බදු අඩු කරන්ඩ ඕන කමක් නැ, ඇපල් මිදිවලටත් කිලෝ එකක බද්ද 1000ක් කරන්ඩ තිබ්බෙ , ඕව ගිල්ල කියල ඇගටවත් ගුණයක් තියෙනවද ???කවුද යකෝ පිනට ගිලින්නෙ
උබේ මහ උන් තමයි ලමයි මුණුපුරෝ
පවුල් පිටින් පිනට කන්නෙ .
අපිට කඩේන් පිං ඇපල් දෙන්නෙ නැහැ .
බදු අඩු කරන්ඩ ඕන කමක් නැ, ඇපල් මිදිවලටත් කිලෝ එකක බද්ද 1000ක් කරන්ඩ තිබ්බෙ , ඕව ගිල්ල කියල ඇගටවත් ගුණයක් තියෙනවද ???කවුද යකෝ පිනට ගිලින්නෙ
උබේ මහ උන් තමයි ලමයි මුණුපුරෝ
පවුල් පිටින් පිනට කන්නෙ .
අපිට කඩේන් පිං ඇපල් දෙන්නෙ නැහැ .
මචන් ජනාදිපතිතුමා ඩීටේල්ස් ඉල්ලනවා උබේVery good.
මාස ගනන් පරන ඇපල් මෙහෙ එන්න ඕන නෑ
චීස් ඕන අය කොත්මලෙ චීස් කන්න, එක ලාබයි, හොදයි
මිදි ඕන නන් වවා ගනිල්ලා
දේසීය දෙලුම් කාපල්ල, ඇගට් ගුනයි
ඒ විතරක් නෙවෙයි, මෙහෙ හදන්න පුලුවන් කිසිම දෙයක් ගෙන්න ඕන නෑ
foreign කොලිටි cheese ඕන එවුන් රටින් පලයව්
අපිට කොත්මලෙ චීස් හොදා
කෑලි 8 - 330 යි, මේක ගොඩක් වෙලාවට ඩිස්කවුන්ට් සෙට් එනව 300ට
පෙපර් දාපු එක 350යි. -beer, vodka බොන්න මරු
ප්රොසෙස්ස්ඩ් 100g , 250යි
මන් හැමදාම කන්නෙ කොත්මලෙ චීස්, ඔයාලත් ගන්න කොත්මලෙ චීස්
ඒක නේන්නම් හෙනේ තොපේ ජහපාලුවො ඩොලර් බිලියන 13+ ණය අරන් , වරාය චිනට විකුනල වෙනම වෙනම ඩොලර් බිලියනයකුත් අරන් මොනාද කරේ සල්ලි වලට????? අඩුම ගානෙ රෙන්ඩ කක්කුස්සියක් හරි හැදුවද??????ඩොලර් බිලියන 14+ විනාශ කරල දැන් බයිල කියාගෙන එන්ඩ එපා..ලංකාවේ මොකෙක්වත් දැන් දියුණු වෙන්න හිතන්නේ නෑ පොන්ස්..මිනිස්සුන්ට නොමැරී ජීවත් උනොත් ඇති..වෙනසට ස්තුතීයි..
Very good.
මාස ගනන් පරන ඇපල් මෙහෙ එන්න ඕන නෑ
චීස් ඕන අය කොත්මලෙ චීස් කන්න, එක ලාබයි, හොදයි
මිදි ඕන නන් වවා ගනිල්ලා
දේසීය දෙලුම් කාපල්ල, ඇගට් ගුනයි
ඒ විතරක් නෙවෙයි, මෙහෙ හදන්න පුලුවන් කිසිම දෙයක් ගෙන්න ඕන නෑ
foreign කොලිටි cheese ඕන එවුන් රටින් පලයව්
අපිට කොත්මලෙ චීස් හොදා
කෑලි 8 - 330 යි, මේක ගොඩක් වෙලාවට ඩිස්කවුන්ට් සෙට් එනව 300ට
පෙපර් දාපු එක 350යි. -beer, vodka බොන්න මරු
ප්රොසෙස්ස්ඩ් 100g , 250යි
මන් හැමදාම කන්නෙ කොත්මලෙ චීස්, ඔයාලත් ගන්න කොත්මලෙ චීස්
හරකෙක් තමා ඕන.ඔව් ඉතින් ඕනෙනම් ගෙදර හදාගන්න පුලුවන්
නමුත් ගොවි යුගය නෙමෙයිනෙ ඒක ප්රායෝගික නැහැ.
දැන් උබ අහන ප්රශ්න රජයෙන් අහපන් .
මම කිව්වෙ ඕනෙ නම් ඔතන ගොඩක් ඒවා මෙහේ නිශ්පාදනය කරන්න පුලුවන්
කියලා . ඒක නොතේරෙන්නව නම් උබත් ජනාදිපති වගේ බයිනරි විදියට
හිතන එකෙක් වෙන්න ඇති
මේවා සිම්පල් දේවල්නේ මහින්ද අවුරුදු 10ක් හිටියා . දැන් මූ අවුරුදු 2 යි බාගයක්බදු අඩු කරන්ඩ ඕන කමක් නැ, ඇපල් මිදිවලටත් කිලෝ එකක බද්ද 1000ක් කරන්ඩ තිබ්බෙ , ඕව ගිල්ල කියල ඇගටවත් ගුණයක් තියෙනවද ???
