තරු පංතියේ හෝටලේක, මගුලකට ආරාධනාවක් ලැබු&#3505

Hood

Member
Dec 3, 2012
524
402
0
Ohio
good post

Thank You!

උඹට කියන්න මචන් මං පෙරේදා ත්‍රෙඩ් එක කියෙව්වේ ඊයේ සෙට් වුනා තරු 5 එකක හෝම් කමින් එකක් යාළුවෙක්ගේ. කලින් ඒවට ගිහින් තිබුනත් තේරුමක් ඇතිව ගියේ ඊයේ කියලා කියන්න පුළුවන්. ඔයාගේ ත්‍රෙඩ් එක නම් පට්ටෙටම හෙල්ප් වුනා. වැඩේ කියන්නේ මගෙත් එක්ක ගියපු තව එකෙකුත් මේ ත්‍රෙඩ් එකම බලලා වැඩේ දෙන්න එහෙම ඇවිත් තිබ්බේ :P :P
මොනවා වුනත් එළ. බෙදා හදා ගත්තට ස්තූතියි. රෙප් දෙන්න විදියක් නෑ මචං උඹට ලඟදී වෙන පෝස්ට් එකකට දීලා. ඒ නිසා පස්සෙ දෙන්නලු
.:yes::yes::yes:
ත්‍රෙඩ් එක වැඩක් උනා නම් එච්චරයි ඕනෙ උනෙත්.. කමෙන්ට් එකට බඩ පිරුණ.. නියමයි... :cool: ඇවිත් හිටය අනිත් කෙනා කවුද? :shocked:


maxxaaaaa

thanx machan. Rep +

haha
Fatta macho
rep + +
තෑන්ක්ස් කමෙන්ට් වලටයි, රෙප් වලටයි :cool:
 

smother

Well-known member
  • Jan 27, 2009
    19,902
    1,484
    113
    37
    Six Feet Under
    ඔව් බන් වෙඩිම කිව්වට යන්නෙම කන්නනේ අපේ උන් :lol:
    ලවිනියා බ්‍රිස් එකත් මාරු බන් එකෙත් එක මගුල් ගෙදරකට ගිහින් තියෙනවා
    මුහුදත් එක්කම වගේනේ පොට් එක තියෙන්නෙත් කෑමත් හොදයි එකේ නම්
    වෙඩිම ඉවර වෙනකොට වටේම දුවල වෙඩිම කරපු එවුන් මැරිලා :lol:;)

    lavinia breeze Sucks..
     

    OpenSpace

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    2,790
    1,306
    113
    Mars
    ඇයි බන් බත් එක්ක noodles බෙදා ගන්නෙ? සාමාන්‍යයෙන් noodles තියෙන්නෙ බත් කන්නෙ නැති සැහැල්ලු දෙයක් ඕන කරන අයට නෙ.
     

    kkroxc

    Well-known member
  • Oct 14, 2008
    3,256
    2,144
    113
    in Helll
    උබ සිරා කොල්ලෙක් බන් හිනා කාලා මැරෙනවා රෙප් +
     

    smother

    Well-known member
  • Jan 27, 2009
    19,902
    1,484
    113
    37
    Six Feet Under
    ටාජ්
    හිල්ටන්
    සිනමන්
    ඔය තුනේ තමයි හොදම සර්විස් එක තියෙන්නෙ

    ගෝල් ෆේස් නම් මෙලෝ වැඩක් නෑ බන් කෑම එහෙම අන්තිමයි
    9.gif

    මොකෝ ආයේ බදිනවා කියලයි

    mama danna tharamata Ona hotel ekaka (from 4 Star) Service hodai. :eek:
    Uba kawadda Galleface Hotel eken kaala thiyenne ? :confused:
     

    Hood

    Member
    Dec 3, 2012
    524
    402
    0
    Ohio
    lavinia breeze Sucks..
    :shocked::confused:

    Well Done! :D:D
    :cool:

    ඇයි බන් බත් එක්ක noodles බෙදා ගන්නෙ? සාමාන්‍යයෙන් noodles තියෙන්නෙ බත් කන්නෙ නැති සැහැල්ලු දෙයක් ඕන කරන අයට නෙ.
    අවුලක් නෑ පොඩ්ඩක් දාගත්තට..;)

    උබ සිරා කොල්ලෙක් බන් හිනා කාලා මැරෙනවා රෙප් +
    :shocked::lol:;) Thankz..

     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    mama danna tharamata Ona hotel ekaka (from 4 Star) Service hodai. :eek:
    Uba kawadda Galleface Hotel eken kaala thiyenne ? :confused:

    Galleface ekata Stars thiyenawada ban? mama hithanne eyalage unique image eka maintain karanawa... star status walata godak standards balanawane! ehema international standard walata giyoth hotel eke reputation eka wenas wenawa.

    eg. ara galle face hotel eke inne "Aarachchi kit" eka gahala buwek? ehema thiyannath barida manda?
     

    Hood

    Member
    Dec 3, 2012
    524
    402
    0
    Ohio
    niyapmi machan anith thread eka ikmanata dapan sehenna yamak igena gatta tks kolla +6

    ela machan .. wadagath.. ++

    Galleface ekata Stars thiyenawada ban? mama hithanne eyalage unique image eka maintain karanawa... star status walata godak standards balanawane! ehema international standard walata giyoth hotel eke reputation eka wenas wenawa.

    eg. ara galle face hotel eke inne "Aarachchi kit" eka gahala buwek? ehema thiyannath barida manda?
    :cool::cool: Thank You!