Yako muwa three wheel karayanta samana karana eka three wheel karayanta karana apahasayak. Mu nam vishwa vidyalaye Inna ona ekek newei.Eeya threewheel kaarayek vage...uni eka mokadda?
Yako muwa three wheel karayanta samana karana eka three wheel karayanta karana apahasayak. Mu nam vishwa vidyalaye Inna ona ekek newei.Eeya threewheel kaarayek vage...uni eka mokadda?
ඔය ඉන්නෙ KIU එකේ CEO ජගත් සෙනවිරත්න,මිනිහාගේ Clip එක Leak උන ගමන් KIU එකේ YT එකේ තව Clip එකක් එයලම දැම්මා ඔක සාධාරණියකරනය කරලා,මේ වගේ බුරු පුතාලා මමත් දැකලා තියනවා,මේ මිනිස්සු රෝගියෝ මේ මිනිස්සු නිසා තමයි ගොඩක් ළමයි සවුත්තු වෙන්නෙ,මේ හාදයෝ හිතාගන ඉන්නෙ සියල්ල දත් කෙරුමෝ කියලා.......සමහර ළමයි ඔහොම උනාම ප්රෙශර් එක දරාගන්න බැරුව සිය දිවි නසාගන්නවා,එච්චරටම දරුණු කෙස් වෙනවා මේ සම හරක් ගේ කතා නිසා.
ඔන්න KIU දාපු එක
ඔය ඉන්නෙ KIU එකේ CEO ජගත් සෙනවිරත්න,මිනිහාගේ Clip එක Leak උන ගමන් KIU එකේ YT එකේ තව Clip එකක් එයලම දැම්මා ඔක සාධාරණියකරනය කරලා,මේ වගේ බුරු පුතාලා මමත් දැකලා තියනවා,මේ මිනිස්සු රෝගියෝ මේ මිනිස්සු නිසා තමයි ගොඩක් ළමයි සවුත්තු වෙන්නෙ,මේ හාදයෝ හිතාගන ඉන්නෙ සියල්ල දත් කෙරුමෝ කියලා.......සමහර ළමයි ඔහොම උනාම ප්රෙශර් එක දරාගන්න බැරුව සිය දිවි නසාගන්නවා,එච්චරටම දරුණු කෙස් වෙනවා මේ සම හරක් ගේ කතා නිසා.
ඔන්න KIU දාපු එක
ඔය ඉන්නෙ KIU එකේ CEO ජගත් සෙනවිරත්න,මිනිහාගේ Clip එක Leak උන ගමන් KIU එකේ YT එකේ තව Clip එකක් එයලම දැම්මා ඔක සාධාරණියකරනය කරලා,මේ වගේ බුරු පුතාලා මමත් දැකලා තියනවා,මේ මිනිස්සු රෝගියෝ මේ මිනිස්සු නිසා තමයි ගොඩක් ළමයි සවුත්තු වෙන්නෙ,මේ හාදයෝ හිතාගන ඉන්නෙ සියල්ල දත් කෙරුමෝ කියලා.......සමහර ළමයි ඔහොම උනාම ප්රෙශර් එක දරාගන්න බැරුව සිය දිවි නසාගන්නවා,එච්චරටම දරුණු කෙස් වෙනවා මේ සම හරක් ගේ කතා නිසා.
ඔන්න KIU දාපු එක
මේ මිනිස්සු මානසික ලෙඩ්ඩු මචං,මේ වගේ මිනිස්සු නිසා තමයි සමහර ළමයි සිය දිවි නසාගන්නෙ,මුන්ටත් සමහර විට ප්රෙශර් එක ඇති එත් ළමයි මොනවා කරන්නද,එකයි මේ ආයතන දැඩි නියාමනයකට ලක් වෙන්න ඔනේ,රජයේ විශවිද්යල වල මෙහෙම තියනවා කියන එක හිතාගන්න පුලුවන් එත් පෞද්ගලික ආයතන වලත් මෙහෙම වෙනකොට ?? දෙමව් පියෝ මචං ඔවා දන්නෙ නැ නේ එ අය බලන්නෙ කොහෙට හරි දාල උගන්වන්න නේ,අසරණයි එ මිනිස්සු...Wtf is this? මේ යකාගේ කිසිම professional ගතියක් නෑනේ? මේ වගේ උන් management එකේ ඉන්න තැනකට ළමයි යවනවද බන්?
