තොට මම ආයේ කියන්නේ නෑ!!! 😖👆 (google විද්‍යාඥයෝ, නලුබට්ටෝ සහ Likes හිඟන්නෝ)

Solo Rider

Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    කබාය ගන්න වොට්සන්, ටුවක්කුව කොකටත් ගන්න.
    @PHBhagya උයා එපා. ගෙදර ඉදන් තේ හදන්න


    මදක් ඉන්න හොල්ම්ස්, මම මෙ පාන් කෑල්ලක් සාක්කුවට දාගන්නන් කන්

    මගදි බඩගිනි උනොත්


    කොන්ත්‍රාත් එකක් කරන්න මට @NRTG සල්ලි දුන්නලු
    එහෙමයි මට බැන්නෙ
    දැං උඹට තේරෙනවනෙ ඒව ඇත්තද බොරුද කියල

    මදක් ඉවසන්න

    නිරීක්ශනය, විශ්ලෙශනය සහ නිගමනය
    අපෙ වැඩ වෙන්නෙ එ පිලිවලට

    අපි මෙ කේස් එක විසදනව
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,117
    21,667
    113
    @Lovtus

    ඔයාට stimulus mind ව සැක හිතෙන දෙයක් උනානම් අනිවාරෙන් එයා නෙමෙයි

    @Stimulus mind @thaweesha dennagema tharahakaarayek wenna godak ida thiyenawa
    @Stimulus mind නෙමෙයි කියලා දැන් හොඳටම පැහැදිළියි. කවුරු උනත් ආපු එකා ගොඩක් දුරට Stimulus mind ව අනුකරණය කළා වෙන්න ඇති සැකය ඇතිකරන්න. පස්සේ Stimulus mind විරුද්ධව ත්රෙඩ්ස් කීපයක්ම මේ පහුගිය දවස්වල වැටිලා තිබුණා දැක්කා. මොකක් හරි ලොකු කුමන්ත්‍රණයක් වෙනවා මේක අස්සේ.
    @Geshi95 මම ඔච්චර දුරට කල්පනා කලේ නැහැ. එත් දැන් ප්‍රමාද වැඩියි වගේ. බලමුකෝ ඉදිරියේ මොකද වෙන්නේ කියලා. කවුරු උනත් එක ගලෙන් කුරුල්ලෝ දෙන්නෙක් දඩයම් කරගන්න තමයි හැදුවේ.

    Turn off your pm's bro, that's easier
    පහුගිය දවස්වල pm off කරලා තිබ්බේ. කේන්දර හදලා දෙන්න කියලා දවස ගානේ pm තුන හතරක් වත් එන නිසා. මේ ළඟදී කෙනෙක් ලොකුම වුවමනාවකට pm on කරන්න කියලා කිවුව නිසා on කළා. ආයෙත් off කරන්න අමතක උනා. ඔය අතර තමයි සහෝ මේ සිද්ධිය වුණේ
    ------ Post added on Apr 5, 2024 at 5:50 PM
     

