ane nikam boruwata kee gahanna epa bolaw, ey umbala appa da unta kanna denne? yako lanakawata wediyenma salli enne meda peradigin, horakamak, mera kamak nokara ehema hari gihilla kaatath athanopa jeewath wena eka agaya karapalla. anika umbala meke koy tharam kee gehuwath apita koy tharam loku unath anith rata wal ekka compare karaddi lanaka kiyanne godak duppath rataka, ee wagema chater wechchama ratak. umbalage oya online jaathi aley, abhimanayay minissunta kanna denne ne, aanduwen salakanne neththam un kohoma hari jeewath wenna oni.
ane nikam boruwata kee gahanna epa bolaw, ey umbala appa da unta kanna denne? yako lanakawata wediyenma salli enne meda peradigin, horakamak, mera kamak nokara ehema hari gihilla kaatath athanopa jeewath wena eka agaya karapalla. anika umbala meke koy tharam kee gehuwath apita koy tharam loku unath anith rata wal ekka compare karaddi lanaka kiyanne godak duppath rataka, ee wagema chater wechchama ratak. umbalage oya online jaathi aley, abhimanayay minissunta kanna denne ne, aanduwen salakanne neththam un kohoma hari jeewath wenna oni.
me thread eka dapu member kiyanne middle east yanna epa kiyala nevei, house maid la widiyata middle east yanna epa kiyala. uba danne nati unata eken lankawe name eka chater wenawa internationally. I have experienced it several times. oya yana gaanu mokak hari deyak iganagena skilled workers la widiyata giyata kamak naha, unskilled house maids la widiyata yanne natuwa.
me thread eka dapu member kiyanne middle east yanna epa kiyala nevei, house maid la widiyata middle east yanna epa kiyala. uba danne nati unata eken lankawe name eka chater wenawa internationally. I have experienced it several times. oya yana gaanu mokak hari deyak iganagena skilled workers la widiyata giyata kamak naha, unskilled house maids la widiyata yanne natuwa.
සල්ලි නැහැ කියල උඹ උඹේ ගෑනිව මෙහෙකාර වැඩවලට යවනවද යකෝ ? මේ වගේ කතාවක් කියන්න තොට ලජ්ජ නැද්ද ?
Kawda ban skill denne? oya yana okkoma hondatama duppath. umba hithanawada me lankawe thiyana arthika kramaya anuwa hemotama higher education ganna wasanawa..hekiyawa thiyanawa kiyala? baila ne ban.. lankawe campuse walata ganne keeyaada? ungen keeyatada hari haman job ekak set wenne? adu gaane technical college ekatawath yanna puluwanda? hemoka eka wage bright nehe ban.lankawa oya wage dewal walata chater wenne ne ban, lankawa chater wenawanam wenne.. wela thiyenne ape thiyana politcal un stability ekata and corruptions walata..human rights problem walata.. umbalage mahan thathwe thibbata umbala sathayak wath ee duppath minissu wenuwen wiyadam karanne nehe ne? adu gaane ee wage pawulaka igena ganna puluwan lamayekta masekata Rs 1000 k wath umbala denawada?mathaka thiyaganin.. looke hemoma eka wage daksha nehe..un ohoma gihilla hari lankata keeyak hari ewanawa.. unge pawul walata kanna denawa.. eeka agaya karapan.. boruwata keegahanne nethuwa unge jeewitha sarthaka wenna mokak hari plan ekak hoyapan.. lankawe kawda ban ape servent kenekta 20000 - 30000 k padi denne? api servent kenek hewwath hoyanne thuttu dekak denna balagena misak unge pawul walata salakanna newe ne..eka angle ekakin witharak loke diha balanna epa.. unge peththenuth hithapan..un rata yanne kemeththen newe .. eeth wena karanna deyak unta thiyanawada?
mata wedak karanna beri nam (mokak hari hethuwak nisa) umba mage pawulata kanna denawada? mage lamay ge school expences bare karanawada? nikam gon katha kiyanna epa ban.. thiyana aanduwen wath kanna denawada? ape thiyana tikath hooragannawa misak duppath minissu wenuwen satha 5 ka deyak karanawada?
Kawda ban skill denne? oya yana okkoma hondatama duppath. umba hithanawada me lankawe thiyana arthika kramaya anuwa hemotama higher education ganna wasanawa..hekiyawa thiyanawa kiyala? baila ne ban.. lankawe campuse walata ganne keeyaada? ungen keeyatada hari haman job ekak set wenne? adu gaane technical college ekatawath yanna puluwanda? hemoka eka wage bright nehe ban.lankawa oya wage dewal walata chater wenne ne ban, lankawa chater wenawanam wenne.. wela thiyenne ape thiyana politcal un stability ekata and corruptions walata..human rights problem walata.. umbalage mahan thathwe thibbata umbala sathayak wath ee duppath minissu wenuwen wiyadam karanne nehe ne? adu gaane ee wage pawulaka igena ganna puluwan lamayekta masekata Rs 1000 k wath umbala denawada?mathaka thiyaganin.. looke hemoma eka wage daksha nehe..un ohoma gihilla hari lankata keeyak hari ewanawa.. unge pawul walata kanna denawa.. eeka agaya karapan.. boruwata keegahanne nethuwa unge jeewitha sarthaka wenna mokak hari plan ekak hoyapan.. lankawe kawda ban ape servent kenekta 20000 - 30000 k padi denne? api servent kenek hewwath hoyanne thuttu dekak denna balagena misak unge pawul walata salakanna newe ne..eka angle ekakin witharak loke diha balanna epa.. unge peththenuth hithapan..un rata yanne kemeththen newe .. eeth wena karanna deyak unta thiyanawada?





okata mcn minissut waga kiyanna one, oya yana ayagen 99% k ma yanne tamange uwamanawen. oya house maids widiyata yana aya henak ketuwanam, nattam me harakek haduwanam, hodata inna tibuna ratatat wadak karala.
එහෙක කියන්න බෑ නේ. මොකද මේ වට යන මිනිස්සු ඒ තරම් ලෝකය ගැන දැනුමක් තියෙන අය නෙවෙයි. එතකොට ඒ මිනිස්සු පිට වරද පටවන එක හරි නෑ. Agency එකෙන් කියන්න දැනගන්න ඕනේ හරි නම් ගියාම වෙන දේ ගැන. එතකොට සම්පූර්ණ වරදම වගේ තියෙන්නේ Agency එක අතෙයි.