තමුසෙලාට ඕනිනම් විශ්වවිද්‍යාලයක් දාගන්නවා

Ashan052

Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,824
    21,144
    113
    adala nene
    දැන් සමහරක් යුනි වල ඉන්න ලෙක්චර්ස්ල හිටත් ඉන්නෙ උන් තමා ඩෑල් කියලා
    ලමයින්ව අනාත කරනව උන්ගෙ ලොකු ලයින් පෙන්නන්න ගිහින්
    මේක ප්‍රයිවට් ගවර්මන්ට් දෙකටම අදාලයි
     

    beam_tech

    Well-known member
  • Oct 13, 2017
    8,033
    14,412
    113
    වැලිවේරිය
    ඔය ඉන්නෙ KIU එකේ CEO ජගත් සෙනවිරත්න,මිනිහාගේ Clip එක Leak උන ගමන් KIU එකේ YT එකේ තව Clip එකක් එයලම දැම්මා ඔක සාධාරණියකරනය කරලා,මේ වගේ බුරු පුතාලා මමත් දැකලා තියනවා,මේ මිනිස්සු රෝගියෝ මේ මිනිස්සු නිසා තමයි ගොඩක් ළමයි සවුත්තු වෙන්නෙ,මේ හාදයෝ හිතාගන ඉන්නෙ සියල්ල දත් කෙරුමෝ කියලා.......සමහර ළමයි ඔහොම උනාම ප්‍රෙශර් එක දරාගන්න බැරුව සිය දිවි නසාගන්නවා,එච්චරටම දරුණු කෙස් වෙනවා මේ සම හරක් ගේ කතා නිසා.

    ඔන්න KIU දාපු එක


    Ado api gov. unath patta lecture pannel ekk hitiye...patta friendly ban...samahara salli prashna tiyen unnta salli pawa dunna leacala hitiya
     

    Night Rider

    Well-known member
  • Feb 18, 2016
    2,992
    6,174
    113
    ඔය ඉන්නෙ KIU එකේ CEO ජගත් සෙනවිරත්න,මිනිහාගේ Clip එක Leak උන ගමන් KIU එකේ YT එකේ තව Clip එකක් එයලම දැම්මා ඔක සාධාරණියකරනය කරලා,මේ වගේ බුරු පුතාලා මමත් දැකලා තියනවා,මේ මිනිස්සු රෝගියෝ මේ මිනිස්සු නිසා තමයි ගොඩක් ළමයි සවුත්තු වෙන්නෙ,මේ හාදයෝ හිතාගන ඉන්නෙ සියල්ල දත් කෙරුමෝ කියලා.......සමහර ළමයි ඔහොම උනාම ප්‍රෙශර් එක දරාගන්න බැරුව සිය දිවි නසාගන්නවා,එච්චරටම දරුණු කෙස් වෙනවා මේ සම හරක් ගේ කතා නිසා.

    ඔන්න KIU දාපු එක


    Wtf is this? මේ යකාගේ කිසිම professional ගතියක් නෑනේ? මේ වගේ උන් management එකේ ඉන්න තැනකට ළමයි යවනවද බන්?
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    ඔය ඉන්නෙ KIU එකේ CEO ජගත් සෙනවිරත්න,මිනිහාගේ Clip එක Leak උන ගමන් KIU එකේ YT එකේ තව Clip එකක් එයලම දැම්මා ඔක සාධාරණියකරනය කරලා,මේ වගේ බුරු පුතාලා මමත් දැකලා තියනවා,මේ මිනිස්සු රෝගියෝ මේ මිනිස්සු නිසා තමයි ගොඩක් ළමයි සවුත්තු වෙන්නෙ,මේ හාදයෝ හිතාගන ඉන්නෙ සියල්ල දත් කෙරුමෝ කියලා.......සමහර ළමයි ඔහොම උනාම ප්‍රෙශර් එක දරාගන්න බැරුව සිය දිවි නසාගන්නවා,එච්චරටම දරුණු කෙස් වෙනවා මේ සම හරක් ගේ කතා නිසා.