    Dead Cupid

    Well-known member
  • Aug 12, 2008
    2,639
    6,843
    113
    පස්සේ Stimulus mind විරුද්ධව ත්රෙඩ්ස් කීපයක්ම මේ පහුගිය දවස්වල වැටිලා තිබුණා දැක්කා. මොකක් හරි ලොකු කුමන්ත්‍රණයක් වෙනවා මේක අස්සේ.
    වෙන කව්රුද බන්
    ඔය අනුරාද කාලකන්නිය තමයි.
    උ තමයි Stimulus mind එක්ක ගොඩක් තරහින් ඉන්නේ.
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,117
    21,667
    113
    වෙන කව්රුද බන්
    ඔය අනුරාද කාලකන්නිය තමයි.
    උ තමයි Stimulus mind එක්ක ගොඩක් තරහින් ඉන්නේ.
    @AnuradhaRa @Stimulus mind ට කැමති නෑ කියලා ප්‍රසිද්ධියේම කියනවා නේ. @PHBhagya ට කැමතිත් නෑලු. මිනිහට මාවත් පේන්නම බෑ කියලා @Candid-B ට pm කරලත් තිබුනලු. බැලු බැල්මට මට වුණත් අනුරාධව තමයි අංක එකට target වුණේ. ඒත් මේ අනුරාධ නෙමෙයි :no:
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • @AnuradhaRa @Stimulus mind ට කැමති නෑ කියලා ප්‍රසිද්ධියේම කියනවා නේ. @PHBhagya ට කැමතිත් නෑලු. මිනිහට මාවත් පේන්නම බෑ කියලා @Candid-B ට pm කරලත් තිබුනලු. බැලු බැල්මට මට වුණත් අනුරාධව තමයි අංක එකට target වුණේ. ඒත් මේ අනුරාධ නෙමෙයි :no:
    @Candid-B මම එහෙම කියල pm කරපු එක පොඩ්ඩක් පෙන්නන්න පුලුවන්ද?
    හ්ම් සමහර විට කියන්නත් ඇති. දැං මට මතකත් නෑ
    ඒ දවස්වල අපි දෙන්න වලිනෙ
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    Ritigala Jayasena69

    Well-known member
  • Apr 26, 2021
    13,636
    24,002
    113
    උඩරට
    angry sri lanka GIF by Viber
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,117
    21,667
    113
    @Candid-B මම එහෙම කියල pm කරපු එක පොඩ්ඩක් පෙන්නන්න පුලුවන්ද?
    ඔය කුණු අදින්න ඕනේ නෑ දැන්. උබ එහෙම කියලා තියෙනවා. මට ඒක අවුලක් නෑ
     
    • Sad
    Reactions: AnuradhaRa

    Dead Cupid

    Well-known member
  • Aug 12, 2008
    2,639
    6,843
    113
    @AnuradhaRa @Stimulus mind ට කැමති නෑ කියලා ප්‍රසිද්ධියේම කියනවා නේ. @PHBhagya ට කැමතිත් නෑලු. මිනිහට මාවත් පේන්නම බෑ කියලා @Candid-B ට pm කරලත් තිබුනලු. බැලු බැල්මට මට වුණත් අනුරාධව තමයි අංක එකට target වුණේ. ඒත් මේ අනුරාධ නෙමෙයි :no:
    තව ටික දවසක් හිටපන්
    උඹට තේරේවි
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,385
    1
    61,999
    113
    Mother Earth
    @Candid-B මම එහෙම කියල pm කරපු එක පොඩ්ඩක් පෙන්නන්න පුලුවන්ද?
    මම උබ එවපු එකක් ඌට මම යැව්වා. අඩෝ මාව වැරදියට තේරුම් ගන්න එපා. මට ඕන වුණේ උබල දෙන්නා යාළු කරන්න.
     
    • Like
    Reactions: Lovtus

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • මම උබ එවපු එකක් ඌට මම යැව්වා. අඩෝ මාව වැරදියට තේරුම් ගන්න එපා. මට ඕන වුණේ උබල දෙන්නා යාළු කරන්න.
    හ්ම්...

    අන්තිමට මේ ගූ ගොඩත් මගෙ කරපිටින්ම යයි වගේ :(
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,117
    21,667
    113
    හ්ම්...

    අන්තිමට මේ ගූ ගොඩත් මගෙ කරපිටින්ම යයි වගේ :(
    මම කිවුවනේ බන්. උබ නෙමෙයි. ඒක මම හොදටම දන්න නිසා කියන්නේ
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,167
    198,746
    113
    Colombo, Sri Lanka
    මදක් ඉන්න හොල්ම්ස්, මම මෙ පාන් කෑල්ලක් සාක්කුවට දාගන්නන් කන්

