උබලා හිතපු අය නෙමෙයි කියලා මම කිවුවනේ
ithin kiyapanko kawuda kiyala
උබලා හිතපු අය නෙමෙයි කියලා මම කිවුවනේ
hari ban, pm apu fake ID eka hari dapan, ethakota eke original eka danna ewun eka mention karaiකවුද කියලා දන්නවා නම් #%$*
hari ban, pm apu fake ID eka hari dapan, ethakota eke original eka danna ewun eka mention karai
හිටපන්කෝ ටික දවසක් ලයින් එක අල්ලලා තියෙන්නේeka thamai ithin a fake eka kiyapanko, ethkota balamu kawuda kiyala
eka thamai ithin a fake eka kiyapanko, ethkota balamu kawuda kiyala
සිරාවටම මට මුලදී කෙනෙක් ගැන සැකයක් තිබුනා. ඒකෙන් පට්ට අවුල් උනා. පස්සේ ඒ සැකය වැරදි කියලා confirm උනා. දැන් ලොකු අවුලක් නෑ. කොහොමත් ඔය කැරියව අල්ලන්න ට්රයි එකක් දෙන්න ඕනේcori ocu ayye aye caranne na![]()
සිරාවටම මට මුලදී කෙනෙක් ගැන සැකයක් තිබුනා. ඒකෙන් පට්ට අවුල් උනා. පස්සේ ඒ සැකය වැරදි කියලා confirm උනා. දැන් ලොකු අවුලක් නෑ. කොහොමත් ඔය කැරියව අල්ලන්න ට්රයි එකක් දෙන්න ඕනේ
තේරුණා වගේ ඉමු. වෙන කරන්න දෙයක් නැහැ
![]()
උබට බනින්නෙ ඔය
මට මේකෙ පේනවා යම් කිසි දෙයක්. නැතිවුන දෙයක්.... නෙවේ කෙනෙක් ගැන. ප්රානකාරියක්. හරිද? ඉතුරු ටික කියන්නද?![]()
meken balala wisthare danaganna![]()
කවුරුත් උබව ගනන් ගන්නේ නැ බං ඔහොම කිවට. ගානට සෙට් වෙන්න ට්රයි කරනව නෙහ් කට්ටිය එක්කPM ekak daapan nama, mama hitanne umba kiyana ekawa mama dannawa


Haha paw fail ponnayo umba. Dial ekath ekka kathawa private katha karan settle karanuth iwarai. Umba metana janelen puka denawaකවුරුත් උබව ගනන් ගන්නේ නැ බං ඔහොම කිවට. ගානට සෙට් වෙන්න ට්රයි කරනව නෙහ් කට්ටිය එක්ක![]()
අමෝ හරි ලොකු දෙයක් නේද කරගෙන තියෙන්නේ. අමෝ අමෝ ටාරක සර්. ෆේල් පොන්නයා කවුද කියලා මුලු එලකිරියම දන්නව යකෝ.. පොඩි එකෙක්ගෙන් අහපං tharakaf කිව ගමන් , ආහ් අර හැම එකාගෙන්ම පුක පලාගන්න පොන්නයා නේද අහනවාHaha paw fail ponnayo umba. Dial ekath ekka kathawa private katha karan settle karanuth iwarai. Umba metana janelen puka denawa![]()
![]()