    ඔන්න KIU දාපු එක




    nikan jagath nemei Dr. Jagath Seneviratne 😁
     

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,800
    12,724
    113
    Mahanuwara
    Wtf is this? මේ යකාගේ කිසිම professional ගතියක් නෑනේ? මේ වගේ උන් management එකේ ඉන්න තැනකට ළමයි යවනවද බන්?
    මේ මිනිස්සු මානසික ලෙඩ්ඩු මචං,මේ වගේ මිනිස්සු නිසා තමයි සමහර ළමයි සිය දිවි නසාගන්නෙ,මුන්ටත් සමහර විට ප්‍රෙශර් එක ඇති එත් ළමයි මොනවා කරන්නද,එකයි මේ ආයතන දැඩි නියාමනයකට ලක් වෙන්න ඔනේ,රජයේ විශවිද්‍යල වල මෙහෙම තියනවා කියන එක හිතාගන්න පුලුවන් එත් පෞද්ගලික ආයතන වලත් මෙහෙම වෙනකොට ?? දෙමව් පියෝ මචං ඔවා දන්නෙ නැ නේ එ අය බලන්නෙ කොහෙට හරි දාල උගන්වන්න නේ,අසරණයි එ මිනිස්සු...

    nikan jagath nemei Dr. Jagath Seneviratne 😁
    Phd නන් දැන් මොනවද මචොං :D
    ------ Post added on Nov 14, 2021 at 12:53 PM
     

    Kodiya97

    Well-known member
  • Feb 22, 2018
    10,626
    22,774
    113
    අම්බකිස්ස
    ඔය ඉන්නෙ KIU එකේ CEO ජගත් සෙනවිරත්න,මිනිහාගේ Clip එක Leak උන ගමන් KIU එකේ YT එකේ තව Clip එකක් එයලම දැම්මා ඔක සාධාරණියකරනය කරලා,මේ වගේ බුරු පුතාලා මමත් දැකලා තියනවා,මේ මිනිස්සු රෝගියෝ මේ මිනිස්සු නිසා තමයි ගොඩක් ළමයි සවුත්තු වෙන්නෙ,මේ හාදයෝ හිතාගන ඉන්නෙ සියල්ල දත් කෙරුමෝ කියලා.......සමහර ළමයි ඔහොම උනාම ප්‍රෙශර් එක දරාගන්න බැරුව සිය දිවි නසාගන්නවා,එච්චරටම දරුණු කෙස් වෙනවා මේ සම හරක් ගේ කතා නිසා.

    ඔන්න KIU දාපු එක


    double phd තිබ්බත් වැඩක් නෑ.මිනිස්සුන්ට ගරු කරන්න බැරි නන්..ඒ ලමයා මෝඩ ප්‍රශ්නයක් ඇහුවා වෙන්න ඇති.ඒ වුනාට කතා කරන විදිහ මේක නෙමෙයි..මේවට තමයි නෙගටිව් රිවිව් දෙන්න ඕනි.
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,333
    113
    Ado ape Government uni ekaka sir kanake apita kawadawath prashanyak ahuwama mehama kiyala na bung.

    Aiyth welawata wada karapu supirima set ekake hitiya ape faculty ekee nam

    Academic pathen, job, higher studies pathen ona help ekake dunna ape sir la nam Pera innakota

    Mehama salli gewala lamaiyi ta katha karanna puluwan da bung sathuu wage prashayak ahuwama. Higher studies wala quality ekake thiyanna ona bung. shik
     

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,800
    12,724
    113
    Mahanuwara
    දැන් සමහරක් යුනි වල ඉන්න ලෙක්චර්ස්ල හිටත් ඉන්නෙ උන් තමා ඩෑල් කියලා
    ලමයින්ව අනාත කරනව උන්ගෙ ලොකු ලයින් පෙන්නන්න ගිහින්
    මේක ප්‍රයිවට් ගවර්මන්ට් දෙකටම අදාලයි
    100% attha
     
    • Like
    Reactions: vito and Ashan052

    Ashan052

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,824
    21,144
    113
    adala nene
    මේ මිනිස්සු මානසික ලෙඩ්ඩු මචං,මේ වගේ මිනිස්සු නිසා තමයි සමහර ළමයි සිය දිවි නසාගන්නෙ,මුන්ටත් සමහර විට ප්‍රෙශර් එක ඇති එත් ළමයි මොනවා කරන්නද,එකයි මේ ආයතන දැඩි නියාමනයකට ලක් වෙන්න ඔනේ,රජයේ විශවිද්‍යල වල මෙහෙම තියනවා කියන එක හිතාගන්න පුලුවන් එත් පෞද්ගලික ආයතන වලත් මෙහෙම වෙනකොට ?? දෙමව් පියෝ මචං ඔවා දන්නෙ නැ නේ එ අය බලන්නෙ කොහෙට හරි දාල උගන්වන්න නේ,අසරණයි එ මිනිස්සු...


