තවත් ගෘහ සේවිකාවකට හාම්පුතාගෙන් වද හින්ස

Colombo_Dude

Member
Oct 19, 2012
888
106
0
Colombo
ane nikam boruwata kee gahanna epa bolaw, ey umbala appa da unta kanna denne? yako lanakawata wediyenma salli enne meda peradigin, horakamak, mera kamak nokara ehema hari gihilla kaatath athanopa jeewath wena eka agaya karapalla. anika umbala meke koy tharam kee gehuwath apita koy tharam loku unath anith rata wal ekka compare karaddi lanaka kiyanne godak duppath rataka, ee wagema chater wechchama ratak. umbalage oya online jaathi aley, abhimanayay minissunta kanna denne ne, aanduwen salakanne neththam un kohoma hari jeewath wenna oni.

සල්ලි නැහැ කියල උඹ උඹේ ගෑනිව මෙහෙකාර වැඩවලට යවනවද යකෝ ? මේ වගේ කතාවක් කියන්න තොට ලජ්ජ නැද්ද ?
 
Last edited:

Randir

Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    ane nikam boruwata kee gahanna epa bolaw, ey umbala appa da unta kanna denne? yako lanakawata wediyenma salli enne meda peradigin, horakamak, mera kamak nokara ehema hari gihilla kaatath athanopa jeewath wena eka agaya karapalla. anika umbala meke koy tharam kee gehuwath apita koy tharam loku unath anith rata wal ekka compare karaddi lanaka kiyanne godak duppath rataka, ee wagema chater wechchama ratak. umbalage oya online jaathi aley, abhimanayay minissunta kanna denne ne, aanduwen salakanne neththam un kohoma hari jeewath wenna oni.

    me thread eka dapu member kiyanne middle east yanna epa kiyala nevei, house maid la widiyata middle east yanna epa kiyala. uba danne nati unata eken lankawe name eka chater wenawa internationally. I have experienced it several times. oya yana gaanu mokak hari deyak iganagena skilled workers la widiyata giyata kamak naha, unskilled house maids la widiyata yanne natuwa.

     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    me thread eka dapu member kiyanne middle east yanna epa kiyala nevei, house maid la widiyata middle east yanna epa kiyala. uba danne nati unata eken lankawe name eka chater wenawa internationally. I have experienced it several times. oya yana gaanu mokak hari deyak iganagena skilled workers la widiyata giyata kamak naha, unskilled house maids la widiyata yanne natuwa.


    Kawda ban skill denne? oya yana okkoma hondatama duppath. umba hithanawada me lankawe thiyana arthika kramaya anuwa hemotama higher education ganna wasanawa..hekiyawa thiyanawa kiyala? baila ne ban.. lankawe campuse walata ganne keeyaada? ungen keeyatada hari haman job ekak set wenne? adu gaane technical college ekatawath yanna puluwanda? hemoka eka wage bright nehe ban.lankawa oya wage dewal walata chater wenne ne ban, lankawa chater wenawanam wenne.. wela thiyenne ape thiyana politcal un stability ekata and corruptions walata..human rights problem walata.. umbalage mahan thathwe thibbata umbala sathayak wath ee duppath minissu wenuwen wiyadam karanne nehe ne? adu gaane ee wage pawulaka igena ganna puluwan lamayekta masekata Rs 1000 k wath umbala denawada?mathaka thiyaganin.. looke hemoma eka wage daksha nehe..un ohoma gihilla hari lankata keeyak hari ewanawa.. unge pawul walata kanna denawa.. eeka agaya karapan.. boruwata keegahanne nethuwa unge jeewitha sarthaka wenna mokak hari plan ekak hoyapan.. lankawe kawda ban ape servent kenekta 20000 - 30000 k padi denne? api servent kenek hewwath hoyanne thuttu dekak denna balagena misak unge pawul walata salakanna newe ne..eka angle ekakin witharak loke diha balanna epa.. unge peththenuth hithapan..un rata yanne kemeththen newe .. eeth wena karanna deyak unta thiyanawada?
     

