඩ උඩගෙඩි දෙන්ඩ එපා..,14 උන් අයිස් ගහනව කියන්නෙ ජිවිතේම ඉවරයි[/SIZE]
Ow ban.. Rajapaksa thamai ice/kudu lansawa helicopter eken awilla ibala beragaththe? Mathaka nadda?පාසල් ළමයි අයිස් ගහන එක දේශපාලනීකරනය කරන්ඩ තරන් තොපි පොන්නයොනෙ , නොදකින් පොන්න රැල පරපුරක් වැනසුනත් රජපක්ශ රාජපක්ශ ඊයා .
අයිස් කුඩු බේර ගත්තනම් නඩු දාපන්කො පොන්නයි කියෝ කියෝ ඉන්නෙ ඇයි????Ow ban.. Rajapaksa thamai ice/kudu lansawa helicopter eken awilla ibala beragaththe? Mathaka nadda?![]()
interview eka nam scripted tama. grade 9 lamayek anika ice walata addict wuna kenek oya wage hodata katha karanna widiyak na. withdrawl tiyeddi. a natath. habai scn eka aththa. ice kiyanne jaraawa. hoda hash tikak kush tikak gahala athal eke hina wela kaala beela inne nathiwa owa gahala kela wenawa kiyane itin dukama tamaScripted da kiyala hitenawa antima tika ahanakota.