තවදුරටත් EVGA එකෙන් nVidia ග්‍රැෆික්ස් කාඩ් නෑ

Draco Malfoy

Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    Saralawa kiyapn ..

    What does that mean for Us??
    no more EVGA gpus. They make the best nVidia GPUs.
    One less competitor for partners like asus, msi. so that may affect the prices of next gen nvidia cards.

    Nvidia / AMD unma graphic card hadanne nadda....
    afaik, Unge "Founders Edition" gpu balu balmata penne unma hadanawa wage thama but ewath wena manufacturers la unge branding nathuwa chip maker ge complete control eka yatathe hadanne. e kiyanne practically "Founder's Edition" cards nvidia/amd lama hadana card kiyanna puluwan but technically ewath partner kenek thama hadanne.

    Chip eka thama aththatama nvidia/amd eken hadanne. PCB, Cooling etc ekka final card eka hadanne partners la ekka set wela. (but chip ekath design eka thama nvidia/amd, chip manufacture karanne TSMC, Samsung, Global Foundaries wage fab companies)
    ------ Post added on Sep 17, 2022 at 4:21 PM
     
    Last edited:

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,428
    2,145
    113
    Leeds, UK
    අනිවායයෙන්ම කරන්න ඔන, නැත්නම් ඩෙඩ්
    1663500985711.png
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,428
    2,145
    113
    Leeds, UK
    try afterburner it is easy to use. or evga precision x1
    I was using after burner as well but it crashes sometimes when running in the background, since it's a PNY card this works just fine. I don't mind fans running at 30% when idle. Plus you can control the RGB on the card