    Colombo_Dude

    Member
    Oct 19, 2012
    888
    106
    0
    Colombo
    me thread eka dapu member kiyanne middle east yanna epa kiyala nevei, house maid la widiyata middle east yanna epa kiyala. uba danne nati unata eken lankawe name eka chater wenawa internationally. I have experienced it several times. oya yana gaanu mokak hari deyak iganagena skilled workers la widiyata giyata kamak naha, unskilled house maids la widiyata yanne natuwa.


    කතා කරලා වැඩක් නැහැ බං. අද අපේ රටේ ගෑනුන්ට training schools වලින් ලබාදෙන්නේ ගෘහ සේවිකා training එක. ගෑනු පිටරට export කරන්නම කියලා හැදිච්ච රටක් මේක
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    සල්ලි නැහැ කියල උඹ උඹේ ගෑනිව මෙහෙකාර වැඩවලට යවනවද යකෝ ? මේ වගේ කතාවක් කියන්න තොට ලජ්ජ නැද්ද ?

    mata wedak karanna beri nam (mokak hari hethuwak nisa) umba mage pawulata kanna denawada? mage lamay ge school expences bare karanawada? nikam gon katha kiyanna epa ban.. thiyana aanduwen wath kanna denawada? ape thiyana tikath hooragannawa misak duppath minissu wenuwen satha 5 ka deyak karanawada?
     

    Colombo_Dude

    Member
    Oct 19, 2012
    888
    106
    0
    Colombo
    Kawda ban skill denne? oya yana okkoma hondatama duppath. umba hithanawada me lankawe thiyana arthika kramaya anuwa hemotama higher education ganna wasanawa..hekiyawa thiyanawa kiyala? baila ne ban.. lankawe campuse walata ganne keeyaada? ungen keeyatada hari haman job ekak set wenne? adu gaane technical college ekatawath yanna puluwanda? hemoka eka wage bright nehe ban.lankawa oya wage dewal walata chater wenne ne ban, lankawa chater wenawanam wenne.. wela thiyenne ape thiyana politcal un stability ekata and corruptions walata..human rights problem walata.. umbalage mahan thathwe thibbata umbala sathayak wath ee duppath minissu wenuwen wiyadam karanne nehe ne? adu gaane ee wage pawulaka igena ganna puluwan lamayekta masekata Rs 1000 k wath umbala denawada?mathaka thiyaganin.. looke hemoma eka wage daksha nehe..un ohoma gihilla hari lankata keeyak hari ewanawa.. unge pawul walata kanna denawa.. eeka agaya karapan.. boruwata keegahanne nethuwa unge jeewitha sarthaka wenna mokak hari plan ekak hoyapan.. lankawe kawda ban ape servent kenekta 20000 - 30000 k padi denne? api servent kenek hewwath hoyanne thuttu dekak denna balagena misak unge pawul walata salakanna newe ne..eka angle ekakin witharak loke diha balanna epa.. unge peththenuth hithapan..un rata yanne kemeththen newe .. eeth wena karanna deyak unta thiyanawada?


    සල්ලි නැහැ කියලා ගෑනිව මෙහෙකාර වැඩ සඳහා ගෑනු පිට රට පටවන එක හරිද මචන් ? ප්‍රශ්න හැම රටකම වගේ තියෙනවා. අද දකුණු ආසියාවේ තියෙන බොහෝ රටවල් අරාබියට ගෑනු යවන්නේ නැහැ. ඒ රටවල්වලත් තියෙන්නේ ලංකාවේ තියෙන තත්වයමයි.
     

