උඹල දන්නවනෙ ඉතිං මම ඔය පොඩි පොඩි වීඩියෝ ෂෝට් ෆිල්ම්ස්, සිනමැටික් වීඩියෝස් වගේ දේවල් හදන්න ටිකක් උනන්දුයි කියලා. ළගදි ත්රිකුණාමලේ ගිය වෙලාවෙ ගත්ත පොඩි උත්සාහයක් මේක.
Bump
Thanks Machanlahodai machan![]()
Maru![]()
ස්තූතියි මචං...උබ වරදක් කරනවා මචන්. මේ වීඩියෝස් හැම හැම තැනම දාන්න එපා. youtube channel එකක් හදාගෙන ඒකට දාන්න. මහන්සි වෙලා content හැදුවොත් හොඳ growth එකක් එනවා. වීඩියෝ එක ලස්සනයි.![]()

මගේ Youtube channel එකක ඒවා දාල තියෙන්නෙ බං. උඹට කොපි රයිට් වදී පුතේ . දාල තියන මියුසික් වලට මට ලයිසන් තියනවා මචං (මම සබ්ස්ක්රයිබ් වෙලා ඉන්නෙ සර්විසස් වලට)ado thanks kollo
mama me video eka mage youtube channel ekata upload wenna damma dan
balamu kochchara views eida kiyala
uba kalin dapu ekatath views tikak awith thibuna
thama channel eka grow wena gaman thiyenne
thawa video karala dapanko ikmanata
music daddi copyright nathi ewa daanna balanna komlo![]()
චැනල් එකක් තියනවා මචං. මම ඒක දැම්මෙ නෑ ඉතිං මේකෙ. වෙන තැනකට අප්ලෝඩ් කරලා දැම්මෙ.Bro channel ekak hadala ekata damu
කදිමයි මීට්ටෝ
සුපිරි බ්රෝ.. ශොට්ස් සහ එඩිට් වලට අමතරව තමන්ටම ආවෙනික ස්ටයිල් එකක් හදාගන්න ක්රමයක් කියන්නද? තමන්ටම ආවෙනික කලර් ග්ර්රේඩින්ග් ටෙම්ප්ලේට් එකක් හදාගන්න.. මේ ශොට්ස් ඔක්කොම සුපිරි හොඳ කොලිටි ඒවා.. කලර් ග්රේඩින්ග් කරල ගත්ත නං සුපිරි සිනෙමැටික් ලුක් එකක් එනව..
කලර් ග්රේඩින්ග් කරනව කියල මහ ලොකු දේවල් කරන්න ඕනත් නෑ.. Brightness, Contrast, Vibrance එක්ක පොඩ්ඩක් සෙල්ලං කරල බලන්න. එක්කො ලේසියෙන් කරනව නං කැප්කට් එකට දාල ඒකෙ තියෙන ෆිල්ටර්ස් දාල බලන්න.. ඒකෙ හොඳ ෆිල්ටර්ස් තියෙනව.. සප් එකක් ඕන නං කියන්න
උඹල දන්නවනෙ ඉතිං මම ඔය පොඩි පොඩි වීඩියෝ ෂෝට් ෆිල්ම්ස්, සිනමැටික් වීඩියෝස් වගේ දේවල් හදන්න ටිකක් උනන්දුයි කියලා. ළගදි ත්රිකුණාමලේ ගිය වෙලාවෙ ගත්ත පොඩි උත්සාහයක් මේක.