    මගදි බඩගිනි උනොත්




    මදක් ඉවසන්න

    නිරීක්ශනය, විශ්ලෙශනය සහ නිගමනය
    අපෙ වැඩ වෙන්නෙ එ පිලිවලට

    අපි මෙ කේස් එක විසදනව
    Miracle On 34Th Street Eye Roll GIF by filmeditor
    Kermit The Frog No GIF by Muppet Wiki
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,657
    125,251
    113
    දෙහිවල
    මදක් ඉන්න හොල්ම්ස්, මම මෙ පාන් කෑල්ලක් සාක්කුවට දාගන්නන් කන්

    මගදි බඩගිනි උනොත්
    ඇගිලි සලකුනු අනුව වමත කෙනෙක් වොට්සන්.. උස අඩි 6ට වඩා මදක් කොටයි..
    සපත්තුව 8ට.. සීනි අමාරුව තියෙන එකෙක්.. පලාතම හුජ්ජ ගදයි..

    තවේශයා දුන්න කොටේ ඔතපන් කොල්ලො
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,608
    100,840
    113
    @Stimulus mind නෙමෙයි කියලා දැන් හොඳටම පැහැදිළියි. කවුරු උනත් ආපු එකා ගොඩක් දුරට Stimulus mind ව අනුකරණය කළා වෙන්න ඇති සැකය ඇතිකරන්න. පස්සේ Stimulus mind විරුද්ධව ත්රෙඩ්ස් කීපයක්ම මේ පහුගිය දවස්වල වැටිලා තිබුණා දැක්කා. මොකක් හරි ලොකු කුමන්ත්‍රණයක් වෙනවා මේක අස්සේ.
    @Geshi95 මම ඔච්චර දුරට කල්පනා කලේ නැහැ. එත් දැන් ප්‍රමාද වැඩියි වගේ. බලමුකෝ ඉදිරියේ මොකද වෙන්නේ කියලා. කවුරු උනත් එක ගලෙන් කුරුල්ලෝ දෙන්නෙක් දඩයම් කරගන්න තමයි හැදුවේ.


    පහුගිය දවස්වල pm off කරලා තිබ්බේ. කේන්දර හදලා දෙන්න කියලා දවස ගානේ pm තුන හතරක් වත් එන නිසා. මේ ළඟදී කෙනෙක් ලොකුම වුවමනාවකට pm on කරන්න කියලා කිවුව නිසා on කළා. ආයෙත් off කරන්න අමතක උනා. ඔය අතර තමයි සහෝ මේ සිද්ධිය වුණේ
    ------ Post added on Apr 5, 2024 at 5:50 PM
    දඩයම කරා තියාන යන උන් ගෙන් පටන් ගමු

    ඇගිලි සලකුනු අනුව වමත කෙනෙක් වොට්සන්.. උස අඩි 6ට වඩා මදක් කොටයි..
    සපත්තුව 8ට.. සීනි අමාරුව තියෙන එකෙක්.. පලාතම හුජ්ජ ගදයි..
    බල්ලෙක් එක්ක යන කෙනෙක් වෙන්න බෑද? උන් නේ ඔය තැන් මාර්ක් කරන්නේ
    ------ Post added on Apr 5, 2024 at 6:40 PM
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,657
    125,251
    113
    දෙහිවල
    බල්ලෙක් එක්ක යන කෙනෙක් වෙන්න බෑද?
    විය නොහැකී.. මුත්‍රා පහර සිදුකල ප්‍රාදේශය ගැබුරු කාදනයක් සහිතව තියෙන්නෙ...
    මිනිස් හුජ්ජ පහරක්..

    මල්ලි ඔතන දගලලා අඩි පාරවල සොම්බි කරන්න එපා.. යන්නකො කොනට, පිස්
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,608
    100,840
    113
    විය නොහැකී.. මුත්‍රා පහර සිදුකල ප්‍රාදේශය ගැබුරු කාදනයක් සහිතව තියෙන්නෙ...
    මිනිස් හුජ්ජ පහරක්..

    මල්ලි ඔතන දගලලා අඩි පාරවල සොම්බි කරන්න එපා.. යන්නකො කොනට, පිස්
    ඕකේ