
Baya karanna epa yako.ඔන්න මේකෙ 30-40 සෙට් එක ගැස්සෙනව දැන්

ඔව් 20-30 එවුන් රවුම් ගහපන්ඔන්න මේකෙ 30-40 සෙට් එක ගැස්සෙනව දැන්

අවුරුදු 19 එකෙක්ට දිගුකාලීන ලෙඩ සාමාන්යෙන් නෑ නේද ?19 kollata wena leda tibbada dala ne neda bn![]()
අවුරුදු 19 එකෙක්ට දිගුකාලීන ලෙඩ සාමාන්යෙන් නෑ නේද ?
සඳ හිරු තරු පවතින තුරු අපි මැරෙන්නෙ නෑ
අනඟ තරණ බයියො අපියි
මරා වරම අපිට හිමියි
අපි මැරෙන්නෙ නෑ
අපි මැරෙන්නෙ නෑ.
Podi unta awulak na kiyanawa neda bun? Man dakka godak than wala ehema seeen ekak yanawa. They say that the kids have a kind of natural immunity to fight against covid-19. Eth matath baya podi eka gana. Thama awurudu 3 1/2. Sellam wayasa. Ohe ge assata wela nathi wela yanawa.මටනං ඕන එකක් බං. මට බය පොඩි එකා ගැන... මාස හයයි තාම....