    Colombo_Dude

    Member
    Oct 19, 2012
    888
    106
    0
    Colombo
    mata wedak karanna beri nam (mokak hari hethuwak nisa) umba mage pawulata kanna denawada? mage lamay ge school expences bare karanawada? nikam gon katha kiyanna epa ban.. thiyana aanduwen wath kanna denawada? ape thiyana tikath hooragannawa misak duppath minissu wenuwen satha 5 ka deyak karanawada?


    මම අහපු දේට උත්තරයක් දීපන්කෝ. සල්ලි නැහැ කියලා උඹ උඹේ ගෑනිව පිටරට පිරිමියෙකුගේ ගෙදරක වැසිකිලි හොඳන්න යවනවද ?
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    Kawda ban skill denne? oya yana okkoma hondatama duppath. umba hithanawada me lankawe thiyana arthika kramaya anuwa hemotama higher education ganna wasanawa..hekiyawa thiyanawa kiyala? baila ne ban.. lankawe campuse walata ganne keeyaada? ungen keeyatada hari haman job ekak set wenne? adu gaane technical college ekatawath yanna puluwanda? hemoka eka wage bright nehe ban.lankawa oya wage dewal walata chater wenne ne ban, lankawa chater wenawanam wenne.. wela thiyenne ape thiyana politcal un stability ekata and corruptions walata..human rights problem walata.. umbalage mahan thathwe thibbata umbala sathayak wath ee duppath minissu wenuwen wiyadam karanne nehe ne? adu gaane ee wage pawulaka igena ganna puluwan lamayekta masekata Rs 1000 k wath umbala denawada?mathaka thiyaganin.. looke hemoma eka wage daksha nehe..un ohoma gihilla hari lankata keeyak hari ewanawa.. unge pawul walata kanna denawa.. eeka agaya karapan.. boruwata keegahanne nethuwa unge jeewitha sarthaka wenna mokak hari plan ekak hoyapan.. lankawe kawda ban ape servent kenekta 20000 - 30000 k padi denne? api servent kenek hewwath hoyanne thuttu dekak denna balagena misak unge pawul walata salakanna newe ne..eka angle ekakin witharak loke diha balanna epa.. unge peththenuth hithapan..un rata yanne kemeththen newe .. eeth wena karanna deyak unta thiyanawada?

    uba kiyala tiyena dewal walin penne, uba mokut danne naha kiyala. skilled worker kenek wenna university yanna one naha. uyanna, adum mahanna, machine operating wada karanna wage one taram skilled professions tiyenawa one ekkenekta igana ganna puluwan.

    uba danne naha mewa gana, samahara wita uba pita rataka idala natuwa ati. mama idala tiyena nisa kiyanne, samahara ratawal wala godak minissu dannawa lankwen housemaids la yawanawa kiyala abroad. eka un dakinne maha pahat deyak widiyata. eka nisa eyala lankawa ganat waradiyata terum gannawa.

    mama wada karanne lankwe nevei, tawa mage business ekak tiyenawa 100% sri lankan product ekak China walata yawana, mama lankawata godak dewal karala tiyenawa mata puluwan widiyata foreign currency ewalama.

    ubata mewa terenne naha. ehenam ay godak ratawal female housemaids la yawanne natte abroad ? godak ratawal duppat unat housemaids la abroad yawanne naha, mokada e ratawal dannawa eken ratatat e pawul walatat wena haniya
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Colombo_Dude

