දන්න කියන හැම කෙනාටම කෝවීඩ් හැදිලා

Voldemort Bro

Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    ඇත්ත...
    අද අපේ අල්ලපු ගෙදර ඇන්ටි කෙනෙක්ව පොසිටිවු වෙලා අරන් ගියා...

    හොඳම සිද්ධිය ඒක නෙමෙයි.,

    ගෙදර අයව නිරෝධායනය කරන නිසා
    අපේ අම්ම, බඩු මුට්ටු අඩුපාඩු තියෙනවද බලන්න ඒ ගෙදරට කෝල් එකක් දීල.
    එතකොටත් ඒ ගෙදර පිරිමි මනුස්සය බඩු ගේන්න කඩේට ගිහිල්ල....
    අල්ලපු ගෙදර ඇන්ටි කෙනෙක්ව පොසිටිවු වෙලා
    Kiyanne ubath sure nane?:rolleyes:
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    • Like
    Reactions: hodakolla

    BuLaTha

    Well-known member
  • Jul 23, 2019
    3,454
    1
    8,588
    113
    සොරබොරවැව
    වැක්සින් ගැහුවා නේ???

    හෙට මාත් ඇන්ටිජන් එකක් කරනාවා
    ekai machan gahuwe.. 2 gahanna iddi set une.. meke effect eka thiyenawa.. heart failure enna pulwuan.. blood colt case enawa.. Thissa sir ge aluth video eke hodata explain karanawa... 14 days wala 13 hodata idala 14 baba hambennath puluwan lu
     
    • Like
    Reactions: lasankandy

    paralk

    Well-known member
  • May 25, 2008
    7,459
    1,998
    113
    මගෙ කුටියේ....
    පුලුවන්නම් වහරක උණ පැණිය හොයාගෙන තියාගන්න .

    හැදෙන්න රෝග ලක්ෂණ පහලවුනා නම් බොන්න.

    ( මෙව්වා උබලට කියල වැඩක් නැ කියලත් හිතෙනවා. අපේ පවුලේ 3 දෙනෙක් hospital වල වැඩ කරන්නේ ඒ අයත් දැන් බයවෙලා ඉන්නේ හොදටම ( kandy, peradeniya & Matale))
     

    ruwper

    Well-known member
  • Feb 15, 2010
    1,817
    778
    113
    පුලුවන්නම් වහරක උණ පැණිය හොයාගෙන තියාගන්න .

    හැදෙන්න රෝග ලක්ෂණ පහලවුනා නම් බොන්න.

    ( මෙව්වා උබලට කියල වැඩක් නැ කියලත් හිතෙනවා. අපේ පවුලේ 3 දෙනෙක් hospital වල වැඩ කරන්නේ ඒ අයත් දැන් බයවෙලා ඉන්නේ හොදටම ( kandy, peradeniya & Matale))
    වහරක පැණිය හොදයි කියලා ගොඩක් අය කියනව මාත් අහලා තියෙනව
     

    Kodiya97

    Well-known member
  • Feb 22, 2018
    10,627
    22,775
    113
    අම්බකිස්ස
    අද අදුරන ප්‍රෙග්නන්ට් අක්කා කෙනෙක් පොසිටිව් වුනා.එයාගේ පොඩි බබා ස්ටීම් කරන්න ගිහින් උනුවතුර එක පෙරලගෙන හොස්පිටල් දැන් ඉන්නේ... නෙගටිව් නිව්ස් විතරයි ඔක්කොම
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    ekai machan gahuwe.. 2 gahanna iddi set une.. meke effect eka thiyenawa.. heart failure enna pulwuan.. blood colt case enawa.. Thissa sir ge aluth video eke hodata explain karanawa... 14 days wala 13 hodata idala 14 baba hambennath puluwan lu
    🙁බයේ බෑ බං. මිනිස්සු මැරෙන ගාන ඇහෙද්දි පට්ට දුකයි බන්. සිංහල දෙමල මුස්ලිම් කවුරු උනත් මිනිස්සු නේ.
    niyagayak ei bn dn hama magulakma nane kadwal wala ane mnda
    ඉස්සරහට කෑම බීමත් කේස් වෙයි මෙ යන විදිහට
    පුලුවන්නම් වහරක උණ පැණිය හොයාගෙන තියාගන්න .

    හැදෙන්න රෝග ලක්ෂණ පහලවුනා නම් බොන්න.

    ( මෙව්වා උබලට කියල වැඩක් නැ කියලත් හිතෙනවා. අපේ පවුලේ 3 දෙනෙක් hospital වල වැඩ කරන්නේ ඒ අයත් දැන් බයවෙලා ඉන්නේ හොදටම ( kandy, peradeniya & Matale))
    කවුද ඔය පැනිය හදන්නෙ?
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    අද අදුරන ප්‍රෙග්නන්ට් අක්කා කෙනෙක් පොසිටිව් වුනා.එයාගේ පොඩි බබා ස්ටීම් කරන්න ගිහින් උනුවතුර එක පෙරලගෙන හොස්පිටල් දැන් ඉන්නේ... නෙගටිව් නිව්ස් විතරයි ඔක්කොම
    😟
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,165
    3
    118,940
    113
    Gampaha
    අල්ලපු ගෙදර ඇන්ටි කෙනෙක්ව පොසිටිවු වෙලා
    Kiyanne ubath sure nane?:rolleyes:

    harry potter forever GIF
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    පැරසිටමෝල් දියකරල හදන පැණියක් කියල මට නං හිතෙන්නෙ 😅
    දම්මික හින්දා බන් මී පැනිවත් ශුවර් නෑ දැන් නම්. පැරසිටමෝල් කියලා ශුවර් ද?

    ow bn danatamath ehemane balapnko



    එක පාර බඩු ටිකක් ගෙන්න ඕන බන්​

    ------ Post added on Aug 15, 2021 at 9:28 PM
     
    • Like
    Reactions: hodakolla

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    දම්මික හින්දා බන් මී පැනිවත් ශුවර් නෑ දැන් නම්. පැරසිටමෝල් කියලා ශුවර් ද?
    උණ බහිනව නං ඉතින් පැරසිටමෝල් ඇස්පිරින් වගේ මොකක් හරි වෙන්නැති
     
    • Like
    Reactions: lasankandy

    buddikagayan

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    27,403
    16,072
    113
    Colombo
    දැන් ගොඩක් ගෙවල් වල එකෙක් හරි පොසිටිව් .. ඒ එක්ක ඉතින් ගෙදර අනික් අයත් පොසිටිව් .. පීසීර් කරන් නැති හන්දා කවුන්ට් එකට එන්නෙත් නෑ.. ඇත්තටම බැලුවොත් දවසකට 20000 වත් පොසිටිව් 😷
     
    • Like
    Reactions: lasankandy