ඔවුගම්පහ පැත්තෙ නේද උබ![]()
මෙහේ එක ශෙඩ් එකකින් තෙල් එන්නෙ නෑ කියල ආව. අන්තිමට පෝලිමේ ඉදල ගිය උන් සෙට් පිටින් ඇවිත් ගේම ඉල්ලල මැශින් ඕෆ් කරල හෙන වලියක් ගියා. තව ලග ශෙඩ් එකක එනව කියල ආවෙ නෑ. රෑ 10ට එන්නෙ නෑ කිව්ව. ඒකෙත් හිටපු උන්ට ගහල මැශිමක් කැඩිල ලොකු කේස් එකක් ගියා. දැන් අවට තියෙන කිසිම එකකින් තෙල් එනවද නැද්ද කියන්නෙ නෑ. පෝලිමේ ඉන්නද එපාද කියන්නෙත් නෑ. ශෙඩ් එකේ භූමියෙන් එලියෙ ශෙඩ් එක ඉස්සරහ නැතුව ඕනෙ දෙයක් කරගන්න කියන්නෙ.shed eke ekagen ahanna barida hariyatama thel ena dawasak?
ස්ටොක් ගේන්න කොලබ යාගන්න බැරුව ඉන්නෙ බන්. ලොරියක් යන්න දැන් 12000ක් ඉල්ලනව. ඉස්සර 4000යි ගත්තෙ.ඔහොම තෙල් ගහලා වැඩක් තියනවද බන්..දැන් ඔහොම ඉදලා ෆුල් ටෑන්ක් ගහගත්තත් ඕකෙන් ගමන් යන්න හිතෙනවද බන්..තේරුමක් නැති වැඩක්..ඔන්න හදිසියකට යන්න ටැන්කිය පුරවගන්න නම් කමක් නෑ ඔහොම හිටියට..ඔහොම පෝලිමේ ඉදලා තෙල් ගැහුවත් යන්න වෙන්නේ බස් එකේ..
කඩවත සෙඩ් එකකට සෙට් වුනා නම් හරිඔවු
මෙහේ එක ශෙඩ් එකකින් තෙල් එන්නෙ නෑ කියල ආව. අන්තිමට පෝලිමේ ඉදල ගිය උන් සෙට් පිටින් ඇවිත් ගේම ඉල්ලල මැශින් ඕෆ් කරල හෙන වලියක් ගියා. තව ලග ශෙඩ් එකක එනව කියල ආවෙ නෑ. රෑ 10ට එන්නෙ නෑ කිව්ව. ඒකෙත් හිටපු උන්ට ගහල මැශිමක් කැඩිල ලොකු කේස් එකක් ගියා. දැන් අවට තියෙන කිසිම එකකින් තෙල් එනවද නැද්ද කියන්නෙ නෑ. පෝලිමේ ඉන්නද එපාද කියන්නෙත් නෑ. ශෙඩ් එකේ භූමියෙන් එලියෙ ශෙඩ් එක ඉස්සරහ නැතුව ඕනෙ දෙයක් කරගන්න කියන්නෙ.
ස්ටොක් ගේන්න කොලබ යාගන්න බැරුව ඉන්නෙ බන්. ලොරියක් යන්න දැන් 12000ක් ඉල්ලනව. ඉස්සර 4000යි ගත්තෙ.
Lap ekath charge wena power bank ekak aran giyeWorking from Queue puluvan.. 12v lap charger ekak gaththanam .. dialog router eka battery ekatama gahala
battery charge wenakan start eke thiyanna thel tikak theyenne one ithin![]()
Ane manda ban.. umbala aragala karanawa wenuwata eekata huru wenawa wage...
Yakune.. umbalage lamay genawath hithala parshika or nirpakshikawa aragala karapalla.