තුන්වෙනිදා ගහන්න මරන්න ඕන ලිස්ට් එක

miyuru4u

Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    සජිත්ලා අනුරලා රාජිතල ඔක්කොම කියන්නේ හවස 3 එන්න 3 වෙනිදා කියල
    දැන් මෙයත් කියන්නේ සවස 3 එන්න කියල
    ඔරිජිනල් එක තියෙන්නේ උදේ 9 ට
    පොරත් සේප එකේ කඩේ යාමක්ද මන්ද
     

    Fire1994

    Well-known member
  • May 6, 2018
    1,082
    2,227
    113
    මුරුතෙට්ටුවා ,මැදගොඩයා, නාන සාරය ඇතුලු සිවුරු පොරවගත්ත තක්කඩියන්ගෙ තට්ටේ පලල මිරිස් දාන්ඩ ඕනෙ
     
    • Like
    Reactions: fdk

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,872
    8
    35,480
    113
    මුරුතෙට්ටුවා ,මැදගොඩයා, නාන සාරය ඇතුලු සිවුරු පොරවගත්ත තක්කඩියන්ගෙ තට්ටේ පලල මිරිස් දාන්ඩ ඕනෙ
    Why not go with what Sir John suggested....;)
     

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,306
    10,164
    113
    fatta oi, i hate the guy btw, eht peacfull protest karala arun elawanna be protest eka peacefull nam un issarahin yai apita atha wana wana para hetta gahala maranna ona
     
    • Dislike
    Reactions: lovethebomb

    Darkseid

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    3,765
    3,546
    113
    fatta oi, i hate the guy btw, eht peacfull protest karala arun elawanna be protest eka peacefull nam un issarahin yai apita atha wana wana para hetta gahala maranna ona
    ඉසි බන් උබැලා පැත්තේ ප්‍රාදේශීය සබා මන්තිවරෙයක් මරලා පටන්ගැම්මක් අරන් දියන් ඕක රැල්ල ට යනවා .කව්රුත් කියනවා විතරයි කරන්න කව්රුත් නැහැ පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී වරකට සොට් එක දෙන්න පුලුවන්නම් රත්තරන් , ඔඅක්සිජන්ට වගේ උබ ජාතික වීරයෙක් වෙනවා එකෙන්ම
     

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,306
    10,164
    113
    ඉසි බන් උබැලා පැත්තේ ප්‍රාදේශීය සබා මන්තිවරෙයක් මරලා පටන්ගැම්මක් අරන් දියන් ඕක රැල්ල ට යනවා .කව්රුත් කියනවා විතරයි කරන්න කව්රුත් නැහැ පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී වරකට සොට් එක දෙන්න පුලුවන්නම් රත්තරන් , ඔඅක්සිජන්ට වගේ උබ ජාතික වීරයෙක් වෙනවා එකෙන්ම
    කරන්නෙ කොහෙද සමහර උන් කියනවටත් බයයි
     

    Darkseid

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    3,765
    3,546
    113
    කරන්නෙ කොහෙද සමහර උන් කියනවටත් බයයි
    ඔය මරනවා කියන වුන් ඔපනින් එකක් අරන් දුන්නොත් ඔය බය තියෙන අයට ඒ ගතිය මග හැරිලා යයි
     
    • Like
    Reactions: fdk and War Fighter

    firerix

    Well-known member
  • Jan 29, 2018
    3,179
    4,437
    113



    සරලයි මුකුත් කියන්න ඕනේ නැහැ

    මේ ජන්දෙන් පැරදිලා පිචන් උනනිසා ඇරියස් එක අල්ලන්න මේ වැදී බන කියනවා ..මු රනිල් ගේ කාලවල රජයෙන් හොරා කාපු ඒවා එලියට ආවොත් මුට ගු යනවා .. වෙසිගේ පුතා
     
    Last edited:
    • Wow
    Reactions: Darkseid

    CuriousSoul

    Well-known member
  • Dec 30, 2021
    282
    380
    63
    සජිත්ලා අනුරලා රාජිතල ඔක්කොම කියන්නේ හවස 3 එන්න 3 වෙනිදා කියල
    දැන් මෙයත් කියන්නේ සවස 3 එන්න කියල
    ඔරිජිනල් එක තියෙන්නේ උදේ 9 ට
    පොරත් සේප එකේ කඩේ යාමක්ද මන්ද
    අනුර 3 ට එන්න කියන්නෙ නෑ නේද :unsure:
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,232
    113
    Forest
    Pohottuwe maha lekham ta dunnanan hari pani berenna. Johnny lata mokuth karanna amarui Kurunegala inna hena konda pana nathi set ekak hinda. Arutanan nikanma kelinna puluwan. U gemath illuwane. Weerasekarata ehema aanduwa peralunayin paase yana ena man na. Ethakota allaganin ehe mehe yana welawaka. Nuwara unuth ithin maaligawe karaduwa balanna yanawa sunday 😂 Keheliya ehema nuwara unwa slaves la widihata paawichchi karanne. Dakuna aya muudu yanawa egollonta karadara karanna epa. Gampaha un ithin Nalaka godahewawa ehema wadaagaththanan athi enna sudu api yan kasbaawo balanna kiyala
     
    • Love
    Reactions: Darkseid