    smad

    Well-known member
  • Jan 11, 2007
    2,819
    329
    83
    日本

    1. මෙතන මහ ලොකුවට කෑ ගහනව ගෑණු පිටරට යවන්ඩ එපා කියල. මෙතන එකෙක් නෑ තමුන්ගෙ අම්ම තාත්තා සවුදියෙ ගෙවල්වල වැඩ කරන. මේක අස්සෙ කෑ ගැහුවට ඇහෙන්නෙ නෑ ඒජන්සි වලට යන උන්ට. :(
    2. ලංකාවෙ ඉදන් හම්බකරන්ඩ බෑ කියල ඉක්මනට සල්ලි හොයන්ඩ තමයි පිටරට යන්නෙ. එහෙම නේද? මම නම් හිතන්නෙ ලංකාවෙ ඉදන් අමාරුවෙන් හොයාගන්න රු.15000 වටිනව, පිටරට ගිහින් නොමැරී මැරිල හොයාගන්න රු.30000ට වඩා. :yes:
    3. ආණ්ඩුවෙන් ගෙවල් වල ඉන්න ගෘහනියන්ට දැන් දැන් ගෙවතු වගාවන් කරන්ඩ, මල් පැල වගාවට, සත්තු හදන්ඩ ආධාර කරන්ඩ පටන් අරන්. ඒත් තාම පටන් ගත්ත විතරයි. මේ ආධාර හැමෝටම හම්බෙන්නෙ නෑ, ග්‍රාමසේවා වසම් වල තොරාගත් පවුල් කිහිපයකට තමා ලැබෙන්නෙ. මේවා හරියට කෙරුනොත් ගෑණු පිටරට යන එක ටික ටික අඩුවෙයි කියල හිතෙනව. මම මේ ආණ්ඩුවට කඩේ යනව නෙමෙයි. දන්නෙ දේ කිව්වෙ. :(
    4. ශ්‍රී ලාංකිකයන්ට බොහොම පෞඩ ඉතිහාසයක් තියෙන ජාතියක්. මුලින්ම ඒක හිතන්ඩ ඕනා. එහෙම අය නේද මේ සවුදි, ලෙබනන් වලට ගිහින් වහල්ලු වගේ වැඩ කරන්නෙ. ඇයි අපි දැන දැන අනිත් රටවල්වල අයට දන නමන්ඩ යන්නෙ කියල. :growl:
    5. ඊශ්‍රායෙල් නම් එහෙම නෑ. ඒ කියන්නෙ මේ ප්‍රශ්ණ ඔක්කොම ආගම නීතිය උනු රටවලට (මුස්ලිම්) යන අයට තමා එන්නෙ. :yes:
     
    • Like
    Reactions: Colombo_Dude

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0
    okata mcn minissut waga kiyanna one, oya yana ayagen 99% k ma yanne tamange uwamanawen. oya house maids widiyata yana aya henak ketuwanam, nattam me harakek haduwanam, hodata inna tibuna ratatat wadak karala.

    එහෙක කියන්න බෑ නේ. මොකද මේ වට යන මිනිස්සු ඒ තරම් ලෝකය ගැන දැනුමක් තියෙන අය නෙවෙයි. එතකොට ඒ මිනිස්සු පිට වරද පටවන එක හරි නෑ. Agency එකෙන් කියන්න දැනගන්න ඕනේ හරි නම් ගියාම වෙන දේ ගැන. එතකොට සම්පූර්ණ වරදම වගේ තියෙන්නේ Agency එක අතෙයි.
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    එහෙක කියන්න බෑ නේ. මොකද මේ වට යන මිනිස්සු ඒ තරම් ලෝකය ගැන දැනුමක් තියෙන අය නෙවෙයි. එතකොට ඒ මිනිස්සු පිට වරද පටවන එක හරි නෑ. Agency එකෙන් කියන්න දැනගන්න ඕනේ හරි නම් ගියාම වෙන දේ ගැන. එතකොට සම්පූර්ණ වරදම වගේ තියෙන්නේ Agency එක අතෙයි.

    uba kiyana eka practical ne. agency walin kawadawat ehema kiyanne na, mokada ehema kiwwot minissu yanne nati nisa. minissu tamai godak waradi. Hoda minihek kawadawat tamange ganiwa hari duwawa hari wahal wada karanna yawanne naha. lankwe karanna one taram dewal tiyenawa owata nogihin.

    meka minissunge waradak witarak nevei, lankawe rajayat waradiy.