:love2:
SupiriKollek Well-known member Aug 30, 2021 3,360 5,967 113 Feb 28, 2025 #22 thedigit2s said: දැන් ඉතින් කොල්ලයි බල්ලයි ඔක්කොම ඕක හදන්න පටන්ගනියි හන්දියක් හන්දියක් ගානේ.. Click to expand... මෙයත් ඉතින් Copy කරපු එකක් තමා. ලංකාවේ premium tea වලින් හදනවා කියලා market කලානම් හරි. Reactions: kinkon and NRTG
thedigit2s said: දැන් ඉතින් කොල්ලයි බල්ලයි ඔක්කොම ඕක හදන්න පටන්ගනියි හන්දියක් හන්දියක් ගානේ.. Click to expand... මෙයත් ඉතින් Copy කරපු එකක් තමා. ලංකාවේ premium tea වලින් හදනවා කියලා market කලානම් හරි.
windows_ubuntu Well-known member Jun 2, 2018 17,364 25,894 113 Fantasy Feb 28, 2025 #23 SupiriKollek said: මෙයත් ඉතින් Copy කරපු එකක් තමා. ලංකාවේ premium tea වලින් හදනවා කියලා market කලානම් හරි. Click to expand... හැබැයි වෙන උන් වගේ කොපි කිරිල්ලක් නෙවෙයි නේද. ඒ ගැන කැම්පස් එකේ ඉගෙනගෙන ඒ ඉගෙනගත්ත දේ ප්රායොගිකව යෙදව්විමක් මේක Reactions: Lahiru120 and Error365!
SupiriKollek said: මෙයත් ඉතින් Copy කරපු එකක් තමා. ලංකාවේ premium tea වලින් හදනවා කියලා market කලානම් හරි. Click to expand... හැබැයි වෙන උන් වගේ කොපි කිරිල්ලක් නෙවෙයි නේද. ඒ ගැන කැම්පස් එකේ ඉගෙනගෙන ඒ ඉගෙනගත්ත දේ ප්රායොගිකව යෙදව්විමක් මේක
N ntayya Well-known member Dec 2, 2012 2,566 2,163 113 Mar 1, 2025 #27 Supiri kellek bro, me wage kellek bandanam jewithe goda