Phd නන් දැන් මොනවද මචොංnikan jagath nemei Dr. Jagath Seneviratne![]()

ඔය ඉන්නෙ KIU එකේ CEO ජගත් සෙනවිරත්න,මිනිහාගේ Clip එක Leak උන ගමන් KIU එකේ YT එකේ තව Clip එකක් එයලම දැම්මා ඔක සාධාරණියකරනය කරලා,මේ වගේ බුරු පුතාලා මමත් දැකලා තියනවා,මේ මිනිස්සු රෝගියෝ මේ මිනිස්සු නිසා තමයි ගොඩක් ළමයි සවුත්තු වෙන්නෙ,මේ හාදයෝ හිතාගන ඉන්නෙ සියල්ල දත් කෙරුමෝ කියලා.......සමහර ළමයි ඔහොම උනාම ප්රෙශර් එක දරාගන්න බැරුව සිය දිවි නසාගන්නවා,එච්චරටම දරුණු කෙස් වෙනවා මේ සම හරක් ගේ කතා නිසා.
ඔන්න KIU දාපු එක
100% atthaදැන් සමහරක් යුනි වල ඉන්න ලෙක්චර්ස්ල හිටත් ඉන්නෙ උන් තමා ඩෑල් කියලා
ලමයින්ව අනාත කරනව උන්ගෙ ලොකු ලයින් පෙන්නන්න ගිහින්
මේක ප්රයිවට් ගවර්මන්ට් දෙකටම අදාලයි
phd කාරයො නම් හැට හුටාමාරක් ඉන්නව ඒඋනාට ලමයෙක්ට හරියට දෙයක් කියලා දෙන්න පුලුවන් ගුරුවරු ඉන්නෙ අතලොස්සක්මේ මිනිස්සු මානසික ලෙඩ්ඩු මචං,මේ වගේ මිනිස්සු නිසා තමයි සමහර ළමයි සිය දිවි නසාගන්නෙ,මුන්ටත් සමහර විට ප්රෙශර් එක ඇති එත් ළමයි මොනවා කරන්නද,එකයි මේ ආයතන දැඩි නියාමනයකට ලක් වෙන්න ඔනේ,රජයේ විශවිද්යල වල මෙහෙම තියනවා කියන එක හිතාගන්න පුලුවන් එත් පෞද්ගලික ආයතන වලත් මෙහෙම වෙනකොට ?? දෙමව් පියෝ මචං ඔවා දන්නෙ නැ නේ එ අය බලන්නෙ කොහෙට හරි දාල උගන්වන්න නේ,අසරණයි එ මිනිස්සු...
Phd නන් දැන් මොනවද මචොං
------ Post added on Nov 14, 2021 at 12:53 PM
dial eka PhD aran tiyenne Chichi babay ekka Colombo campus eken wenna one.nikan jagath nemei Dr. Jagath Seneviratne
දවසක් මට Fluid Mechanics ගානක් හදලා එවන්න කියලා මගේ නැන්දාගේ පුතා එවලා තිබුනා මටත් හදාගන්න බැරුවා තටම තටම Phd එකක් කරමින් හිටිය ජුනියර් ලෙක්චරයෙක් හම්බවෙන්න ගියා එ හාදයා ගාන දැකලා අයියෝ මේක පොඩි ගානක් නේ කියලා මාව වටේ යවලා Pdf දෙකක් Pen එකට දාල දුන්නා ගිහින් බලාගන හදන්න කියලා,වැඩ බැරි ටාර්සන්ලා දැන් ඉන්නෙ...ලොකු කතාවක් කෙටියෙන් කිව්වෙ,එදා මම දැනගත්තා මුං උගන්වන්නෙ තනිකරම කටපාඩමෙන් කියලා (බොහෝ අය)phd කාරයො නම් හැට හුටාමාරක් ඉන්නව ඒඋනාට ලමයෙක්ට හරියට දෙයක් කියලා දෙන්න පුලුවන් ගුරුවරු ඉන්නෙ අතලොස්සක්
pickme දුවන උන්ට අර්ත්ම ගරුත්වයක් තියනව මීට වැඩිය,ඌට සෑහෙන්න වැඩ තියනවලු. Pickme, uber දුවනවා ඇති
වෙලා තියෙන්නෙ ගොඩක් අයට තියෙන්නෙ ප්රැක්ටිකල් දැනුම 0 යි අයිස් පාර ගහන්න ලමයින්ට තග දාන් ඉන්නවදවසක් මට Fluid Mechanics ගානක් හදලා එවන්න කියලා මගේ නැන්දාගේ පුතා එවලා තිබුනා මටත් හදාගන්න බැරුවා තටම තටම Phd එකක් කරමින් හිටිය ජුනියර් ලෙක්චරයෙක් හම්බවෙන්න ගියා එ හාදයා ගාන දැකලා අයියෝ මේක පොඩි ගානක් නේ කියලා මාව වටේ යවලා Pdf දෙකක් Pen එකට දාල දුන්නා ගිහින් බලාගන හදන්න කියලා,වැඩ බැරි ටාර්සන්ලා දැන් ඉන්නෙ...ලොකු කතාවක් කෙටියෙන් කිව්වෙ,එදා මම දැනගත්තා මුං උගන්වන්නෙ තනිකරම කටපාඩමෙන් කියලා (බොහෝ අය)