team culture eka disrupt wena kandayamata awulak thamayi.දැන් එළියේ තියල තිබ්බ ඇති නේ. දඩුවමක් දුන්නා.
හොදට ගහනවනම්, කණ්ඩායමට අවුලක් වෙන්නේ නැත්නම් , දිනනවානම් පැතුම් කනර් දාල ගැහුවත් අවුලක් නෑ .
ow kusal mendis wage dakshayao nathiwa sri lankan cricket walata anaagathayk na.දැන් එළියේ තියල තිබ්බ ඇති නේ. දඩුවමක් දුන්නා.
හොදට ගහනවනම්, කණ්ඩායමට අවුලක් වෙන්නේ නැත්නම් , දිනනවානම් පැතුම් කනර් දාල ගැහුවත් අවුලක් නෑ .
ක්රිකටර්ස්ල 3 දෙනෙක්Who are 3?
ඒක තමා පැතුම් කියන්නේඅවුරුදු ගාන අඩුකලානේ තව මොකටද කලින් ගත්තේ... ලන්කාවේ තියන ඒවත් ගහන්න පුලුවන්නම්....
එක අතකට ගැසට් රිවස් කරන රටේ ඔවා මොනවද
okama anik patta harawala kiyapan balanna dan athule thibba athi neh daduwamak dunna duminda silva cir ta kiyala, awula thereiදැන් එළියේ තියල තිබ්බ ඇති නේ. දඩුවමක් දුන්නා.
හොදට ගහනවනම්, කණ්ඩායමට අවුලක් වෙන්නේ නැත්නම් , දිනනවානම් පැතුම් කනර් දාල ගැහුවත් අවුලක් නෑ .
මුන් තුන්දෙනාට දඩුවම දුන්නේ බන් social media වල කෑගහපු නිසා. දුමින්දයට දුන්නේ මරණ දඩුවම නේ. ඒ දුන්නේ උසාවියෙන්. ඌව මොකටද නිදහස් කරන්නේ ? අනික ඌ නිදහස් උනා කියලා රටට වැඩක් වෙන වැඩක් වෙනවද ? ඌ නාගරික සංවර්ධන ද මොකද්ද එකක සභාපති කරා කියල වැඩක් තියනවද ? මුන් තුන් දෙනාට ගහන්න බැරි නම් ටීම් එකෙන් එලියට දාන්න ඕනේ. එහෙම නැතුව මුන් බොනවා වගේ දෙයක් කියලා ටීම් එකෙන් අයින් කරන්න ඕන නෑ .okama anik patta harawala kiyapan balanna dan athule thibba athi neh daduwamak dunna duminda silva cir ta kiyala, awula therei
විනය තමයි කණ්ඩායමේ වැදගත්ම දෙය.මුන් තුන්දෙනාට දඩුවම දුන්නේ බන් social media වල කෑගහපු නිසා. දුමින්දයට දුන්නේ මරණ දඩුවම නේ. ඒ දුන්නේ උසාවියෙන්. ඌව මොකටද නිදහස් කරන්නේ ? අනික ඌ නිදහස් උනා කියලා රටට වැඩක් වෙන වැඩක් වෙනවද ? ඌ නාගරික සංවර්ධන ද මොකද්ද එකක සභාපති කරා කියල වැඩක් තියනවද ? මුන් තුන් දෙනාට ගහන්න බැරි නම් ටීම් එකෙන් එලියට දාන්න ඕනේ. එහෙම නැතුව මුන් බොනවා වගේ දෙයක් කියලා ටීම් එකෙන් අයින් කරන්න ඕන නෑ .
LPL එකෙත් ඌ නේ ඉතින් වැඩිම ලකුණු බන්.ow kusal mendis wage dakshayao nathiwa sri lankan cricket walata anaagathayk na.
ඒ ඉස්කෝලේ තමයි විනීතම සිසුවාට තෑග්ගක් දෙන්නේ.විනය තමයි කණ්ඩායමේ වැදගත්ම දෙය.
lpl කියන තරගාවලිය පිළිගන්න පුළුවන් ජාත්යන්තර මට්ටමේ තරඟාවලියක් නෙමේ. ඒක රාජපක්ෂ පවුලට සම්බන්ධ විදේශිකයන් කීපදෙනෙක් සූදු ක්රීඩාව ප්රවර්ධනයට පටන් ගත්ත දෙයක්. අනික රෝහිත රාජපක්ෂ පවා එක්තරා කණ්ඩායමක් නියෝජනය කරන්න හිටියා. අප සමාජ මාධ්ය හරහා කල බලපෑම නිසා එය යටපත් වුනාLPL එකෙත් ඌ නේ ඉතින් වැඩිම ලකුණු බන්.
මොන ටීම් එකටද මූ හිටියේ?? බොරු කියන්න එපා බන්. ඌ සින්දුවක් නම් කිව්වා.රෝහිත රාජපක්ෂ පවා එක්තරා කණ්ඩායමක් නියෝජනය කරන්න හිටියා
ජාත්යන්තර මට්ටමේ තරග වල විතරද ගහන එකා ගහන්නේ ?lpl කියන තරගාවලිය පිළිගන්න පුළුවන් ජාත්යන්තර මට්ටමේ තරඟාවලියක් නෙමේ.
ඔය ක්රීඩකයන්මොන ටීම් එකටද මූ හිටියේ?? බොරු කියන්න එපා බන්. ඌ සින්දුවක් නම් කිව්වා.
ජාත්යන්තර මට්ටමේ තරග වල විතරද ගහන එකා ගහන්නේ ?
කොහෙන් ගියත් ටීම් එකට ගහන ඔක්කොම උන් ගහපු tournament එකක ඌ එළියේ ඉදල ඇවිත් වැඩිම ලකුණු ගැහුවා.. ඒක නිසාම ඌ ව තෝරන්න ඕන නෑ . මම කියන්නේ ඌ හොදට සෙල්ලම් කරන්න පුලුවන් එකෙක් මෝඩ ගති තිබ්බට.
------ Post added on Jan 7, 2022 at 10:01 PM
ඔය ක්රීඩකයන්ලැජ්ජවට පත් කල අය. රටේ පාලකයෝ සහ මිනිස්සු අතර වෙනසක් නෑ කියල පෙන්නන හොඳ අවස්ථාවක් තමයි ඔය ක්රීඩකයන්ට හුරේ දාන එක. හරි නම් ක්රීඩාවට ආදරය කරනවා නම් lpl සූදු කෙළියට, රස්තියාදුකාර ක්රීඩකයන්ට විරුද්ධව හෝ මිනිසුන් පාරට බහින්න ඕන. ස්නායු මැරුන මිනිසුන්ගෙන් එවැන්නක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බැහැ