අනේ පලයන් පොන්සියෝ තෝම කිච උනා සිමෙන්ති ටයර් ෆැක්ටරි හැදුවා කියල ත්රෙඩ් දාලා..වඳ වේසාවා තොපේ මහ බූරුවා ඔය ගිහින් open කලේ මේ අවුරුදු දෙකට හදපුවා වෙන්නැති..ඒක නේන්නම් හෙනේ තොපේ ජහපාලුවො ඩොලර් බිලියන 13+ ණය අරන් , වරාය චිනට විකුනල වෙනම වෙනම ඩොලර් බිලියනයකුත් අරන් මොනාද කරේ සල්ලි වලට????? අඩුම ගානෙ රෙන්ඩ කක්කුස්සියක් හරි හැදුවද??????ඩොලර් බිලියන 14+ විනාශ කරල දැන් බයිල කියාගෙන එන්ඩ එපා..
ඔය චීස් කියන්නේ කොලෙස්ට්රෝල් අධික අාහාර..අනික සෙම වැඩි වෙනවා..ඕව පර සුද්දටම හොඳයි.මේවා සිම්පල් දේවල්නේ මහින්ද අවුරුදු 10ක් හිටියා . දැන් මූ අවුරුදු 2 යි බාගයක්
ඇයි බන් චීස් ටික ,මිදි ටික , දෙලුම් දොඩම් ටික රට ඇතුලෙම හදාගන්න බැරි උනේ .
මී පැණිත් රටෙන් ගේන්නෙ . ඇපල් උනත් මෙච්චර පරේශණ ආයතන තිබිලත් හදා ගත්තෙ නැහැ .
දැන් රනිල්ට බනින්න එපා . ඌ ඉතින් පොම්නයනෙ උබ කියන විදියට .
අපේ තාත්ත කියන්නේ ඉස්සර ලංකා දොඩම්(කොල දොඩම්. සිදරන් නෙමේ), ලන්කා ඇපල්(පෙයාර්ස්) තිබ්බ කියලා. දෙලුම් උනත් ලන්කවෙ වවනවා. යාපනේ මිදි තියෙනවා.
ආනයනය කරන තරම් ලාබ නැති වෙන්න පුලුවන්. ඒත් මේ වෙලාවෙ $ ඉතුරු කරගන්න නම් ඕවා ගෙන්වන්න ඕනෙ නෑනෙ.
ඇමරිකාවෙන් පොන්නයො ගෙනල්ල පිනට ජනාධිපති කරාමත් දියුනු වෙන්ඩ බෑඕවනම් හොද වැඩ රටින් ගෙන්නල පිනට ගිලල දියුනු වෙන්ඩ බැ..
සිමෙන්ති පැක්ටරිය හදන්ඩ පටන් අරන් තියෙන්නෙ සර් ජනාධිපති උනාට පස්සෙ තමයි පොන්නයො, ඇයි තෝ දැක්කෙම නැද්ද නිවුස්වල ගියපුව???අනේ පලයන් පොන්සියෝ තෝම කිච උනා සිමෙන්ති ටයර් ෆැක්ටරි හැදුවා කියල ත්රෙඩ් දාලා..වඳ වේසාවා තොපේ මහ බූරුවා ඔය ගිහින් open කලේ මේ අවුරුදු දෙකට හදපුවා වෙන්නැති..
Brand PromotingVery good.
මාස ගනන් පරන ඇපල් මෙහෙ එන්න ඕන නෑ
චීස් ඕන අය කොත්මලෙ චීස් කන්න, එක ලාබයි, හොදයි
මිදි ඕන නන් වවා ගනිල්ලා
දේසීය දෙලුම් කාපල්ල, ඇගට් ගුනයි
ඒ විතරක් නෙවෙයි, මෙහෙ හදන්න පුලුවන් කිසිම දෙයක් ගෙන්න ඕන නෑ
foreign කොලිටි cheese ඕන එවුන් රටින් පලයව්
අපිට කොත්මලෙ චීස් හොදා
කෑලි 8 - 330 යි, මේක ගොඩක් වෙලාවට ඩිස්කවුන්ට් සෙට් එනව 300ට
පෙපර් දාපු එක 350යි. -beer, vodka බොන්න මරු
ප්රොසෙස්ස්ඩ් 100g , 250යි
මන් හැමදාම කන්නෙ කොත්මලෙ චීස්, ඔයාලත් ගන්න කොත්මලෙ චීස්

ඇස් දෙක පියාගන මොහොතක් සිතා බැලුවද ඔයා?
තොපේ මහ මයිනා තුන්ලොකේටම වැඩක් නැති කුලුණු, එයාපෝර්ට් වලට ගත්ත ණය වලින් තමා පොන්සියෝ මේ රටට කෙල උනේ..තොගේ ගූ විමලයාම කිව්වනේ ඒවගෙන් ගහගත්ත විදිහ..සිමෙන්ති පැක්ටරිය හදන්ඩ පටන් අරන් තියෙන්නෙ සර් ජනාධිපති උනාට පස්සෙ තමයි පොන්නයො, ඇයි තෝ දැක්කෙම නැද්ද නිවුස්වල ගියපුව???
අනික ඒක පුද්ගලික ආයෝජනයක්, උබට ඒක පෙන්නල උබේ ගු පොන්නයො ඩොලර් බිලියන 14+ විනාශ කරපු එක වහන්ඩ බැ, ඒව රාජය ආයෝජන නෙමේ..