    Phd නන් දැන් මොනවද මචොං :D
    ------ Post added on Nov 14, 2021 at 12:53 PM
    phd කාරයො නම් හැට හුටාමාරක් ඉන්නව ඒඋනාට ලමයෙක්ට හරියට දෙයක් කියලා දෙන්න පුලුවන් ගුරුවරු ඉන්නෙ අතලොස්සක්
     

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,800
    12,724
    113
    Mahanuwara
    phd කාරයො නම් හැට හුටාමාරක් ඉන්නව ඒඋනාට ලමයෙක්ට හරියට දෙයක් කියලා දෙන්න පුලුවන් ගුරුවරු ඉන්නෙ අතලොස්සක්
    දවසක් මට Fluid Mechanics ගානක් හදලා එවන්න කියලා මගේ නැන්දාගේ පුතා එවලා තිබුනා මටත් හදාගන්න බැරුවා තටම තටම Phd එකක් කරමින් හිටිය ජුනියර් ලෙක්චරයෙක් හම්බවෙන්න ගියා එ හාදයා ගාන දැකලා අයියෝ මේක පොඩි ගානක් නේ කියලා මාව වටේ යවලා Pdf දෙකක් Pen එකට දාල දුන්නා ගිහින් බලාගන හදන්න කියලා,වැඩ බැරි ටාර්සන්ලා දැන් ඉන්නෙ...ලොකු කතාවක් කෙටියෙන් කිව්වෙ,එදා මම දැනගත්තා මුං උගන්වන්නෙ තනිකරම කටපාඩමෙන් කියලා (බොහෝ අය)
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,765
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    කඩල කරය, බෝතල් පත්තර කරය, ත්‍රී වීල් කාරය ,වෙන්න ඕන
    සක්ක්ලි උන්ට නිදහස් අධ්පනය දීල උඩට යන්න දුන්නම ඔහොම වෙනවා.
    හෙමොටම ඉගන ගන්න chance දෙන්න ඕනේ නැහැ කියන්නේ මෙන්න මේක.

    මොන qualification තිබුනත් මේ වගේ එකෙක්ව මගේ Team එකට නම් එපා කියනවා ඇයි #1ම.
     

    Ashan052

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,824
    21,144
    113
    adala nene
    දවසක් මට Fluid Mechanics ගානක් හදලා එවන්න කියලා මගේ නැන්දාගේ පුතා එවලා තිබුනා මටත් හදාගන්න බැරුවා තටම තටම Phd එකක් කරමින් හිටිය ජුනියර් ලෙක්චරයෙක් හම්බවෙන්න ගියා එ හාදයා ගාන දැකලා අයියෝ මේක පොඩි ගානක් නේ කියලා මාව වටේ යවලා Pdf දෙකක් Pen එකට දාල දුන්නා ගිහින් බලාගන හදන්න කියලා,වැඩ බැරි ටාර්සන්ලා දැන් ඉන්නෙ...ලොකු කතාවක් කෙටියෙන් කිව්වෙ,එදා මම දැනගත්තා මුං උගන්වන්නෙ තනිකරම කටපාඩමෙන් කියලා (බොහෝ අය)
    වෙලා තියෙන්නෙ ගොඩක් අයට තියෙන්නෙ ප්‍රැක්ටිකල් දැනුම 0 යි අයිස් පාර ගහන්න ලමයින්ට තග දාන් ඉන්නව
    හැබැයි phd එකෙන් පස්සෙ වෙන රටක වැඩ කරලා මෙහෙ ඉන්න අයගෙ මාර knowledge එකක් තියෙනව