තොට මම ආයේ කියන්නේ නෑ!!! 😖👆 (google විද්‍යාඥයෝ, නලුබට්ටෝ සහ Likes හිඟන්නෝ)

Lovtus

Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,117
    21,663
    113
    hari ban, pm apu fake ID eka hari dapan, ethakota eke original eka danna ewun eka mention karai
    wpaSD9r.png
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,117
    21,663
    113
    eka thamai ithin a fake eka kiyapanko, ethkota balamu kawuda kiyala
    cori ocu ayye aye caranne na :(
    සිරාවටම මට මුලදී කෙනෙක් ගැන සැකයක් තිබුනා. ඒකෙන් පට්ට අවුල් උනා. පස්සේ ඒ සැකය වැරදි කියලා confirm උනා. දැන් ලොකු අවුලක් නෑ. කොහොමත් ඔය කැරියව අල්ලන්න ට්‍රයි එකක් දෙන්න ඕනේ
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    සිරාවටම මට මුලදී කෙනෙක් ගැන සැකයක් තිබුනා. ඒකෙන් පට්ට අවුල් උනා. පස්සේ ඒ සැකය වැරදි කියලා confirm උනා. දැන් ලොකු අවුලක් නෑ. කොහොමත් ඔය කැරියව අල්ලන්න ට්‍රයි එකක් දෙන්න ඕනේ

    uba a fake ID eka methan danna berinam , ubata sure kiyala hithena kattiyta PM karapanko, ethakota help ekka set wei
     
    • Like
    Reactions: Lovtus

    jamiezue

    Well-known member
  • Jul 28, 2008
    12,071
    1
    8,924
    113
    -~උලක් උඩ-~
    113769265_108243274310713_7541819243668621657_n.jpg


    meken balala wisthare danaganna :cool:
    මට මේකෙ පේනවා යම් කිසි දෙයක්. නැතිවුන දෙයක්.... නෙවේ කෙනෙක් ගැන. ප්‍රානකාරියක්. හරිද? ඉතුරු ටික කියන්නද?
    ත්‍රේඩ් එකට අදාලව නම් ඉතින් එහෙම ෆේක් වලින් කරදර කරන එක නම් හරි නැහැ නෙව. අනික මට නම් බුලි කරන උන්වයි තමන්ට ඕනෙ විදිහට අනුන් ඉන්න ඕනෙ කියන මානසිකත්වයෙ ඉන්න උන්වයි පෙන්නන්න බෑ
     

    sliit_kolla

    Well-known member
  • Jul 26, 2017
    1,851
    2,761
    113
    PM ekak daapan nama, mama hitanne umba kiyana ekawa mama dannawa
    කවුරුත් උබව ගනන් ගන්නේ නැ බං ඔහොම කිවට. ගානට සෙට් වෙන්න ට්‍රයි කරනව නෙහ් කට්ටිය එක්ක :lol::lol:
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,649
    75,705
    113
    කවුරුත් උබව ගනන් ගන්නේ නැ බං ඔහොම කිවට. ගානට සෙට් වෙන්න ට්‍රයි කරනව නෙහ් කට්ටිය එක්ක :lol::lol:
    Haha paw fail ponnayo umba. Dial ekath ekka kathawa private katha karan settle karanuth iwarai. Umba metana janelen puka denawa 🤭 🤭
     

    sliit_kolla

    Well-known member
  • Jul 26, 2017
    1,851
    2,761
    113
    Haha paw fail ponnayo umba. Dial ekath ekka kathawa private katha karan settle karanuth iwarai. Umba metana janelen puka denawa 🤭 🤭
    අමෝ හරි ලොකු දෙයක් නේද කරගෙන තියෙන්නේ. අමෝ අමෝ ටාරක සර්. ෆේල් පොන්නයා කවුද කියලා මුලු එලකිරියම දන්නව යකෝ.. පොඩි එකෙක්ගෙන් අහපං tharakaf කිව ගමන් , ආහ් අර හැම එකාගෙන්ම පුක පලාගන්න පොන්නයා නේද අහනවා
     

    villa pro

    Well-known member
  • Feb 10, 2021
    1,943
    2,967
    113
    ඉන්නවා ඉන්නවා හැතිකරයක් පොන්සිපැට්ව් පේන්ඩ බෑ ඕකුන්