Saralawa kiyapn ..
What does that mean for Us??
no more EVGA gpus. They make the best nVidia GPUs.
One less competitor for partners like asus, msi. so that may affect the prices of next gen nvidia cards.
Nvidia / AMD unma graphic card hadanne nadda....
afaik, Unge "Founders Edition" gpu balu balmata penne unma hadanawa wage thama but ewath wena manufacturers la unge branding nathuwa chip maker ge complete control eka yatathe hadanne. e kiyanne practically "Founder's Edition" cards nvidia/amd lama hadana card kiyanna puluwan but technically ewath partner kenek thama hadanne.
Chip eka thama aththatama nvidia/amd eken hadanne. PCB, Cooling etc ekka final card eka hadanne partners la ekka set wela. (but chip ekath design eka thama nvidia/amd, chip manufacture karanne TSMC, Samsung, Global Foundaries wage fab companies)
------
Post added on Sep 17, 2022 at 4:21 PM