අතින් කන්න බැරියෝ.
mekanam ekaga wenna ba kolla
ehema ekak na ape rate hadala thiyena ewa handen garappuwen kanna ba
sudda owa pawichchi kale thanikara mas kali ham beacon walata
ape bath katu kukul mas oken kanna ba ban
eka nisa mama nam thiyena kama anuwa atha thama use karanne ona hotel ekak
hilton eketh ehemai finger bowls un dakka gaman arrange karanawa
nice thread
ai beda ganna bari ekak na ona tharam kanna puluwan
buffet kiyanne ekai eth eka ehema wenne na lajjai ne
hodata adala yanna one eka badina dennata karana gawurawayak
jaya wewa boss
mekanam ekaga wenna ba kolla
ehema ekak na ape rate hadala thiyena ewa handen garappuwen kanna ba

sudda owa pawichchi kale thanikara mas kali ham beacon walata
ape bath katu kukul mas oken kanna ba ban
eka nisa mama nam thiyena kama anuwa atha thama use karanne ona hotel ekak
hilton eketh ehemai finger bowls un dakka gaman arrange karanawa
nice thread
ai beda ganna bari ekak na ona tharam kanna puluwan
buffet kiyanne ekai eth eka ehema wenne na lajjai ne
hodata adala yanna one eka badina dennata karana gawurawayak
jaya wewa boss





)
